abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 oktober 2005 @ 11:59:31 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_31304773


HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

Fokkers in World of Warcraft

Ook in deze lijst? Voeg je character zelf toe!

Ook lid worden van het FOKKERS GUILD
Het Fokkers Guild is actief op de BLOODSCALP server. Je kunt je aanmelden door in het spel
een berichtje te sturen naar Daenal, Omentuva, Thiona, Caela, Burakin of Engessa. Je doet met een van de volgende chat commando's:
/w Daenal Ik wil lid worden van jullie guild
/w Omentuva Ik wil lid worden van jullie guild
/w Thiona Ik wil lid worden van jullie guild
/w Caela Ik wil lid worden van jullie guild
/w Burakin Ik wil lid worden van jullie guild
/w Engessa Ik wil lid worden van jullie guild

Deze openingspost
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 oktober 2005 @ 12:00:53 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_31304800
sinds gister avond was er geen WOW topic. In den beginne hadden we 2 topics in de week nodig
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_31305773
quote:
Kicked because to many warlock

We hebben meestal te weinig, volgens mij. 4 maximaal, maar meestal zijn er maar 2-3 mee in de raid en zijn de andere offline of te laat. We zullen iig nooit gekicked worden omdat er al te veel zijn
pi_31307280
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:00 schreef borisz het volgende:
sinds gister avond was er geen WOW topic. In den beginne hadden we 2 topics in de week nodig
Het nieuwe is er allemaal ook wel af dan

EDIT:
En de OP moet nodig aangepast worden, de info voor het Fokkers Guild dan
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:51:44 #5
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_31309680
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:50 schreef DjNivek het volgende:

[..]


We hebben meestal te weinig, volgens mij. 4 maximaal, maar meestal zijn er maar 2-3 mee in de raid en zijn de andere offline of te laat. We zullen iig nooit gekicked worden omdat er al te veel zijn
Hoe zit dat eigenlijk met priests, wat is de verhouding daarvan in een 20/40 man raid ?
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:07:41 #6
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31313675
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 15:51 schreef R_o_N het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk met priests, wat is de verhouding daarvan in een 20/40 man raid ?
5-6 bij ons, en 4-5 druids. Maar onze raids zijn fucked up want wij hebben al een paar weken minimaal 8 paladins per raid met een triest dieptepunt van 11 paladins in 1 raid
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:16:09 #7
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_31313843
Wat is eigenlijk de meerwaarde van een druid tijdens raids ( geen burn ofzo, gewoon nieuwschierigheid ), want worden ze ook gebruikt om te dmg-en of eigenlijk als backup healers ?
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:18:44 #8
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31313896
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:16 schreef R_o_N het volgende:
Wat is eigenlijk de meerwaarde van een druid tijdens raids ( geen burn ofzo, gewoon nieuwschierigheid ), want worden ze ook gebruikt om te dmg-en of eigenlijk als backup healers ?
Healers, en innervatebots
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_31314046
We worden voornamelijk gebruikt voor te healen, in raid instances zeker. Daarbij kunnen we priests innervaten

Dus eigenlijk is de druid een healer, maar omdat je toch 90% van je tijd niet in raid instances doorbrengt is de druid ook een geduchte damagedealer, maar dan wel met het oog op outlasten.

Druids
  zondag 9 oktober 2005 @ 22:07:16 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_31318317
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:50 schreef DjNivek het volgende:

[..]


We hebben meestal te weinig, volgens mij. 4 maximaal, maar meestal zijn er maar 2-3 mee in de raid en zijn de andere offline of te laat. We zullen iig nooit gekicked worden omdat er al te veel zijn
Toen waren d'r 5 geloof ik en normaal nemen we d'r 4 of 5 mee aangezien we dan makkelijk garr kunnen doen, maargoed ligt er ook een beetje aan wat we gaan doen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:07:26 #11
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31320165
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:18 schreef Rahl het volgende:

[..]

Healers, en innervatebots
je vergeet combat ress
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:33:47 #12
69994 seto
-|||--------|||-
pi_31321009
Gerespecced met mijn shaman naar elemental/enhancement om te PvPen.
Omdat er nog steeds een bug is als je 2h talent unlearnt je all je skill kwijtraakt had ik een ticket gemaakt om te vragen aan een GM of hij mijn weapon skill terug kon zetten.

3 uur later antwoord; Ja dat kan, moet je een nieuwe ticket maken als je gerespecced bent

Dat dus gedaan, ticket gemaakt, 2 uur later andere GM; Nee terugzetten kan niet, was foutje.

Daarna weer 2,5 uur bezig geweest om mijn 2h Axe skill naar 290 te brengen
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 10 oktober 2005 @ 00:24:06 #13
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31322673
De GM's zijn altijd heerlijk consistent
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 03:17:41 #14
34726 Fratz
Max
pi_31325885
vanavond weer helemaal platgewhispered. ik kan de woorden "PLS! wnna Come to SM/AB/(vul zelf in), U come! PLS, need hlr!" niet meer horen! het lot van een priest..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_31326773
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 03:17 schreef Fratz het volgende:
vanavond weer helemaal platgewhispered. ik kan de woorden "PLS! wnna Come to SM/AB/(vul zelf in), U come! PLS, need hlr!" niet meer horen! het lot van een priest..
Bij mij is het iets anders als Mage "Hi, can you make water for me, pls?" of zoals bovenstaande voor een instance
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 oktober 2005 @ 09:19:08 #16
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_31327439
Nog 1 avondje doorspelen en dan lvl 40 Eindelijk een beessie kopen.....als ik eindelijk 80G bijelkaar heb...ofzow
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_31328411
Baron Geddon down, lastig gevecht als je het nog nooit gedaan hebt.

Bij poging 5 ging ie dan eindelijk neer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31329132
Na een Rogue, hunter, warrior, mage en priest te hebben ben ik dan eindelijk een shaman gestart

LEUK
pi_31329479
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Baron Geddon down, lastig gevecht als je het nog nooit gedaan hebt.

Bij poging 5 ging ie dan eindelijk neer.
Ik heb hem pas moeten pullen als hunter...

Ik was 5x de bom
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 11:16:50 #20
34726 Fratz
Max
pi_31329615
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 08:15 schreef Tain het volgende:

[..]

Bij mij is het iets anders als Mage "Hi, can you make water for me, pls?" of zoals bovenstaande voor een instance
Ja dat is ook een goede..
Offe "HEY any rouge to pcik IRON LOCKBOXX pls!!" die hoor je toch ook echt vaak. Maar ik moet toch zeggen dat het meestal dit soort types zijn die whisperen of rondschreeuwen in /1. De meeste mensen die ik tegenkom zijn vrij normaal en kunnen nog spellen ook. (wellicht omdat ik op een rp-server zit).
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_31329850
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:11 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Ik heb hem pas moeten pullen als hunter...

Ik was 5x de bom
Wij laten een hunter pet pullen naar Garr's room.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31332828
Yay


Benediction en prophecy robe erbij.

Eerste bonus : 0.1 sec kortere casting tijd voor flash heal............ik ben imba nou.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:43:51 #23
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_31334060
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 03:17 schreef Fratz het volgende:
vanavond weer helemaal platgewhispered. ik kan de woorden "PLS! wnna Come to SM/AB/(vul zelf in), U come! PLS, need hlr!" niet meer horen! het lot van een priest..
om maar niet van het lot voor warlocks te spreken

"hey wanna summon me"
ik: No
"why not?"
ik: Well, blizzard nerfed the summoning ritual and is on a max 20yard distance now

en dan gaat dit een hele avond door, ben ik lekker aan het farmen in mn eentje en dan heb ik echt geen zin om een groep te gaan verzamelen om 1 iemand te gaan summonen.... nah nah nah
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:02:43 #24
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_31335602
Op onze realm is er volgens mij een ernstig tekort aan healers, werd gisteren als lvl 56 druid gewisperd voor baron runs, scholo etc.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:32:12 #25
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_31336276
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:02 schreef bigshadow het volgende:
Op onze realm is er volgens mij een ernstig tekort aan healers, werd gisteren als lvl 56 druid gewisperd voor baron runs, scholo etc.
dat kan behoorlijk frustrerend werken
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:37:01 #26
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31337583
Dat heb ik met mn priest ook. Elke nieuwe "top PvE" guild invite me, maar loopt dan vast door een gebrek aan healers. Ik ben behekst
En alle gearriveerd gerenommeerde topguilds recruiten geen priests meer of verwachten van me dat ik binnen 2 dagen de hele Onyxia-chain doe. En godverdomme, wat is het vinden van een goeie groep voor Warlords Command lastig.

[/spontane rant]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_31347119
Hmz, misschien blijf ik spelen om wat andere chars te levelen...
Nee! Ik ben niet verslaafd!

pi_31348453
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Baron Geddon down, lastig gevecht als je het nog nooit gedaan hebt.

Bij poging 5 ging ie dan eindelijk neer.
Mwah, wij zaten op 6, geloof ik, en dan rekenen we de half arsed attempts ff niet mee. (dat waren er 2.)

Shazz ook in zo'n aantal tries down net, 2e try van de avond, 1e was 15 %.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_31353439
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:44 schreef Goozze het volgende:
Yay


Benediction en prophecy robe erbij.

Eerste bonus : 0.1 sec kortere casting tijd voor flash heal............ik ben imba nou.
Ik ben meer imba!
Ik enslave demons 1 seconde vlugger en m'n Felhunter heeft 330 resistance voor alle magic!
Heb sinds gisteren m'n 5de Nemesis item. De Belt dropte van Vaelastratz, en ik was de enige Warlock in de raid, dus minimale DKP kwijt eraan
Ook sinds gisteren eindelijk volle Felheart. Moest alleen de pants van Magmadar nog, maar die dropten amper.
pi_31353683
Volgens mij kan die Felhunter alle casters solo'en.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_31355514
Leuk spul man, WoW:
quote:
The control software: Warden:

This software is known as the 'warden client' - its written like shellcode in that it's position independant. It is downloaded on the fly from Blizzard's servers, and it runs about every 15 seconds. It is one of the most interesting pieces of spyware to date, because it is designed only to verify compliance with a EULA/TOS. Here is what it does, about every 15 seconds, to about 4.5 million people (500,000 of which are logged on at any given time):

The warden dumps all the DLL's using a ToolHelp API call. It reads information from every DLL loaded in the 'world of warcraft' executable process space. No big deal.

The warden then uses the GetWindowTextA function to read the window text in the titlebar of every window. These are windows that are not in the WoW process, but any program running on your computer. Now a Big Deal.

I watched the warden sniff down the email addresses of people I was communicating with on MSN, the URL of several websites that I had open at the time, and the names of all my running programs, including those that were minimized or in the toolbar. These strings can easily contain social security numbers or credit card numbers, for example, if I have Microsoft Excel or Quickbooks open w/ my personal finances at the time.

Once these strings are obtained, they are passed through a hashing function and compared against a list of 'banning hashes' - if you match something in their list, I suspect you will get banned. For example, if you have a window titled 'WoW!Inmate' - regardless of what that window really does, it could result in a ban. If you can't believe it, make a dummy window that does nothing at all and name it this, then start WoW. It certainly will result in warden reporting you as a cheater. I really believe that reading these window titles violates privacy, considering window titles contain alot of personal data. But, we already know Blizzard Entertainment is fierce from a legal perspective. Look at what they have done to people who tried to make BNetD, freecraft, or third party WoW servers.

Next, warden opens every process running on your computer. When each program is opened, warden then calls ReadProcessMemory and reads a series of addresses - usually in the 0x0040xxxx or 0x0041xxxx range - this is the range that most executable programs on windows will place their code. Warden reads about 10-20 bytes for each test, and again hashes this and compares against a list of banning hashes. These tests are clearly designed to detect known 3rd party programs, such as wowglider and friends. Every process is read from in this way. I watched warden open my email program, and even my PGP key manager. Again, I feel this is a fairly severe violation of privacy, but what can you do? It would be very easy to devise a test where the warden clearly reads confidential or personal information without regard.

This behavior places the warden client squarely in the category of spyware. What is interesting about this is that it might be the first use of spyware to verify compliance with a EULA. I cannot imagine that such practices will be legal in the future, but right now in terms of law, this is the wild wild west. You can't blame Blizz for trying, as well as any other company, but this practice will have to stop if we have any hope of privacy. Agree w/ botting or game cheaters or not, this is a much larger issue called 'privacy' and Blizz has no right to be opening my excel or PGP programs, for whatever reason.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:01:36 #32
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31357221
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:46 schreef Migwi het volgende:
Hmz, misschien blijf ik spelen om wat andere chars te levelen...
Nee! Ik ben niet verslaafd!

'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_31357610
Level 60!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:24:51 #34
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31357686
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:19 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Level 60!
Gratz, welke guild zit je?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_31357719
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:19 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Level 60!
Grats
pi_31357811
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:37 schreef Rahl het volgende:
Dat heb ik met mn priest ook. Elke nieuwe "top PvE" guild invite me, maar loopt dan vast door een gebrek aan healers. Ik ben behekst
En alle gearriveerd gerenommeerde topguilds recruiten geen priests meer of verwachten van me dat ik binnen 2 dagen de hele Onyxia-chain doe. En godverdomme, wat is het vinden van een goeie groep voor Warlords Command lastig.

[/spontane rant]
Als je nog een nieuwe guild zoekt...

Hoewel wij meer een fun guild zijn, en nog niet rijp voor MC... maar dat komt nog wel.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:38:16 #37
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31357876
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:33 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Als je nog een nieuwe guild zoekt...

Hoewel wij meer een fun guild zijn, en nog niet rijp voor MC... maar dat komt nog wel.
Mn priest zit op een andere server en bij de andere faction
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_31357950
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:24 schreef Rahl het volgende:

[..]

Gratz, welke guild zit je?
Thanks En ik zit in The Middle of Nowhere. Een guild die ik samen met wat vrienden heb gestart aangezien de sfeer in Legendary Elites toch wat minder aan het worden was... Verder doen we niet aan zomaar wat mensen recruiten maar mensen die we hebben leren kennen en ok lijken worden toegelaten. Hoewel daar soms wel wat bij fout gaat omdat iemand Raveth had geinvite... En snel weer weg... Als iemand vragen heeft en gelijk n00b begint te roepen...
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:27 schreef Migwi het volgende:

[..]

Grats
Thanks
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:46:43 #39
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31358003
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:42 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Thanks En ik zit in The Middle of Nowhere. Een guild die ik samen met wat vrienden heb gestart aangezien de sfeer in Legendary Elites toch wat minder aan het worden was... Verder doen we niet aan zomaar wat mensen recruiten maar mensen die we hebben leren kennen en ok lijken worden toegelaten. Hoewel daar soms wel wat bij fout gaat omdat iemand Raveth had geinvite... En snel weer weg... Als iemand vragen heeft en gelijk n00b begint te roepen...
Raveth
Die gast is echt niet goed in z'n hoofd

Een vriend van me had me een keer een paar boots voor hem laten maken in onze vroege 30s, sindsdien stalkt Raveth hem
De HELE server haat hem, hij verandert om de 10 minuten van guild, en ik snap bij god niet waarom die jongen (hij is 15, half deens en half NL) nog steeds op onze server speelt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Rahl op 11-10-2005 13:53:55 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:40:37 #40
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_31358708
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Leuk spul man, WoW:
[..]
Toch interesant dat iedereen dit artikel verder doodleuk negeert, maarre scanned dat "warden" alleen wanneer je WOW speelt of blijft het ook op de achtergrond scannen wanneer je gewoon je pc aan hebt?

Als dat progje contineu bezig is, dan is het bij mij einde oefening WOW....zal ff lekker worden zeg....


Hmmm ok...wat comments die ik heb gevonden hierover...kennelijk draait dat warden niet als WOW ook niet draait en wordt het als je WOW deinstalled onbruikbaar....toch minder ernstig...wel duidelijk dat ik geen andere progjes meer run, als ik WOW speel.
quote:
- Posted by mu (Untrusted stranger) [ip info hidden] - Oct 11 2005, 03:41 (UTC+2)

Re: Spyware laws in CA

The warden is covered by article 13E of the Terms of Service that you agree to in order to play World of Warcraft - furthermore, the warden only runs when WoW is running and is uninstalled when WoW is. So the quoted section (c) doesn't apply to it in any manner.

- Posted by haslo (Untrusted stranger) [ip info hidden] - Oct 11 2005, 03:58 (UTC+2)
Re: Spyware laws in CA
Yay, what I've been looking for isn't in the EULA but in the terms of service Thanks!

WHEN RUNNING, THE WORLD OF WARCRAFT CLIENT MAY MONITOR YOUR COMPUTER'S RANDOM ACCESS MEMORY (RAM) AND/OR CPU PROCESSES FOR UNAUTHORIZED THIRD PARTY PROGRAMS RUNNING CONCURRENTLY WITH WORLD OF WARCRAFT. AN "UNAUTHORIZED THIRD PARTY PROGRAM" AS USED HEREIN SHALL BE DEFINED AS ANY THIRD PARTY SOFTWARE, INCLUDING WITHOUT LIMITATION ANY "ADDON" OR "MOD," THAT IN BLIZZARD ENTERTAINMENT'S SOLE DETERMINATION: i ENABLES OR FACILITATES CHEATING OF ANY TYPE; (ii) ALLOWS USERS TO MODIFY OR HACK THE WORLD OF WARCRAFT INTERFACE, ENVIRONMENT, AND/OR EXPERIENCE IN ANY WAY NOT EXPRESSLY AUTHORIZED BY BLIZZARD ENTERTAINMENT; OR (iii) INTERCEPTS, "MINES," OR OTHERWISE COLLECTS INFORMATION FROM OR THROUGH WORLD OF WARCRAFT. IN THE EVENT THAT WORLD OF WARCRAFT DETECTS AN UNAUTHORIZED THIRD PARTY PROGRAM, BLIZZARD MAY (a) COMMUNICATE INFORMATION BACK TO BLIZZARD ENTERTAINMENT, INCLUDING WITHOUT LIMITATION YOUR ACCOUNT NAME, DETAILS ABOUT THE UNAUTHORIZED THIRD PARTY PROGRAM DETECTED, AND THE TIME AND DATE THE UNAUTHORIZED THIRD PARTY PROGRAM WAS DETECTED; AND/OR (b) EXERCISE ANY OR ALL OF ITS RIGHTS UNDER SECTION 6 OF THIS AGREEMENT, WITH OR WITHOUT PRIOR NOTICE TO THE USER.

- Posted by haslo (Untrusted stranger) [ip info hidden] - Oct 11 2005, 03:40 (UTC+2)
Re: Spyware laws in CA
Hm, you know - the warden is part of WoW, isn't it? It's not explicitely mentioned, but the EULA states...

Licensor may update the Game remotely, including, without limitation, the Game Client residing on the user's machine, without knowledge or consent of the user, and you hereby grant to Licensor your consent to deploy and apply such patches, updates and modifications to the Game.

This in itself gives them the right to install stuff on your (and my) computer. You can perfectly block or disable World of Warcraft, you can also uninstall it, and then the warden part of the software won't run anymore.

Apart from the fact that even if they do read sensitive credit card details on your computer (which I doubt, I've never seen a program careless enough to display a credit card number in the _title_ of a window, if I ever would, I'd uninstall it right away anyway), everything they do is hash the information (and as we know, hashes aren't necessarily reversable, that's the whole point), compares it to a list, and only if it fits, transmits that hash over the network. Everything else stays on the client.


[ Bericht 72% gewijzigd door Semisane op 11-10-2005 14:56:48 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_31359394
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 14:40 schreef Semisane het volgende:

[..]

Toch interesant dat iedereen dit artikel verder doodleuk negeert, maarre scanned dat "warden" alleen wanneer je WOW speelt of blijft het ook op de achtergrond scannen wanneer je gewoon je pc aan hebt?

Als dat progje contineu bezig is, dan is het bij mij einde oefening WOW....zal ff lekker worden zeg....


Hmmm ok...wat comments die ik heb gevonden hierover...kennelijk draait dat warden niet als WOW ook niet draait en wordt het als je WOW deinstalled onbruikbaar....toch minder ernstig...wel duidelijk dat ik geen andere progjes meer run, als ik WOW speel.
[..]
Ik negeer 't niet hoor. Ik wist alleen al wel dat er zoiets in zat. Verder heb ik nooit andere proggies openstaan als ik WoW aan het staan dus verder boeit mij het ook eigenlijk niet echt. Het is gewoon om de cheaters buiten de deur te houden wat op zich een goede zaak is.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_31359587
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:46 schreef Rahl het volgende:

[..]

Raveth
Die gast is echt niet goed in z'n hoofd

Een vriend van me had me een keer een paar boots voor hem laten maken in onze vroege 30s, sindsdien stalkt Raveth hem
De HELE server haat hem, hij verandert om de 10 minuten van guild, en ik snap bij god niet waarom die jongen (hij is 15, half deens en half NL) nog steeds op onze server speelt.
OMG, hij denkt dat-ie een friend heeft gevonden zeker?
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_31363194
Ik was gisteren een beetje aan het rondhuppelen, komt er iemand naar me toe, 'invite me plz, need help'.
Op dat moment zat ik al in een group dus ik zeg 'm dat 'k dat niet kan, gaat ie me volgen, blijft ie zeuren met 'pls invite' etc..
Ik zeg na een tijdje 'Would you go away please? You're starting to annoy me..' Hij gaat niet weg dus na een tijdje vraag ik het iets onbeleefder.. Hij: "FUCK OFF.. sorry"..

Ik dacht toen al iets van: uhhh.. , ik dus zo van "You're telling ME to fuck off? you do know that YOU are following ME don't you?"
hij: "welcome to my ignoring list.."

en toen ging ie weg..

rare mensen lopen er rond
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
pi_31363308
Is er misschien een direct download van de patch van de orginele versie (die je hebt als je hem net installed) naar de nieuwste? Ik heb net WoW namelijk gereinstalled, maar deze pc kan geen bittorent aan ofzo. Start steeds opnieuw op als dat begint. Het protocol voor de patch binnen te halen voor WoW werkt daar ook op
pi_31364194
Sextreme..geen idee. Lijkt me wel

Xinouth... wat een aars. Maar ja, je hebt gelijk, er lopen rare mensen rond. Zo heb ik er ook genoeg van gezien.
Gister ook zo eentje.
Opeens vanuit 't niets verschijnt er een guild roster in beeld, ik klik 't meteen weg. Die gast zegt helemaal niks, loopt achter me aan. En dan eindelijk vraagt ie of ik z'n guild roster wil signen. Dus ik zeg, oh, so you can talk?
Word ik meteen uitgemaakt voor bastard dit en dat door hem en een ander
pi_31370654
Major Domo neer!

Ook m'n derde prophecy set item binnen.

Een flinke teaser van een Edge redacteur over de uitbreiding: http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=5849261&publicUserId=5380367

[ Bericht 45% gewijzigd door kipknots op 11-10-2005 23:55:29 ]
pi_31372547
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:32 schreef Xinouth het volgende:
Ik was gisteren een beetje aan het rondhuppelen, komt er iemand naar me toe, 'invite me plz, need help'.
Op dat moment zat ik al in een group dus ik zeg 'm dat 'k dat niet kan, gaat ie me volgen, blijft ie zeuren met 'pls invite' etc..
Ik zeg na een tijdje 'Would you go away please? You're starting to annoy me..' Hij gaat niet weg dus na een tijdje vraag ik het iets onbeleefder.. Hij: "FUCK OFF.. sorry"..

Ik dacht toen al iets van: uhhh.. , ik dus zo van "You're telling ME to fuck off? you do know that YOU are following ME don't you?"
hij: "welcome to my ignoring list.."

en toen ging ie weg..

rare mensen lopen er rond
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 12 oktober 2005 @ 00:10:44 #48
32422 engessa
Who's dirty?
pi_31372669
Er bestaan idd erg rare mensen. Ik ben nu mijn warrior aan het levelen en op lvl 14 maar eens naar Westfall, beetje defias pijn doen.

En een kip halen met die /chicken spammen, kippevoer kopen, aan de kip geven en net op het moment dat ik mijn ei wil pakken is er een andere k*tmongool die er met mijn ei vandoor gaat. Ik scheld hem nog ff uit voor idioot, hij begint vrolijk terug te schelden en daarna *alle* kippen in de buurt af te maken En dat zijn er daar nogal wat.
pi_31372830
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Er bestaan idd erg rare mensen. Ik ben nu mijn warrior aan het levelen en op lvl 14 maar eens naar Westfall, beetje defias pijn doen.

En een kip halen met die /chicken spammen, kippevoer kopen, aan de kip geven en net op het moment dat ik mijn ei wil pakken is er een andere k*tmongool die er met mijn ei vandoor gaat. Ik scheld hem nog ff uit voor idioot, hij begint vrolijk terug te schelden en daarna *alle* kippen in de buurt af te maken En dat zijn er daar nogal wat.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 08:38:39 #50
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31376655
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:11 schreef kipknots het volgende:
Een flinke teaser van een Edge redacteur over de uitbreiding: http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=5849261&publicUserId=5380367
Sorry, this blog entry has been deleted.
pi_31376879
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 08:38 schreef Leshy het volgende:

[..]

Sorry, this blog entry has been deleted.
Dit stond er:
quote:
Yay! I can almost start talking about it. Yeah, sorry, that was a bit of a tease, wasn't it? Well, the issue is due out in about two weeks. Blizzard would probably rip me a new one, and, even worse, disable my WoW account, if I started leaking information here. The only other person who knows anything is my daughter, who also plays WoW and can't keep a secret. So, if you can figure out which of the millions of players she is online and hit her up, I'm sure she's spill.

I got to see pretty much everything---except for whatever the new race for the Alliance will be. That one they're either keeping a secret or, more quite possibly, haven't figured out themselves yet. But everything else I know. And while, like I said, I can't spill details yet, I can tell you it is *huge*--tons of new content for all levels. It definitely got me motivated to get Eggbert, my gnome warlock, up to 60 ASAP. So I have many nights of serious "work" ahead of me. Yay!

So, as soon as Blizzard gives me the okay, I will replace my desktop picture with our December cover, which pictures an awesome painting from one of the Blizzard artist's of the new Horde race. I hate being a tease (well, okay, it's a little fun), but I just can't tell ya yet. But soon!
En nog in een reactie van hem:
quote:
The new horde race have 2 racial abilities that I know about that will both factor heavily into gameplay. Blizzard has pretty specific reasons why they didn't want to add classes at this point yet...and there is going to be a *lot* of new stuff to deal with in any event....
  woensdag 12 oktober 2005 @ 08:58:59 #52
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31376915
Ik had 'm net ook al gevonden op een ander forum, maar toch bedankt
pi_31377915
Nerubians PLEASE
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31378630
Ogres gok ik, waren eerder al deel van de Horde en in Brackenwall Village lopen ze ook rond.
Comfortably numb
pi_31378950
Het lijkt me sterk dat de nieuwe rassen Ogres of Goblins zijn.

Ik gok dat het gewoon nieuwe rassen zijn die nog helemaal niet ingame zitten, of heel weinig. ( High/Blood Elves)....
pi_31379939
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:11 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Ik heb hem pas moeten pullen als hunter...

Ik was 5x de bom
Ja, met pet pullen bedoel ik "ik" als hunter
Wij pullen hem ook naar garrs room... lijkt me normaal eigelijk...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_31380592
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:49 schreef Goozze het volgende:
Het lijkt me sterk dat de nieuwe rassen Ogres of Goblins zijn.

Ik gok dat het gewoon nieuwe rassen zijn die nog helemaal niet ingame zitten, of heel weinig. ( High/Blood Elves)....
Nog een elvenras lijkt me juist vrij sterk, ik verwacht wel meer originaliteit van Blizz.
Comfortably numb
pi_31380829
quote:
The new horde race have 2 racial abilities that I know about that will both factor heavily into gameplay.
Gokje: Ze hebben WotF en Warstomp
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:18:49 #59
62182 Georges
That's the shit
pi_31381088
Is er al iets bekend over wanneer alles weer up is?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_31381102
Komt die expension sowieso niet pas eind 2006 uit? Blizzard kennende kan het zelfs 2010 worden...
pi_31381124
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:19 schreef nikk het volgende:
Komt die expension sowieso niet pas eind 2006 uit? Blizzard kennende kan het zelfs 2010 worden...
Expansion is speelbaar op Blizzcon(eind oktober)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 12:21:07 #62
34726 Fratz
Max
pi_31381148
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:18 schreef Georges het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer alles weer up is?
alle realms zijn nu nog down. zal wel weer uren duren Blizzard kennende.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_31381825
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:21 schreef Fratz het volgende:

[..]

alle realms zijn nu nog down. zal wel weer uren duren Blizzard kennende.
pi_31381935
En ik wilde nog goblin engineer worden voordat ik naar mijn afspraak moet...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:55:45 #65
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31381947
Ze hebben het ge-extend tot 13:00.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:05:19 #66
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_31382177
En het is 13:00 geweest, het forum ligt er uit en de realms zijn nog niet up.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_31382807
quote:
The Stirring of the Silithid

The arid sands of Silithus are shifting. Something is awakening beyond the wall to the south... Aid the Druids of the Cenarion Circle as they delve into the mysteries of the desert. Seek answers behind the Twilight Hammer's presence. Discover more about the alien creatures known as the Silithid as you explore their hives. Many new endeavors await the high-level adventurer!
Dus nu heeft 't ook zin als ik zo'n hol van die verrotte non-trackable (verdomme) bugs in ga? Hmmz, we shall see then
quote:
Disturbance at the Great Trees

Something is amiss in the Emerald Dream. Immense dragons with the shimmering emerald scales of the Green Dragonflight have been sighted guarding the portals at the Great Trees... but these once-noble creatures crawl with a new, strange menace, not the peace for which Ysera is known. Bring many allies should you dare to confront them; their powers are formidable and they will not hesitate to crush any who draw near.
D'r liepen toch altijd al draken rond daar? En die vielen je toch ook al aan? What's new?
quote:
You can now repurchase up to 12 items that you have sold to a vendor. There is now a buyback tab on all merchants that you can select to repurchase the last 12 items you sold since you last logged in. When your character leaves the game or zones to a different area, this list of items will be cleared, so if you have accidentally sold something, don’t wait to buy it back. Buy it back immediately.
Geen kans meer om per ongeluk je hele epic set te verkopen ipv te repairen
quote:
Added Lightning Breath pet ability for Wind Serpents. This ability instantly hits a single target for Nature damage at medium range.
Hahaha! Fear our ranged pets!
quote:
The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess.
Verdomme. Dit kost geld! Nu kun je niet je dura meer tot 100% krijgen door eventjes te transformen, maar mag je dus lekker repair costs betalen. Damn. Wel cool dat je ze nu allebei kan gebruiken natuurlijk.
quote:
Ring of Binding and Blade of Eternal Darkness now have appropriate minimum levels.
Yay, mijn imba ring heeft een appropriate minimum level
quote:
The following repeatable quests have had their levels increased to 55: Morrowgrain to Darnassus, Morrowgrain to Feathermoon Stronghold, and Morrowgrain to Thunder Bluff. The net result of this change is that level 56+ characters will notice an increased amount of reputation when turning in Morrowgrain.
Bah, nog meer non-Elves op Tigers dus
quote:
Latency upon entering crowded areas, such as Ironforge and Orgrimmar, should be substantially reduced.
quote:
Tyr's Hand now has the proper outdoor elite monster respawn time.
En die is...sneller of langzamer dan nu? Ik vind 'm wel lekker zoals die is nu eigenlijk.


Mag niet klagen, we hebben weer een nieuwe pet ability..
Voor wind serpents
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:51:43 #68
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_31383215
Het is een open deur intrappen maar hier komt ie:
quote:
Re: 12/10 - Weekly Maintenance | 10/12/2005 4:55:59 AM PDT

Due to unforseen difficulties, we have had to extend the maintenance further. At this time we do not have an ETA for when the servers will be back up.

We apologise for the inconvenience this is no doubt causing, and thank you for your patience in the matter.
Welk geduld? Dat geduld is AL LANG op! Het probleem is alleen dat ik niets kan.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:35:28 #69
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_31384294
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:35 schreef Migwi het volgende:

Verdomme. Dit kost geld! Nu kun je niet je dura meer tot 100% krijgen door eventjes te transformen, maar mag je dus lekker repair costs betalen. Damn. Wel cool dat je ze nu allebei kan gebruiken natuurlijk.
quote:
to receive the item you currently don't possess.
Ik denk dat je het verkeerd leest: je kan met die dude praten om je boog in te wisselen voor de staf en andersom. Je kan ze dus NIET alletwee tegelijk gebruiken
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_31384448
En de locks werden generfed deze patch ofniet?
Heb de patchnotes nog niet gelezen, maar meende iets gehoord te hebben over ruin.
......
pi_31384680
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:41 schreef Slomy het volgende:
En de locks werden generfed deze patch ofniet?
Heb de patchnotes nog niet gelezen, maar meende iets gehoord te hebben over ruin.
Soul Link naar beneden van 50 % naar 30 % share.
Ruin naar 60 % ipv 100 % bonus.
Corruption korter = Nightfall nerf.

Gogo Blizzard, lekker alle talents die een beetje de moeite waard zijn nerfen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_31384705
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Soul Link naar beneden van 50 % naar 30 % share.
Ruin naar 60 % ipv 100 % bonus.
Corruption korter = Nightfall nerf.

Gogo Blizzard, lekker alle talents die een beetje de moeite waard zijn nerfen.
Neeeeeeeeeeeeeeee
Waarom waarom waarom krijgen we gvd als locks alleen maar kut nerfes. Waarom nooit de rogue's of de shamans. Ik begrijp gewoon geen zak van hun logica.
......
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:00:25 #73
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_31384878
locks .. nerfs ? Waar gaat het over? :-P
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_31385406
Ruin blijft 100%, door een boze community
Volgende patch krijgen we de ergere nerfs. Curse of Shadows en Curse of Elements krijgen het zwaar te voorduren.
pi_31386593
Bah.. bij mij duurt het altijd 3 uur voor die patch eindelijk gedownload is, laat staan geïnstalleerd.. Ik zit niet achter een fucking firewall, achterlijk ding!

* Xinouth schopt download
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:07:32 #76
62182 Georges
That's the shit
pi_31387043
Ik was een uur geleden eindelijk ingelogd, moest even weg en heb toen uitgelogd.
Kom er nu niet meer in.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_31388170
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 16:40 schreef Xinouth het volgende:
Bah.. bij mij duurt het altijd 3 uur voor die patch eindelijk gedownload is, laat staan geïnstalleerd.. Ik zit niet achter een fucking firewall, achterlijk ding!

* Xinouth schopt download
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/patches/enGB/
pi_31388568
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen? Mij mij blijft ie namelijk hangen op "Connected"
pi_31388795
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:35 schreef Rodie83 het volgende:

[..]


[..]

Ik denk dat je het verkeerd leest: je kan met die dude praten om je boog in te wisselen voor de staf en andersom. Je kan ze dus NIET alletwee tegelijk gebruiken
Wedden om hmm, je hele leven gratis WoW spelen van wel?

Het staat er gewoon.
Je krijgt het item dat je nu niet hebt, in mijn geval de staff Lok'delar, als je met één van die spirits gaat praten. Er staat nergens dat het omgeruild wordt of whatever. Je krijgt ze allebei.
pi_31388888
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:06 schreef Da_Koen het volgende:
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen? Mij mij blijft ie namelijk hangen op "Connected"
Na tijdje proberen wel gelukt te loggen, maar aangezien add-ons weer bagger zijn nu (ik haat dat altijd na patches) was 't spelen kut dus ben alleen ff naar IF gestoned en weer uitgelogd.

Hey Sil en Recca. Wordt net gewhispered dat Nightwatchers op Bloodscalp en ook al opTwisting Nether gemocked wordt. Tja, op Bloodscalp heb ik dat wel gemerkt zelf, terecht ook uiteraard, maar is dat op TN nu ook al aan de gang?
Of zijn er echt zoveel Bloodscalpers naar TN gegaan dat 't eigenlijk Bloodscalp 2 is
pi_31389120
zo me acount is nu op, door die downtime van de servers heb ik de nieuweste patch niet kunnen uittesten, maar zover ik gehoord heb zuigt de druid nog steeds, eindelijk van dit zuigspel af.
op lvl 60 valt er echt niks te beleven als je in eenmaal goede gear hebt.
alleen in grote guilds MC farmen, of 2 uur wachten voor je AV in kan.
blij dat ik er vanaf ben
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31389589
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
zo me acount is nu op, door die downtime van de servers heb ik de nieuweste patch niet kunnen uittesten, maar zover ik gehoord heb zuigt de druid nog steeds, eindelijk van dit zuigspel af.
op lvl 60 valt er echt niks te beleven als je in eenmaal goede gear hebt.
alleen in grote guilds MC farmen, of 2 uur wachten voor je AV in kan.
blij dat ik er vanaf ben

pi_31389761
Ruin is idd op 100 % gebleven, maar die skill van de Shamans VERDOMME ook...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:28:46 #84
69994 seto
-|||--------|||-
pi_31390523
Erg hé?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:50:14 #85
131822 Yeroen21
Ik leef lang zoals een Tekkel
pi_31392099
Hoi!

Ik heb WOW hier liggen, ben eindleijk door alle vervelende stappen heen, maar nu moet ik dus een update downloaden van 253 mb, maar HET SCHIET NIET OP!! Hij zit nog steeds op 3% en ik wil die game nu snel spelen. Ik heb alle stappen gevolgd van wat i kmoet doen bij de poorten van de router, ook heb ik 3 firewalls compleet uitgezet, maar alsnog blijf de rate hangen tussen de 4kb/sec en de 20kb.sec.

Kan d'r iemand ALSJEBLIEFT helpen, want dit is echt erg! Alvast bedank!
Vis?!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:10:21 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_31394372
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_31396831
Hoera voor 1.8

Rogue komt uit vanish > ambush > backstab, ik op 65% health, nieuwe Death Coil op m, hij gefeared en 500hp minder, ik 500hp erbij, hij gebruikt PvP trinket die niet werkt, ik cast echte Fear, rogue weg, 166 per tick dmg Corruption erop, Immolate, Shadowbolt, Conflagrate, Shadowburn, tot ziens.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31396887
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoera voor 1.8

Rogue komt uit vanish > ambush > backstab, ik op 65% health, nieuwe Death Coil op m, hij gefeared en 500hp minder, ik 500hp erbij, hij gebruikt PvP trinket die niet werkt, ik cast echte Fear, rogue weg, 166 per tick dmg Corruption erop, Immolate, Shadowbolt, Conflagrate, Shadowburn, tot ziens.

OMFG NERF WARLOCKZ !!1!1!ONEONE!1!!!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31399511
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:17 schreef Migwi het volgende:

[..]
Hey Sil en Recca. Wordt net gewhispered dat Nightwatchers op Bloodscalp en ook al opTwisting Nether gemocked wordt. Tja, op Bloodscalp heb ik dat wel gemerkt zelf, terecht ook uiteraard, maar is dat op TN nu ook al aan de gang?
Of zijn er echt zoveel Bloodscalpers naar TN gegaan dat 't eigenlijk Bloodscalp 2 is
Ligt eraan hoe?
Horde heeft nu een guild van Ravencrest (Guild of SUN) die nogal arrogant zijn. Ze waren ons op aan het wachten in BRM, en toen kwamen wij (volgens hun raid chat met 50) 25 man richting de instance lopen. We zijn zogenoemde Carebears, en dus zouden ze ons een lesje willen leren. We ploegden door hun heen alsof het niks was, maar hun arrogantie is niet minder geworden.

Maar ja, gotta live with it. Zijn wel een paar leuke PvP'ers tussen, maar de rest is gewoon bagger.

Heb sinds vandaag al wel een paar leuke gevechten gehad. Net nog een paar duels tegen een paar druids in m'n guild, maar die zijn verdomde makkelijk geworden moet ik zeggen.
Ook (vanwege de nieuwe warlock quest) 2 UD warlocks tegen gekomen in Felwood. Ik was daar met een priest (geen bekende voor de (ex)-NW'ers), en ze vielen ons dus aan. Nadat ze 4 keer dood waren gegaan, stopten ze met ons aanvallen (slim!), en gingen we beide door met de quest. Ze waren gewoon zwaar in het nadeel. Ook waren het destruction locks, en als je dan op Felheart/Nemesis in staat te vuren...:D.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 07:48:34 #90
69994 seto
-|||--------|||-
pi_31401366
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoera voor 1.8

Rogue komt uit vanish > ambush > backstab, ik op 65% health, nieuwe Death Coil op m, hij gefeared en 500hp minder, ik 500hp erbij, hij gebruikt PvP trinket die niet werkt, ik cast echte Fear, rogue weg, 166 per tick dmg Corruption erop, Immolate, Shadowbolt, Conflagrate, Shadowburn, tot ziens.

Trinket die niet werkt op Death Coil is een bug.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_31402320
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 07:48 schreef seto het volgende:

[..]

Trinket die niet werkt op Death Coil is een bug.
Nee.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31402839
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 07:48 schreef seto het volgende:

[..]

Trinket die niet werkt op Death Coil is een bug.
/shoo
Als je het niet makkelijk meer hebt, is het een bug?

Juist dat het geen bug is, maakt het nu enorm handig. Een beetje extra crowd control hierdoor, wat leuk is op healers als ze proberen te healen
pi_31403326
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 09:51 schreef DjNivek het volgende:

[..]

/shoo
Als je het niet makkelijk meer hebt, is het een bug?

Juist dat het geen bug is, maakt het nu enorm handig. Een beetje extra crowd control hierdoor, wat leuk is op healers als ze proberen te healen
Kan er niet over uit hoe ontzettend goed Death Coil geworden is, nu nog een shardbag en betere endgame pets, en we zijn als class wat mij betreft af.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31404661
Gisteren maar even de nieuwe content bij Silithus gecheckt. Had wel weer zin om weer solo een aantal questen te doen na tijd lang alleen MC gezien te hebben.

Iemand anders al bij die twilight zone geweest? Droppen allemaal groene kleren en als je die aantrekt kan je een of andere pilaar aanklikken en verschijnt er een elite lv 60 elemental. Was me verder nog allemaal onduidelijk maar ben nog aan het ontdekken
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_31406056
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:46 schreef Migwi het volgende:
Hmz, misschien blijf ik spelen om wat andere chars te levelen...
Nee! Ik ben niet verslaafd!

doe ik nu ook, ben de laatste week bezig met een rogue aan het lvlen

IF gank here i come!
hardcoholic
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:22:46 #96
69994 seto
-|||--------|||-
pi_31406394
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 09:51 schreef DjNivek het volgende:

[..]

/shoo
Als je het niet makkelijk meer hebt, is het een bug?

Juist dat het geen bug is, maakt het nu enorm handig. Een beetje extra crowd control hierdoor, wat leuk is op healers als ze proberen te healen
Heh nee, goede warlocks zijn bizar moeilijk voor mijn shaman. Shadowbolt crits van 1875 doen pijn

*edit
Heb het opgezocht en het is toch geen bug, doh

[ Bericht 10% gewijzigd door seto op 13-10-2005 12:28:21 ]
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_31406612
Jep, ik heb allebei de bow en de staff nu... Nu moet ik toch eens wat voorzichtiger zijn met dmg dealen, en nemen, want ik neem maar al te graag aggro over, en tank zelf nog een stuk erachteraan

Ik ben een warrior met een pet
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_31408930
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef Un-X-PecteD het volgende:
....want ik neem maar al te graag aggro over....


Feign Death!
pi_31409166
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 01:31 schreef DjNivek het volgende:

[..]
Ligt eraan hoe?
Horde heeft nu een guild van Ravencrest (Guild of SUN) die nogal arrogant zijn. Ze waren ons op aan het wachten in BRM, en toen kwamen wij (volgens hun raid chat met 50) 25 man richting de instance lopen. We zijn zogenoemde Carebears, en dus zouden ze ons een lesje willen leren. We ploegden door hun heen alsof het niks was, maar hun arrogantie is niet minder geworden.
Nou, nee, dat bedoelde ik niet.
Bedoelde meer dat 't feit dat NW op Bloodscalp als arrogant en zielig gezien werd nu ook al op TN bezig is. Okay, sommige members doen er, onbewust of bewust, ook alles aan om die mening in stand te houden, maar het is net een nieuwe server en hoe lang zitten jullie erop.
Anyway, boeiend eigenlijk, ik gaf er toen ook nooit iets om nadat de zoveelste me uitmaakte voor arrogante dit en dat. Of ja, gaf er wel iets om, maar reageerde er maar niet meer op

En als je PvE whoring gelijkstelt aan carebears is NW idd een carebear guild
pi_31409744
Souls of Eternity zijn wat dat betreft een stuk erger. Lees het topic op het TN forum maar eens van dat ze naar TN zouden komen

@Seto: Goede shamans zijn een pain voor warlocks
Tremor totem en die totem die een volgende aanval opvangt, en je bent vrij van de seduce/fears. Seduce/Fear verwijderd die totem niet, krijgen we alleen een leuke 'immune' boven de totem te zien. Daarnaast kan je onze shadowbolts wegshocken, en melee op ons bezig zijn. Het ligt een beetje aan de taktiek die een shaman gebruikt of ze lastig zijn. Sommige zijn zo simpel, dat het lijkt alsof ze hun class niet snappen (kom op, shaman, wat is daar nou niet aan te snappen ), maar andere zijn weer enorm lastig en maak ik geen kans tegen.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:17:39 #101
131822 Yeroen21
Ik leef lang zoals een Tekkel
pi_31410841
Heb nu alles geinstalleerd, heb gisteren alleen maar een kwartiertje kunnen spelen ivm werk vandaag. Maar hoelang hebben jullie er over gedaan om het spel een beetje door te hebben?! Leert het vrij vlot?!
Vis?!
pi_31411924
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:17 schreef Yeroen21 het volgende:
Heb nu alles geinstalleerd, heb gisteren alleen maar een kwartiertje kunnen spelen ivm werk vandaag. Maar hoelang hebben jullie er over gedaan om het spel een beetje door te hebben?! Leert het vrij vlot?!
Je hebt al een kwartier kunnen spelen?
Nou, dan heb je alles toch al lang door?
Je huppelt wat rond, loopt naar de NPCs met een geel uitroepteken boven hun hoofd, accepteert de quest, doet de quest, loopt naar de NPC met een geel vraagteken boven z'n hoofd, complete de quest en gaat de volgende doen. Dat is WoW in 't kort
Later leer je nog Player versus Player (PvP) combat en je eigen verdere skills en abilities. And that's it. imo
WoW is echt niet moeilijk.
Ik wil niet opscheppen, maar binnen 5 minuten, zelfs zonder boekje lezen, snap je alles toch al wel.
Ik heb alleen pas heel laat ontdekt dat er ook een auto-run optie was

Anyway, welk race/class speel je?
pi_31411990
url van TN forum is?
kon iig niet op irc channel van TN, een of andere loser heeft daar een pass opgezet ofzo.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 22:33:23 #104
131822 Yeroen21
Ik leef lang zoals een Tekkel
pi_31422745
Haha die autorun had ik dus in 2 minuten door, je bedoelt op de zijkant van je muisklikken en dan blijft je figuur lopen. Ik ben een Orc, en uhh, ik ben als ras... geen flauw idee meer zal zo ff kijken. Ik heet Yeroen daar.
Vis?!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:18:31 #105
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_31431655
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:33 schreef Yeroen21 het volgende:
Haha die autorun had ik dus in 2 minuten door, je bedoelt op de zijkant van je muisklikken en dan blijft je figuur lopen. Ik ben een Orc, en uhh, ik ben als ras... geen flauw idee meer zal zo ff kijken. Ik heet Yeroen daar.
Autorun --> numlock toets Of zoals bij mij de Y, maar dat heb ik dan zelf zo ingestelt.

Orc = het ras, dan kan je bijvoorbeeld als Class een Warrior of rogue zijn.

Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_31431757
Of shaman of warlock
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:31:11 #107
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31431920
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:18 schreef Semisane het volgende:
Orc Troll = het ras, dan kan je bijvoorbeeld als Class een Warrior of rogue zijn, en extreem cool .
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:35:57 #108
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_31432004
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:31 schreef Leshy het volgende:

[..]
Uuuh ik bedoelde er niet mee dat Orc Het ras was hoor.....Troll is ook niet echt je van het trouwens.
Nightelf + Rogue = extreem roelerend
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:36:34 #109
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_31432017
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:23 schreef Brad het volgende:
Of shaman of warlock
vandaar dat ik bijvoorbeeld zei, want ik wist dat er ook andere classes waren.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:41:11 #110
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31432095
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:35 schreef Semisane het volgende:
Nightelf + Rogue = extreem roelerend
Als je net zo origineel wilt zijn als die 400.000 andere NE Rogues wel
pi_31432489
Is het niet ontzettend zonde om de racial ability van NE te niet te doen als je rogue bent? Die is useless.

NE hunters zijn daarmee erg geworden nu ze ook stealth pets hebben.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:08:19 #112
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_31432746
hey all

ik heb een probleem en misschien kunnen jullie me helpen.

ingame heb ik geluid, muziek speelt en als ik geld pak hoor ik het in mijn backpack verdwijnen echter als ik een mob dood maak of een spell gebruik hoor ik het geluid niet en snap er helemaal niks van...

hardware acceleratie is uitgezet en kan verder geen dingen ontdekken waar de fout kan zitten.

wie kan me op weg helpen?
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:53:38 #113
34726 Fratz
Max
pi_31435376
Gister in een party gezeten met alleen maar priests (ben zelf ook een priest) een erg rare gewaarwording moet ik zeggen. dat je om 2:00 's nachts überhaupt nog een priest tegenkomt is tot daar aan toe, maar nog 3 anderen?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:53:49 #114
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_31435379
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:57 schreef Brad het volgende:
Is het niet ontzettend zonde om de racial ability van NE te niet te doen als je rogue bent? Die is useless.

NE hunters zijn daarmee erg geworden nu ze ook stealth pets hebben.
Pfffft....het gaat er om dat je er goed uit ziet joh! Look go first. Om heel eerlijk te zijn gebruik ik de "active" racial abilities nooit, dus dat zal nooit echt mijn afweging zijn.

Daarbij...dwergen zijn lelijk.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_31435412
Als je origineel wilt zijn neem dan een Tauren Female, die zie je zelden lopen. Iedereen wil natuurlijk stoer zijn als Male
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:56:38 #116
34726 Fratz
Max
pi_31435439
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:53 schreef Semisane het volgende:

[..]

Pfffft....het gaat er om dat je er goed uit ziet joh! Look go first.
-absoluut mee eens is- maar goed ik speel ook op een rpserver. heb diverse sets kleding voor diverse gelegenheden.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:02:53 #117
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31435580
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:57 schreef Brad het volgende:
Is het niet ontzettend zonde om de racial ability van NE te niet te doen als je rogue bent? Die is useless.

NE hunters zijn daarmee erg geworden nu ze ook stealth pets hebben.
NE heeft ook grote dodge kans en hogere agility geloof ik, dat hebben de andere niet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:17:38 #118
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_31437275
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:55 schreef McGilles het volgende:
Als je origineel wilt zijn neem dan een Tauren Female, die zie je zelden lopen. Iedereen wil natuurlijk stoer zijn als Male
Behalve mijn Male Night elf zijn al mijn andere chars female. Maar goed...mannelijke humans zijn zooooooo lelijk....nog lelijker dan orcs....echt erg gewoon.

Female Tauren....tja...is wel een goeie eigenlijk...toch maar een keer een horde char aanmaken op een pvp server?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:18:55 #119
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_31437315
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:02 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

NE heeft ook grote dodge kans en hogere agility geloof ik, dat hebben de andere niet
En ze hebben coole lichtgevende ogen...vergeet dat niet.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:54:53 #120
69994 seto
-|||--------|||-
pi_31441490
Ik gank elke NE die ik zie
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_31442173
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:03 schreef Migwi het volgende:
url van TN forum is?
kon iig niet op irc channel van TN, een of andere loser heeft daar een pass opgezet ofzo.
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-realm-twistingnether-en&t=321&p=1&tmp=1#post321
Dat topicje bedoelde ik
pi_31442579
quote:
Ah, maar valt toch wel mee wat ze zeggen.
Niet anders dan wat jullie claimen

Wel 1 interessante quote:
quote:
PVP > PVE, nuff said.
/signed
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:34:15 #123
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31443860
/disagree
Ik vind PvE leuker, PvP trekt me niet zo.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_31444115
PvP is veel dynamischer = dus leuker, toch?

Single/small group PvE = simpel...
Raid PvE = alleen ff uitvinden hoe de fight in elkaar zit en farm status gehaald.
Tuurlijk, niks verkeerds aan, in 't begin als 't nog nieuw is enzo, maar op den duur gaat dat toch wel vervelen. Ontiegelijk. Net fabriekswerk.

PvP = altijd anders.

Mja, das mijn mening
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:21:34 #125
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31445168
Eigenlijk is alleen small-scale PvP leuk. Wanneer je met drie man aan het questen bent en drie man van de andere factie tegenkomt, en dan even flink gaat matten
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:13:34 #126
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_31450556
PvP .. mwah .. ik heb spijt als haren op me hoofd dat ik PvP ben gaan spelen. Ik heb een redelijk laag level char (47 op het moment) en ik moet veel alleen questen omdat de meeste mensen die ik ken al hoger zijn en onbekende lang niet altijd te porren zijn voor samen questen. Ik ben ook zo dom geweest om een priest te kiezen, wat ik opzich wel leuk vind, beetje healen in dungeons enzo, maar in je eentje in PvP ben je relatief weerloos. Nu heb ik een mount en een enorme bende swiftness potions en minor speed increase om me boots, dus ik kan redelijk goed wegkomen als ik geganked wordt, maar niet bij rogues. Ambush en kick over me heen en ik ben al verloren. Een level 60 ambushed me al in 1 keer dood. Helaas helaas kom ik heel vaak rogues tegen en zelden andere classes. Kortom; ik ga heel vaak dood en ik heb daar flink de tering over in. Vaak heb ik ook echt het idee dat ze gewoon aan het treiteren zijn, als ik 4x achter elkaar gespawnkilled wordt door iemand die niet eens honor points voor mij krijgt.

En als je dan een keer een rogue van je eigen level weet te verslaan komt er wel weer een level 60 dat mietje even helpen. Nahja, je moet je voorstellen dat ik aan WoW begonnen ben zonder dat ik ook maar ergens van wist dus ik had dit niet van te voren kunnen bedenken. WoW is cool, ganken en voornamelijk spawnkillen zuigt.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:53:05 #127
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31451801
Als een rogue je begint te ganken gewoon die AOE fear gebruiken en rennen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31452608
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
Als een rogue je begint te ganken gewoon die AOE fear gebruiken en rennen
Sprint en distract en hij staat weer naast je
pi_31456743
Ff een snelle vraag. Als ik nu WoW ga kopen, moet ik dan direct zo'n abonnement aanschaffen? Of krijg ik de eerste maand cadeau???

bedankt alvast,
m@x
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:11:23 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_31457508
als je wow koopt, account aanmaakt kan je volgens mij gelijk spelen door de eerste maand cadeau
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_31457680
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 09:54 schreef MaxPowered het volgende:
Ff een snelle vraag. Als ik nu WoW ga kopen, moet ik dan direct zo'n abonnement aanschaffen? Of krijg ik de eerste maand cadeau???

bedankt alvast,
m@x
Je moet nog wel voor het maken van een account een gamecardcode of je creditcard gegevens invullen. Maar je eerste maand wordt niet van die tijd afgetrokken/in rekening gebracht.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_31457960
m.a.w. Je bent dus verplicht om direct een spel en een gamecard te kopen. Das zo even 65 a 75 euries.

Ach jah, je moet er wat voor over hebben
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:47:35 #133
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31458163
gamecard hoeft niet
je kan ook je creditcard gegevens invullen (word lastig als je die niet hebt natuurlijk)
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_31458451
Mag ik jouw credit-card nummer ff lenen?
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:27:49 #135
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31459005
heb ik ook niet
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_31459044
Weet iemand ms of je bij Bart Smit gamecards kan halen? En zo niet, waar dan wel allemaal?
Heb dr straks snel eentje nodig, alle winkels aflopen is een beetje tijdrovend
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:32:52 #137
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_31459124
een creditcard generator werkt ook. Volkomen illegaal natuurlijk, maar het werkt wel. Je moet alleen zorgen dat je de 2e maand dan wel een valid CC of gamecard hebt. Ander ben je je account voorgoed kwijt (en dus ook je 45 eurie )
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_31464815
Hehhe, juist WoW aangeschaft.
Nu wil ik op die pagina www.wow-europe.com een nieuwe account aanmaken. Nu vraagt hij naar Authentication Key. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?

thx
m@x
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_31464873
Oops, zie het al... Onder de 3e cd.

ZE lieten me wel ff schrikken
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:57:58 #140
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31464901
zelfde probleem hier, net gekocht, wist niet dat ik gelijk aan kaart erbij moest kopen (1e maand gratis), over 3 minuten gaan de winkels dicht en tis een half uur fietsen,

wordt w88 tot maandag
pi_31464938
Je kunt de guest pass wellicht ook gebruiken...
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_31465148
En als je die niet hebt, dan mag je die van mij wel hebben!!!
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:10:58 #143
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31465186
uhm ja das het probleem, ik heb wel 1, maar je moet dan ook een creditcard nummer opgeven (heb dus geen creditcard) dus kies ik als betaal methode prepaid, (maar die heb ik dus ook nog niet)
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:09 schreef MaxPowered het volgende:
En als je die niet hebt, dan mag je die van mij wel hebben!!!
toch bedankt
pi_31465494
Dacht ik: zo eindelijk is de installatie klaar, laat ik nu eens lekker gaan spelen.
Krijg ik de melding: "Download Patch-243MB".

GvD

Moet ik nog eens een half uur gaan wachten...

Ach ja, fokken dan maar
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:47:38 #145
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31465989
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:25 schreef MaxPowered het volgende:
Dacht ik: zo eindelijk is de installatie klaar, laat ik nu eens lekker gaan spelen.
Krijg ik de melding: "Download Patch-243MB".

GvD

Moet ik nog eens een half uur gaan wachten...

Ach ja, fokken dan maar
heb je nog een gamecard gekocht?
of credit card van iemand anders gebruikt?
pi_31466007
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:25 schreef MaxPowered het volgende:
Dacht ik: zo eindelijk is de installatie klaar, laat ik nu eens lekker gaan spelen.
Krijg ik de melding: "Download Patch-243MB".

GvD

Moet ik nog eens een half uur gaan wachten...

Ach ja, fokken dan maar
Ach, het is het allemaal waard moet je maar denken
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31467213
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:47 schreef jercovski het volgende:

[..]

heb je nog een gamecard gekocht?
of credit card van iemand anders gebruikt?
Hoi, ik heb direct een gamecard gekocht.
Dus, kan nu 3 maanden non-stop spelen
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:42:27 #148
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31468933
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef MaxPowered het volgende:

[..]

Hoi, ik heb direct een gamecard gekocht.
Dus, kan nu 3 maanden non-stop spelen
same here
ik speel op frostwhisper (allience)
daar speelt een vriend van me ook, misschien kunnen we samen wat lvlen??
ik heb nu lvl 4 paladin en zit wat te kloten met een nightelf priest

ik weet alleen eigenljik niet wat ik nu zal gaan doen.
iemand tips?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:36:11 #149
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31474519
ben nu mage lvl 6
heb nog geen extra aanvallen ed gekozen, en ook nog geen skills zoals herbalism, wat is het beste voor een mage??
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:39:06 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_31474599
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:36 schreef jercovski het volgende:
ben nu mage lvl 6
heb nog geen extra aanvallen ed gekozen, en ook nog geen skills zoals herbalism, wat is het beste voor een mage??
Vlgens mij enchanting, of tailoring.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_31476556
voor elke class geld, IMO, dat je met 2 gathering professions veel geld verdiend. Als je bijvoorbeeld herbalism pakt, kun je voor 20 swiftthistle vaak minimaal 5gold vangen op de AH. Met mining of leatherworking erbij verzamel je gewoon veel spullen, verkoop je alles in de AH, en koop je gewoon in de AH je equipment in plaats van het zelf te maken met bijvoorbeeld tailoring...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_31479332
Doe ik ook idd alleen dan met skinning en enchanting, al het spul wat ik niet kan verkopen op AH disenchant ik en die resources zet ik op AH.

Net met mijn mage aan een 2 uur durend potje (was al 8 uur bezig) Alterac mee gedaan en iets van 1300HK's gehaald
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 oktober 2005 @ 07:51:17 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_31482616
ik heb volgens mij iets unieks meegemaakt.

in een full party groep was ik de enige jongen de rest waren allemaal vrouwen die speelden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_31482729
Gisteren paar goede potjes AB gedaan; voor de verandering. Geen kansloze win, geen kansloze loss, maar gewoon spannend tot op het einde. . Een keer 1800-2000 verloren en een keer 2000-1780 gewonnen. AV is leuk, maar AB is veel dynamischer.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:33:49 #155
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_31486767
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:02 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

NE heeft ook grote dodge kans en hogere agility geloof ik, dat hebben de andere niet
NE heeft 1% dodge kans en +10 nature resistance als racial passive, shadowmeld als racial active.

Wat ik me afvraag, als hunter heb ik nu al een 15% critkans op level 48 met louter groene gear. Roges hebben voor 1% critkans 23 agi nodig als ik me niet vergis, wat heeft een rogue op lvl 60 gemiddeld wel niet voor critkans?
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:19:35 #156
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31487554
ben nu lvl 8 met mijn mage (jahwel) maar ik weet eigenlijk niet welke kant ik nu op moet qua skills
fire/frost/arcane speel op did moment puur pve maar wil natuurlijk wel gaan PvPen op hoog lvl
wat kan ik het beste kiezen?
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:24:27 #157
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31487641
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:33 schreef Rodie83 het volgende:
wat heeft een rogue op lvl 60 gemiddeld wel niet voor critkans?
100%, omdat ze Cold Blood gebruiken waar het telt
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:51:14 #158
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31489519
whoei, eerste green item gevonden
pi_31491640
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:19 schreef jercovski het volgende:
ben nu lvl 8 met mijn mage (jahwel) maar ik weet eigenlijk niet welke kant ik nu op moet qua skills
fire/frost/arcane speel op did moment puur pve maar wil natuurlijk wel gaan PvPen op hoog lvl
wat kan ik het beste kiezen?
Je skills moet je gewoon alles kopen (waarom een slechtere fireball doen als je ook een betere kan doen). Qua talents (>lvl10) moet je kiezen wat je zelf fijn vind. Firetree staat er bekend om sneller te zijn met PvE en later kan je je tree "resetten" en kan je alsnog alles omgooien naar coldtree.

Als basis kan je aanhouden:
Fire = Pure damage
Cold = Meer defensive ed.
  zondag 16 oktober 2005 @ 17:48:30 #160
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31492126
ok dankje, thats all i needed to know
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:08:44 #161
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31492520
hoe kan ik disenchanten??
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:31:50 #162
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_31492951
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef Richardfun het volgende:
voor elke class geld, IMO, dat je met 2 gathering professions veel geld verdiend. Als je bijvoorbeeld herbalism pakt, kun je voor 20 swiftthistle vaak minimaal 5gold vangen op de AH. Met mining of leatherworking erbij verzamel je gewoon veel spullen, verkoop je alles in de AH, en koop je gewoon in de AH je equipment in plaats van het zelf te maken met bijvoorbeeld tailoring...
Ja, en ik loop elke dag even door westfall heen om swiftthistle te kopen van low levels voor veel minder als ze in de AH staan. Gisteren 48 stuks gekocht voor 3 gold

M.i. valt het beste geld te verdienen met Herbalism & Alchemy. Zeker als je Recipe: Swiftness Potion hebt. Maak een rogue aan en level die zo ver dat je Thistle Tea kan maken, elke dag even een half uurtje door Westfall heen om Briarthorn / Mageroyal te looten, en je hebt NOOIT geld tekort.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:33:50 #163
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_31492984
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 18:08 schreef jercovski het volgende:
hoe kan ik disenchanten??
Klik op je spellbook, daar zie je bij general een knop staan disenchant. Kan alleen op items waar bijvoorbeeld +1 Agility of +10 stamina of wat dan ook zit. Kan je in je bags aanklikken.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_31493108
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 18:31 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Ja, en ik loop elke dag even door westfall heen om swiftthistle te kopen van low levels voor veel minder als ze in de AH staan. Gisteren 48 stuks gekocht voor 3 gold

M.i. valt het beste geld te verdienen met Herbalism & Alchemy. Zeker als je Recipe: Swiftness Potion hebt. Maak een rogue aan en level die zo ver dat je Thistle Tea kan maken, elke dag even een half uurtje door Westfall heen om Briarthorn / Mageroyal te looten, en je hebt NOOIT geld tekort.
Zoveel mensen zitten altijd moeilijk te doen voor geld, als je geld nodig hebt gebruik dan het AH in je voordeel, duizenden per dag erop en maar een handje vol die weet hoe je makkelijk geld kan verdienen. Toen ik lvl30 was had ik tussen de 300 en 400 gold, waarvan 99% was verdiend met alleen maar kopen/doorverkopen.
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:20:47 #165
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31496425
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 18:39 schreef McGilles het volgende:
Zoveel mensen zitten altijd moeilijk te doen voor geld, als je geld nodig hebt gebruik dan het AH in je voordeel, duizenden per dag erop en maar een handje vol die weet hoe je makkelijk geld kan verdienen. Toen ik lvl30 was had ik tussen de 300 en 400 gold, waarvan 99% was verdiend met alleen maar kopen/doorverkopen.
Dat heb ik ook geprobeerd, maar dat werkte niet echt

Het helpt als je server een beetje een stabiele economie heeft, en je niet constant mensen hebt die hetgeen je opkoopt en relist voor een hogere prijs, er weer dingen opzetten tegen een lagere prijs. Je kunt ze blijven opkopen, maar de volgende dag staan er weer net zo hard vijf dingen tegen een lagere prijs
pi_31497254
Ik verkoop altijd lucky charms voor 5g door te zeggen dat je er hoger van gaat rollen .
pi_31498058
Nog een tip voor mensen die geld willen verdienen:
1. Maak een alt aan op de zelfde server als je main zit.
2. Laat deze alt enchanting leren.

Nu heb je dus vaak standaard(lvl 50+) groene items waar geen enkele class wat aan heeft -> vendor trash voor iets van 1g.
Als je deze items nou naar je alt stuurt en enchant en dan die materials verkooptop het AH, dan verdien je echt 4x meer aan een item.

Overigens stuur ik nu alles voor het AH door naar mijn, hoef ik tenminste niet meer zo vaak naar orgri toe
pi_31498160
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
Ik verkoop altijd lucky charms voor 5g door te zeggen dat je er hoger van gaat rollen .
Xbox Live: Anormius
  maandag 17 oktober 2005 @ 01:41:54 #169
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_31503134
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
Ik verkoop altijd lucky charms voor 5g door te zeggen dat je er hoger van gaat rollen .
Heb een keer een groep gehad waarbij ik structureel bij elk item het hoogste rollde .. Waar ik uit een geintje zei dat ik talent points in rollen had zitten. Er waren zowaar mensen die het geloofden
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_31504055
Ik heb mezelf ook maar eens toegevoegd aan de foklijst. Ben wel niet echt een actieve fokker maar goed.

Ik speel zelf op Draenor. Heb een lvl 60 NE priest, lvl 49 Human Rogue en een lvl 27 Gnome Warlock.
Zit in guild Shinasu.

Characternaam is StarBright.

Groetjes.
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
pi_31507088
Expansion heet The Burning Crusade ?

Levelcap naar 70 ?

Horde krijgt Blood Elves, Alliance Pandaren ?

Als het goed is komt er morgen een Italiaans gamemagazine uit, waar dit instaat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 12:03:03 #172
34726 Fratz
Max
pi_31508610
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Expansion heet The Burning Crusade ?

Levelcap naar 70 ?

Horde krijgt Blood Elves, Alliance Pandaren ?

Als het goed is komt er morgen een Italiaans gamemagazine uit, waar dit instaat.
Oei! Ik ben echt zo benieuwd!!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_31509317
Vraagje:
Orc heeft als Racial Traits oa:
Command - passive
Pet melee damage increased by 5%.

Dus als je als horde een hunter wil maken, heeft een orc extra voordeel?
Of is die Racial Traits te verwaarlozen en kan je even goed een troll oid nemen?

"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_31509807
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:44 schreef Gremen het volgende:
Vraagje:
Orc heeft als Racial Traits oa:
Command - passive
Pet melee damage increased by 5%.

Dus als je als horde een hunter wil maken, heeft een orc extra voordeel?
Of is die Racial Traits te verwaarlozen en kan je even goed een troll oid nemen?
Die 5% geeft zeker wel een voordeel boven andere hunters, maar op laag level zal je dat niet zo snel merken, maar 5% kan op hoger level vrij veel damage zijn in een gevecht

[ Bericht 0% gewijzigd door Tain op 17-10-2005 13:15:12 ]
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31509856
lijkt mij dat 5% toch wel degelijk uitmaakt. misschien nog niet als je low lvl bent, maar ik denk dat het later wel merkbaar is
WoW: Noctus, <Wowrush Dashers>, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:37:52 #176
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31510412
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Levelcap naar 70 ?
Dit sowieso niet, omdat het de hele game-balance overhoop zou gooien.
pi_31510631
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:37 schreef Leshy het volgende:

[..]

Dit sowieso niet, omdat het de hele game-balance overhoop zou gooien.
Als artifacts in het spel worden gegooid en meer Legendary's verschijnen dan wordt de gamebalance sowieso overhoop gegooid
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31514439
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:08 schreef Tain het volgende:

[..]

Die 5% geeft zeker wel een voordeel boven andere hunters, maar op laag level zal je dat niet zo snel merken, maar 5% kan op hoger level vrij veel damage zijn in een gevecht
In verhouding maakt die 5% natuurlijk niks uit. Er staat niet voor niets "procent"
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:31:38 #179
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31516619
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:47 schreef Tain het volgende:
Als artifacts in het spel worden gegooid en meer Legendary's verschijnen dan wordt de gamebalance sowieso overhoop gegooid
Niet echt, omdat het slechts een kwestie van progressie is, en er tegelijkertijd ook veel zwaardere content in het spel komt. Kijk naar hoe moeilijk het nu is om legendaries te krijgen, zoals Thunderfury en Sulfuras.

Zeker, er zijn er verschillende van, maar het is niet iets wat je even in een namiddagje doet. Onze guild heeft in maanden van MC raiding nog geen enkele legendary drops gehad, en ook de benodigde elf Sulfuron Ingots hebben we nog niet - je moet een behoorlijke hardcore raiding guild zijn wil je die dingen bij elkaar krijgen, en dat zal niet gaan veranderen.

Natuurlijk is Onyxia nu een eitje wanneer je met 40 man in MC/BWL loot naar binnen stapt, in tegenstelling tot met je blauwe setje en wat DM items, maar daarvoor heb je wel al die content moeten doen. Als je aan de level cap gaat zitten, dan kun je content al trivialiseren voordat je het doet. Een level 63 zoals Onyxia met level 60 characters te lijf gaan is iets heel anders dan met level 70 characters.

Waarom zou je endgame instances zoals Dire Maul doen wanneer je level 55-60 bent, wanneer je ook gewoon even door kunt grinden en als level 67 even DM:N solo leeg veegt, omdat alles zo'n 7-10 levels lager dan jou is? Character progression gaat in de Hero Classes zitten, niet in extra levels.
pi_31520290
wat zijn die hero classes dan, hoe moet dat gaan werken precies?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_31526143
Allereest, WoW is echt een megavet spel. Mooiste spel ooit eigenlijk
Ik speel het spel nu sinds afgelopen zondag, en zit nu op level 10 warrior. Wat is de gemiddelde tijd die verstrijkt voordat je bij level 20 zit?? Hoe kan ik het snelst op een hoger level komen?
thx
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_31526844
pfft gisteren hele dag gewerkt en uitgekeken om een potje WoW te doen: eerste 20 min. wachten om binnen te komen en dan enorme lag en ping van 2200 ms en vervolgens gaat de server ook nog dood

het was niet mijn avond....
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_31527095
Neen, de ping zuigt vaak ´s avonds.
Altijd fijn als je in een gevecht zit, en plots slaat de lag toe (rrrr).
Overdag spelen is nog altijd het best/snelst
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:19:11 #184
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_31528368
Het mooiste moet allemaal nog komen MaxPowered. Ik vind het spel alleen nog maar leuker worden met die joekels van instances in het verschiet.
pi_31530660
Een echte noob-vraag:
Ik zit nu in een bepaald Realm, maar hoe moet ik met mijn character in een andere realm starten?
En wat wordt precies bedoeld met een Realm? Is dat eigenlijk gewoon een server? Is de game exact hetzelfde in een andere Realm??

@takje: Wat zijn instances?

alvast bedankt,
m@x
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_31530695
Het vreemde met de lag de laatste tijd is dat maar voor een deel van de spelers er last van heeft. Vaak hoor ik wat guildies enorm klagen terwijl ik zelf nergens last van heb.

iig afgelopen weekend m'n Ony key quest afgewerkt, vanavond m'n eerste run
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:58:09 #187
69994 seto
-|||--------|||-
pi_31532330
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Expansion heet The Burning Crusade ?

Levelcap naar 70 ?

Horde krijgt Blood Elves, Alliance Pandaren ?

Als het goed is komt er morgen een Italiaans gamemagazine uit, waar dit instaat.
Mag hopen van niet, lopen er straks allemaal van die gay elves door Orgrimmar
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:58:37 #188
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_31532337
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef MaxPowered het volgende:
Een echte noob-vraag:
Ik zit nu in een bepaald Realm, maar hoe moet ik met mijn character in een andere realm starten?
En wat wordt precies bedoeld met een Realm? Is dat eigenlijk gewoon een server? Is de game exact hetzelfde in een andere Realm??

@takje: Wat zijn instances?

alvast bedankt,
m@x
Je kunt niet zomaar je karakter overplaatsen naar een andere realm (server). Dan moet je een nieuwe maken op een door jouw gekozen realm. Realm is inderdaad gewoon server. Let goed op de keuze voor pvp of pve realm. Dit is een blijvende keuze.

Instances zijn speciale gebieden waar je met een select groepje in kunt gaan om daar bepaalde bosses te verslaan en de mooiste items te krijgen. Je hebt dan geen last van menselijke vijanden als je eenmaal binnen bent. Voorlopig ben je nog te laag level om veel met instances bezig te zijn. Dat komt later vanzelf. Welke server zit je?

Succes verder, maar ik zou zeggen pak deze gameguide er eens bij:
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/guide.html
pi_31532554
kan niemand me vertellen wat die hero class inhoudt?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:31:44 #190
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31533036
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:09 schreef Richardfun het volgende:
kan niemand me vertellen wat die hero class inhoudt?
dat weet niemand nog precies
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_31533234
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:58 schreef Takje het volgende:

[..]

Je kunt niet zomaar je karakter overplaatsen naar een andere realm (server). Dan moet je een nieuwe maken op een door jouw gekozen realm. Realm is inderdaad gewoon server. Let goed op de keuze voor pvp of pve realm. Dit is een blijvende keuze.

Instances zijn speciale gebieden waar je met een select groepje in kunt gaan om daar bepaalde bosses te verslaan en de mooiste items te krijgen. Je hebt dan geen last van menselijke vijanden als je eenmaal binnen bent. Voorlopig ben je nog te laag level om veel met instances bezig te zijn. Dat komt later vanzelf. Welke server zit je?

Succes verder, maar ik zou zeggen pak deze gameguide er eens bij:
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/guide.html
Ok, bedankt.

Ik zit op dit moment in de realm Ner'zhul.
Ik heb het er op dit moment goed naar mijn zin
Jammer dat je niet ff kunt switchen..

Maar goed, je moet alle classes een keer uitproberen, dus zal nog vaak van character/realm wisselen!

gr. M@x
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_31533309
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:31 schreef Rahl het volgende:

[..]

dat weet niemand nog precies
ongeveer dan? Ik snap er nl. niets van...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:53:20 #193
34726 Fratz
Max
pi_31533538
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Expansion heet The Burning Crusade ?

Levelcap naar 70 ?

Horde krijgt Blood Elves, Alliance Pandaren ?

Als het goed is komt er morgen een Italiaans gamemagazine uit, waar dit instaat.
en? is er al nieuws??
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_31533677
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:53 schreef Fratz het volgende:

[..]

en? is er al nieuws??
Nieuws niet, wel ''leaked'' screenshots, die wel erg nep lijken....



Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31533950
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nieuws niet, wel ''leaked'' screenshots, die wel erg nep lijken....

[afbeelding]

[afbeelding]
bwahaha!!
ik zou het BIJNA geloven

en ik mag hopen dat Pandaren geen Alliance race wordt, jeetje, die zijn wel niet zo stupid.
Blood Elves for Alliance!
Horde moet maar genoegen nemen met....Naga ofzow

Meen trouwens gelezen te hebben dat expansion pas laat volgend jaar uitkomt. Zeker ook nog verder niks over gezegd? Als die expansion beetje vlug is (paar maandjes) ga ik een guild zoeken en m'n Dragonstalker compleet maken
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:09:29 #196
34726 Fratz
Max
pi_31534042
Ik vind vooral die onderste erg nep!
Nah ja, we wachten wel weer af zoals altijd!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_31534091
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:06 schreef Migwi het volgende:

[..]

bwahaha!!
ik zou het BIJNA geloven

en ik mag hopen dat Pandaren geen Alliance race wordt, jeetje, die zijn wel niet zo stupid.
Blood Elves for Alliance!
Horde moet maar genoegen nemen met....Naga ofzow

Meen trouwens gelezen te hebben dat expansion pas laat volgend jaar uitkomt. Zeker ook nog verder niks over gezegd? Als die expansion beetje vlug is (paar maandjes) ga ik een guild zoeken en m'n Dragonstalker compleet maken
De expansion is op Blizzcon speelbaar dus dat zou wel heel lang gaan duren dan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31534245
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:11 schreef Tain het volgende:

[..]

De expansion is op Blizzcon speelbaar dus dat zou wel heel lang gaan duren dan
Toch is Christmas 2006 de geplande releasedatum.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:17:00 #199
34726 Fratz
Max
pi_31535780
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Toch is Christmas 2006 de geplande releasedatum.
nou in ieder geval genoeg tijd voor me om level 60 te worden.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_31536507
kerst 2006 pas....damn, das zeker ff wachten.
tussentijds zullen hier en daar wel wat instances/gebieden bij komen neem ik aan. net zoals nu
WoW: Noctus, <Wowrush Dashers>, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
pi_31536811
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:56 schreef Typhon het volgende:
kerst 2006 pas....damn, das zeker ff wachten.
tussentijds zullen hier en daar wel wat instances/gebieden bij komen neem ik aan. net zoals nu
Zeker !

Trouwens, wij zoeken nog warriors, zie sig voor de site, je kunt daar een application maken als je wil.

Doelen : FUN, PvP, endgame
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31536995
Wat vind iedereen eigenlijk zo nep aan die screenshots? De stijl en effecten lijken IMO redelijk op wat nu word gebruikt in het spel. Over 10 dagen zal Blizzard ook een nieuwe start-area laten zien op Blizzcon, dus dat er nu screens lekken is redelijk geloofwaardig.
pi_31537094
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Toch is Christmas 2006 de geplande releasedatum.
Wat is je bron hiervoor? Want het lijkt me zo vaag dat ze iets speelbaars hebben en dan nog een jaar lang gaan developen eraan, dan kan je net zo goed niets speelbaars laten zien, omdat er nog een hoop kan veranderen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31537305
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:28 schreef Tain het volgende:

[..]

Wat is je bron hiervoor? Want het lijkt me zo vaag dat ze iets speelbaars hebben en dan nog een jaar lang gaan developen eraan, dan kan je net zo goed niets speelbaars laten zien, omdat er nog een hoop kan veranderen
Als ik het me goed herinner komt het uit een ''blue post'' op 1 van de fora, zal het eens opzoeken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31537347
Dropte net voor mij in Strat

klik
Xbox Live: Anormius
pi_31537826
Nog een geleakte screen (ik blijf het redelijk geloofwaardig vinden):

pi_31538100
Gvd, ik heb nu ongeveer een maand geen WoW gespeeld (werd gek van de lag/hoge pings en nog wat andere redenen), het trok toch weer dus ik naar de stad voor een gamecard (enschede), 6 winkels afgeweest en overal uitverkocht en ze zijn op het moment heel moeilijk te krijgen berichten... Good Game blizzard
Bah !
pi_31538166
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:18 schreef viezerdt het volgende:
Gvd, ik heb nu ongeveer een maand geen WoW gespeeld (werd gek van de lag/hoge pings en nog wat andere redenen), het trok toch weer dus ik naar de stad voor een gamecard (enschede), 6 winkels afgeweest en overal uitverkocht en ze zijn op het moment heel moeilijk te krijgen berichten... Good Game blizzard
www.bol.com
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31540227
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:06 schreef kipknots het volgende:
Nog een geleakte screen (ik blijf het redelijk geloofwaardig vinden):

[afbeelding]
mooi kruisje
pi_31542703
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef Migwi het volgende:

[..]

mooi kruisje
Probeer dit eens: http://www.wowguru.com/gallery/imageview.php?screenshotID=579
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:30:12 #211
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31542853
shit hey, alle servers down

edit: die bag is top
edit2: is het niet mogelijk om op een andere realm horde te spelen? ik zou graag horde uit testen maar wil niet mijn allience chars opgeven
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:28:52 #212
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31544640
ja da's mogelijk
en mijn realm is gewoon up, ook al heeft iedereen behalve ik last van lag
Raid vol met bats en ghosts en scourge en grote oranje humans
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:45:27 #213
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31545132
Zelfde hier, blijkbaar is er een probleem in het nieuwe datacenter van Blizzard

Eén keer bijna gewiped op Lucifron en twee keer helemaal op Magmadar, omdat verschillende van onze healers gewoon echt letterlijk helemaal niets kunnen doen. Oh, en blijkbaar zijn plate costs niet echt ver omlaag gegaan
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:39:56 #214
32422 engessa
Who's dirty?
pi_31548829
Ondanks lag, random reboots en disconnects vanavond voor het eerst Onyxia neer gekregen. 2e keer dat we er met een raid (eerste raid met 31 man) waren, in totaal 7 attempts nodig gehad.

Mooie drops, nieuwe farmmob erbij
pi_31549631
Edit: Laat maar, toeval dat onze guilds na allerlei geklooi met disconnects ed Onyxia op dezelfde dag neerhalen.

Bagger dat m'n ISP juist vandaag zo aan het aanklooien was, terwijl m'n guildies onyxia voor het eerst neerhalen.

[ Bericht 38% gewijzigd door kipknots op 19-10-2005 00:25:16 ]
pi_31550376
Leshy: Prepatch 1.8 had ik bijna nooit meer dan 2g repairs, nu zit ik zonder gele dingen (ongeveer 25 % durability over op alles) al op 2.5g. 2 epics.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 06:42:32 #217
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31552349
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 21:28 schreef Rahl het volgende:
ja da's mogelijk
en mijn realm is gewoon up, ook al heeft iedereen behalve ik last van lag
Raid vol met bats en ghosts en scourge en grote oranje humans
hoe kan ik realm changen dan, want ik krijg het niet voor elkaar
pi_31553097
nadat je inlogd en je ziet je huidige characters staat er volgens mij rechtsboven een knop met change realm (dat is ff uit me hoofd)

@PBateman1978
ik zal eens ff jullie site bezoeken, wowrush dashers is in ieder geval een leuke goede guild zover ik wel eens met jullie in een party of bg heb gezeten
WoW: Noctus, <Wowrush Dashers>, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
pi_31554135
Nah, join Moonlight Council

Van de week Tearar gekilled. Eerste dragon op onze server die gekilled is.
Heb ik toch mooi ff http://www.thottbot.com/?i=52216 aan over gehouden............... maar ffs... de looks.... de horror.....
pi_31554345
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:02 schreef Goozze het volgende:
Nah, join Moonlight Council

Van de week Tearar gekilled. Eerste dragon op onze server die gekilled is.
Heb ik toch mooi ff http://www.thottbot.com/?i=52216 aan over gehouden............... maar ffs... de looks.... de horror.....
MLC

Jullie hebben een Dwarf Warrior, Garm ofzo ? Zeer vervelend in Arathi Basin...

Net als Gengarbengar trouwens, bah

Typhon : Je moet wel snel zijn, we hebben plek voor 1 of 2 warriors, waarvan we er 1tje graag willen pimpen tot PvP warrior, met 1 van onze healers als healbot
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31555082
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31555271
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]
Ziet er cool uit en best echt eigenlijk ik post het even op games.fok denk ik
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31555536
Die is zo fake als het maar kan. De orc achtergrond, het standaard bloodelf model uit Azshara (inclusief equipment), enz.

Op wowguru.com staan wel wat geleakte ingame screens van de expansion die IMO een stuk geloofwaardiger zijn.
pi_31555782
ik geloof dat alle servers weer online zijn
forum.fok.nl
pi_31555815
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:59 schreef Tain het volgende:

[..]

Ziet er cool uit en best echt eigenlijk ik post het even op games.fok denk ik
Het ziet er echt uit, maar hij draagt een lvl 30 warlock quest item (Enchanted Gold Bloodrobe) en hij heeft geen wapen in zijn hand, wat elke lvl 1 wel heeft.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31555838
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het ziet er echt uit, maar hij draagt een lvl 30 warlock quest item (Enchanted Gold Bloodrobe) en hij heeft geen wapen in zijn hand, wat elke lvl 1 wel heeft.
Zijn nog wel meer dingen te vinden ieder geval rechtsboven: brtutal orcs
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:28:52 #227
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_31555874
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef 4nima het volgende:
ik geloof dat alle servers weer online zijn
Volgens mij niet
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:50:27 #228
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_31556302
Twisting Nether ligt zoals gewoonlijk weer extra lang op zijn gat. Hopen dat ie voor 13:00 nog up komt anders heb ik weer een dag geen centjes kunnen verdienen :-P
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_31556997
Vooral die panda bij de alliance
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_31557175
ik heb ook een panda als pet...past wel goed bij undead warrior :p
maar het verklaard wel die naam pandaren die voor alliance rond gaan als nieuw ras

zijn alle server niet standaard woensdag ochtend down i.v.m. maintenance. of zou dat al klaar moeten zijn

[ Bericht 21% gewijzigd door Typhon op 19-10-2005 14:32:22 ]
WoW: Noctus, <Wowrush Dashers>, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:18:19 #231
69994 seto
-|||--------|||-
pi_31558982


Halloween is leuk
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_31559663
http://www.wowguru.com/gallery/imageview.php?screenshotID=580
door bovenstaande screenshot twijfel ik er aan of het wel echt is, de icoontjes van de nieuwe rassen zijn namelijk anders...
Bah !
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:42:26 #233
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31560628
ik ben nu een hunter begonnen (NE) maar maakt het qua damage ook uit wat je kiest dwarf of NE (gun of bow)?
pi_31560879
http://wow-europe.com/en/info/races/
Gewoon hier kijken bij de rassen
Dwarf heeft +5 op gun skill, maar dat ga je pas op hoger level echt merken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 16:02:50 #235
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31560940
grrr server maintainance
  woensdag 19 oktober 2005 @ 16:07:51 #236
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31561010
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:57 schreef Tain het volgende:
http://wow-europe.com/en/info/races/
Gewoon hier kijken bij de rassen
Dwarf heeft +5 op gun skill, maar dat ga je pas op hoger level echt merken
oww, dacht dus dat dat alleen aan het begin gold, maar op lvl 60 heeft hij dus ook +5 meer gun skill dan een elf bowskill kan hebben?
hoe zit het met wapens, zijn bows of rifles beter?
pi_31561387
volgens mij zat het verschil in dat een rifle meer dmg doet, maar een bow sneller schiet.
WoW: Noctus, <Wowrush Dashers>, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
  woensdag 19 oktober 2005 @ 16:47:28 #238
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_31561546
Maar tog is het best wel logies dat pandarren komt.
Want anders zou deze wallpapper tog ook zinloos zijn ?

Blood elfs lijken me eerlijk gezegt saai. Want het zijn gewoon elfen alleen dan in een ander kleurtje.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_31561722
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:07 schreef jercovski het volgende:

[..]

oww, dacht dus dat dat alleen aan het begin gold, maar op lvl 60 heeft hij dus ook +5 meer gun skill dan een elf bowskill kan hebben?
hoe zit het met wapens, zijn bows of rifles beter?
Effectief is de maximum gun skill van een dwarf 305 en bowskill kan maximaal 300 worden.

Rifles doen meer schade zoals hierboven wordt gezegd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:01:41 #240
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31562766
dus voor pure damage zou ik voor dwarf moeten gaan correct? (just wanna make sure)
pi_31562817
Hallow End's fun, Warlock Style!





Geen zin er thumbnails van te maken, doe ik straks wel. Gewoon kopieren/plakken
Gedaan

[ Bericht 12% gewijzigd door DjNivek op 19-10-2005 19:51:37 (thumbnails van gemaakt) ]
pi_31563305
Fucking extra maintenance op de realm waar ik op speel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 oktober 2005 @ 19:47:31 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_31564665
somenteen the burning of nog iemand ( ben ff naam kwijt)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_31565046
Ook maar eens gaan kutnerden aangezien m'n vriend toch WoW heeft! Ik ben overigens female undead warrior Deadleaves (dooieblaadjes) op Earthen Ring. Ik heb overigens tot nu toe meer toegekeken dan gespeeld (1x ), dus ik ben nog maar een schattige level 6.
pi_31565326
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:47 schreef GaRleC het volgende:
Maar tog is het best wel logies dat pandarren komt.
Want anders zou deze wallpapper tog ook zinloos zijn ?
[afbeelding]
Blood elfs lijken me eerlijk gezegt saai. Want het zijn gewoon elfen alleen dan in een ander kleurtje.
die wallpaper is van het 1 april grapje, namelijk pandaren express (dat je eten zou kunnen bestellen ingame en dat dat dan door een panda gebracht zou worden ofzo)
pi_31574395
Is er ook een manier/commando waarmee ik kan kijken of een bepaalde user op dat moment online is?
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_31574563
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 08:18 schreef MaxPowered het volgende:
Is er ook een manier/commando waarmee ik kan kijken of een bepaalde user op dat moment online is?
dit intikken: /who naam
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31575530
Eindelijk de eerste echte officiele screenshot van de expansion :

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31575990
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 08:42 schreef Tain het volgende:

[..]

dit intikken: /who naam
of toevoegen als "friend"


@PBateman1978
als het mee zit meld ik me vanavond nog aan op jullie site. gisteravond bleek me voeding van em pc kapot te zijn, BALEN. vanavond verwacht ik weer online te zijn
WoW: Noctus, <Wowrush Dashers>, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
pi_31576065
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:24 schreef Typhon het volgende:

[..]

of toevoegen als "friend"


@PBateman1978
als het mee zit meld ik me vanavond nog aan op jullie site. gisteravond bleek me voeding van em pc kapot te zijn, BALEN. vanavond verwacht ik weer online te zijn
Is goed Typhon.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:07:30 #251
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_31576797
Woei!!! lvl 60

Eindelijk
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_31576911
grats radyhyn.

wat voor char/class?
WoW: Noctus, <Wowrush Dashers>, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:20:01 #253
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_31577026
Thnx
Ik ben een Night Elf hunter op Stormrage.

Nu moet ik nog mijn pet naar lvl 60 krijgen
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:24:27 #254
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_31577111
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Eindelijk de eerste echte officiele screenshot van de expansion :

[afbeelding]
Bloodowls
pi_31578025
Op http://games.fok.nl/news.php?newsid=7023

Gelekte(?) screens van expansion? Ziet er mooi uit en highres, dus geen pauperjpg'jes zoals bij de meeste hoax.

Wat denken jullie?
pi_31579288
Er zijn vele Blood Elves screenshots uit, dat is echt wel waar. De panderan ben ik kritischer over.
pi_31579315
Het lijkt mij nog steeds allemaal nep een grap. Het zouden wel echte screenshots kunnen zijn, maar lijkt me niet dat dit zo in het spel komt.

Zie die omgevig dan, het lijkt teletubbie land wel.
Bloodelves = horde = evil. Het moet er grimmiger uitzien, zelfs de highelves/darnassus ziet er enger uit.

[ Bericht 21% gewijzigd door Gremen op 20-10-2005 14:19:00 ]
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_31579442
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:07 schreef jercovski het volgende:

[..]

oww, dacht dus dat dat alleen aan het begin gold, maar op lvl 60 heeft hij dus ook +5 meer gun skill dan een elf bowskill kan hebben?
hoe zit het met wapens, zijn bows of rifles beter?
(Cross)bows zijn beter. Laat je niet van de wijs brengen door wat er eerder is gezegd.
Rhok'delar and Crossbow of Smiting anyone?
Juist, de 2 beste ranged weapons in de game (tot zo ver iig). Beide (cross)bows, dus daar ga je met je +5 gun skill. En ook al mocht je Dwarven Hand Cannon of Blastershot Launcher in bezit krijgen, dan nog zijn lvl 60 Hunters met één van die bows beter dan een lvl 60 Dwarf met 305 Gun skill.

Maar goed, als ik niet naar de epics kijk, wat de bovengenoemde wapens allemaal zijn en wat dus betekent dat je in een goede guild moet zitten of heel veel geluk moet hebben (voor de Dwarven Hand Cannon), dan nog zijn bows beter meen ik. Als het goed is, is Bloodseeker (meen dat ie zo heet tenminste), een quest reward van een Alterac Valley quest, de beste ranged rare (blauw item dus) voor een Hunter. Maar dat ben ik niet helemaal zeker.

En +5 skill, ach, op lvl 60 maken de racial bonuses geen kont meer uit hoor (al zou ik niet graag tegen Night Elves vechten, ik zou gek worden van hun Shadowmeld).
Skill pwns gear+racials zoals al zo vaak is gezegd en daar sluit ik me graag bij aan
pi_31583877
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:03 schreef Gremen het volgende:
Het lijkt mij nog steeds allemaal nep een grap. Het zouden wel echte screenshots kunnen zijn, maar lijkt me niet dat dit zo in het spel komt.

Zie die omgevig dan, het lijkt teletubbie land wel.
Bloodelves = horde = evil. Het moet er grimmiger uitzien, zelfs de highelves/darnassus ziet er enger uit.
Bloodelves waren de highelves dude, lees je geschiedenis hoofdstuk van je WoW boekje eens of speel Warcraft 3 en Frozen Throne . En waarom moeten ze er grimmiger uitzien? Het zijn eigenlijk die agressieve allience lui die evil zijn .

[ Bericht 3% gewijzigd door viezerdt op 20-10-2005 17:54:27 ]
Bah !
  donderdag 20 oktober 2005 @ 23:08:36 #261
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31591526
goed heb nu een orc hunter op bloodscalp, lvl 11,
use momenteel een raptor als pet, maar wat is eigenlijk de beste pet een waar vind ik die
(ik wil dat ie veel agro opwekt zodat ik lekker kan schieten ^^ )
pi_31591670
Ik ben zelf nu ook even met een hunter alt bezig (lvl 14 nu) en IMO is de raptor wel een goede pet. Veel damage en redelijke verdediging. Ik kan voluit gaan met damage en heb eigenlijk nooit problemen met aggro.
Heb je je pet al growl geleerd? Zo niet, gebruik dan de beast training skill en leer hem dit direct, dit is de belangrijkste aggro skill die je pet kan krijgen. Het kost je pet ook geen trainingspunten.
pi_31592308
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:08 schreef jercovski het volgende:
goed heb nu een orc hunter op bloodscalp, lvl 11,
use momenteel een raptor als pet, maar wat is eigenlijk de beste pet een waar vind ik die
(ik wil dat ie veel agro opwekt zodat ik lekker kan schieten ^^ )
Wederom, maakt niet zoveel uit. Kies wat je zelf 't beste vindt passen bij je char.
Alhoewel we nu wel pet specific attacks hebben.
Wolves met een of andere Howl.
Birds met Screech
etc etc.
Ik hou het bij mijn Lightness, een Cat, ik speel Night Elf en kan me geen andere pet inbeelden. Alhoewel een pet met meer armour wel fijner zou zijn voor instances.
Maar ja, die doe ik nu ik guildless ben toch niet meer
En ja, fast attack speed pets zijn natuurlijk handiger tegen casters, maar goed, na patch 1.7 moet je zonder een 0.8 attack speed pet ook gewoon goed uit de voeten kunnen tegen casters.
Alhoewel Warlocks gewoon Kaa Uuu Tee zijn met hun Succubus en onwijs veel hp. Ach ja, als je ze op ranged kan houden is er niks aan de hand natuurlijk
behalve dan die smerige soulstone van ze, zodat ze rezzen en je dan afmaken, can't stand that

EDIT:
Enne, ik weet niet wat jij onder lekker schieten verstaat terwijl de mob je pet aanvalt. Waarschijnlijk nuken, nou, dat lukt je met geen enkele pet als je nog geen lvl 60 bent en BM bent gespecced.
Maar gewoon auto-shoot terwijl je pet growl op auto-cast heeft moet gewoon lukken. Af en toe een sting erop, geen probleem

[ Bericht 12% gewijzigd door Migwi op 20-10-2005 23:41:23 ]
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:27:41 #264
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31593660
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:12 schreef kipknots het volgende:
Ik ben zelf nu ook even met een hunter alt bezig (lvl 14 nu) en IMO is de raptor wel een goede pet. Veel damage en redelijke verdediging. Ik kan voluit gaan met damage en heb eigenlijk nooit problemen met aggro.
Heb je je pet al growl geleerd? Zo niet, gebruik dan de beast training skill en leer hem dit direct, dit is de belangrijkste aggro skill die je pet kan krijgen. Het kost je pet ook geen trainingspunten.
hoe doe ik dat?
edit: laat maar, heb et al, kan mijn pet net als ik onbeperkt skills leren?
pi_31594070
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:33 schreef Migwi het volgende:

[..]

EDIT:
Enne, ik weet niet wat jij onder lekker schieten verstaat terwijl de mob je pet aanvalt. Waarschijnlijk nuken, nou, dat lukt je met geen enkele pet als je nog geen lvl 60 bent en BM bent gespecced.
Maar gewoon auto-shoot terwijl je pet growl op auto-cast heeft moet gewoon lukken. Af en toe een sting erop, geen probleem
Jep. En als mn pet de aggro kwijt raak, confusion schot, en dan duurt t nog wel ff voordat ze bij me zijn (met imp. hawk eye)

Ik zelf ben NE hunter en ik heb 3 pets:

Cat: voor pvp, dps pet, Met stealted en 90 arcane en 90 frost resistance. Verder gewoon growl omdat ik deze pet meestal bij me heb

Scorpion: Tanken. Ze hebben de meeste armor en hp, en trainingspoints heb ik uitgegeven an hoogste +sta, en de rest aan extra armor. Verder growl, en die scorpion sting (nieuwe attack) uitgezet omdat die teveel focus nodig heeft.

Wolf: (van alterac valley) Voor molten Core: 120 fireres, rest extra sta, en furious howl (om met de andere hunters dan te chain howlen... krikt de dps wel omhoog..

De wolf van alterac valley is teringsnel. zn standaarsnelheid is 150%, 1,5x zo snel als een epic mount, en dat zonder Dash3. Ideaal voor iets te pullen in MC (baron/shazz)
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:05:06 #266
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31594751
welke zou van die 3 het beste zijn voor solo PvE?
ik speel soms met een maatje, maar meestal alleen,

edit: heb ook nog steeds geen proffesions, maatje van me doet skinning en leatherworking al, wat is eigenlijk nog meer goed voor een hunter?

[ Bericht 41% gewijzigd door jercovski op 21-10-2005 01:33:05 ]
pi_31597978
Holy shit jercovski je vraagt niet zuining , ik vind het juist leuker om dat zelf uit te vinden beetje .
Bah !
pi_31598568
http://members.cox.net/mdsouz/0002k1cc.gif
LOTR meets WOW, 1.8MB animated gif
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:51:39 #269
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31599003
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 08:27 schreef viezerdt het volgende:
Holy shit jercovski je vraagt niet zuining , ik vind het juist leuker om dat zelf uit te vinden beetje .
kdoe et liever in 1 keer goed ^^
pi_31599242
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:51 schreef jercovski het volgende:

[..]

kdoe et liever in 1 keer goed ^^
Om geld te verdienen zijn twee gathering professions wel leuk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:01:00 #271
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31600272
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef Tain het volgende:

[..]

Om geld te verdienen zijn twee gathering professions wel leuk
heb nu skinning op 100,
en zat te denken aan enchanting om al men items agi boost te geven,
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:01:25 #272
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31600283
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef Tain het volgende:

[..]

Om geld te verdienen zijn twee gathering professions wel leuk
heb nu skinning op 100,
en zat te denken aan enchanting om al men items agi boost te geven,
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:07:05 #273
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_31600403
-dubbel post-
pi_31600405
Gisteravond mijn 3e epic gewonnen : http://www.thottbot.com/?i=40360

En dit weekend even honored worden bij The Defilers voor de Cloth belt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:10:22 #275
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_31600474
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:01 schreef jercovski het volgende:

[..]

heb nu skinning op 100,
en zat te denken aan enchanting om al men items agi boost te geven,
Alleen zal Enchanting je in het begin veeeel meer kosten dan opleveren... alle enchants voor je op skill 250 zit verkopen nauwelijks, op mischien beastslaying na dan. Plus dat je ipv je green items verkopen, nu alles moet disenchanten verdien je ook niks...

Ik zou als ik jou was, Skinning + Mining nemen en dan vanaf lvl 40 ofzo eens goed gaan kijken wat je nodig hebt...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:21:19 #276
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_31600680
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:10 schreef R_o_N het volgende:

[..]

Alleen zal Enchanting je in het begin veeeel meer kosten dan opleveren... alle enchants voor je op skill 250 zit verkopen nauwelijks, op mischien beastslaying na dan. Plus dat je ipv je green items verkopen, nu alles moet disenchanten verdien je ook niks...

Ik zou als ik jou was, Skinning + Mining nemen en dan vanaf lvl 40 ofzo eens goed gaan kijken wat je nodig hebt...
Enchanting zuigt sowieso om geld mee te verdienen. End game enchants (+22 Int, +15 Agi, Crusader) zijn lastig om aan te komen wat betreft recipes, en de ingredients zijn helemaal hard om te vinden. Alleen op een nieuwe server met héél weinig hogere levels kan enchanting uit
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_31601099
Als hunter heb ik nu herbalism en alchemy op 300. Ik ben van plan een alt tot lvl 50 te levelen, die dan mining en herbalism te geven, en bij mn main dan herbalism te droppen, en engineering te leven (vanwege de goblin jumper cables)
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_31601163
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_31601649
Ik speel nu sinds afgelopen zondag WoW.
Het is echt een heerlijk spel om te spelen.
Alleen jammer dat de ping ´s avonds zo ontzettend !"#$ is.
Heb nu al, weet niet of dat snel is, een Human Warrior lvl 12 en een Human Paladin lvl 7.

Kan niet wachten tot het weekend. Lekker lang gamen
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_31601886
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:03 schreef Gremen het volgende:
Het lijkt mij nog steeds allemaal nep een grap. Het zouden wel echte screenshots kunnen zijn, maar lijkt me niet dat dit zo in het spel komt.

Zie die omgevig dan, het lijkt teletubbie land wel.
Bloodelves = horde = evil. Het moet er grimmiger uitzien, zelfs de highelves/darnassus ziet er enger uit.
Jij hebt het verhaal van Warcraft echt helemaal niet begrepen. Horde = evil = onzin. Horde zijn helemaal niet evil, ze zijn gewoon een andere alliantie dan de Alliance. Blood Elves sluiten zich aan bij de horde doordat ze vroeger door de Humans zijn gebruikt om tegen de Undead Forsaken te vechten. Daarnaast hebben ze een gigantische hekel aan de Night Elves. Ook de Dwarves en de Gnomes vinden hun verraders omdat ze eerst bij de Human speelden (echter onder 'dwang') en daarna dus hun haat jegens de Humans geuit hebben.

De Blood Elves zijn niet dezelfde figuren als de High Elves. High Elves zijn vriendelijker tegen de Alliance en hebben geen hekel aan bijvoorbeeld Humans. Sterker nog, de mage-trainer van de Humans is een High Elf en die leert human mages hun skills. High Elves zien er weer anders uit dan Blood Elves en Night Elves.

Horde zijn nooit evil, dit is een misvatting. Tauren en Trolls zijn bijvoorbeeld vredelievende volkeren. Vooral Tauren zijn natuuraanbidders en willen in principe geen oorlog. De ene is niet meer evil dan de andere, het zijn alleen twee allianties die het tegen elkaar uitvechten. Ze zijn beide net zo evil dus. Daarnaast hebben de Alliance en Horde in principe dezelfde vijand: de Undead Scourge.
pi_31601977
Ik heb gisteren eindelijk m'n damage gloves gewonnen (was niet moeilijk, enige warlock in raid. Alleen een priest die een kleine bid erop gaf maar ook wel zag dat het meer voor warlocks was)
Ebony Flame Gloves
Leuke discussie daar trouwens
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:24:00 #282
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_31604406
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:19 schreef Tain het volgende:
http://members.cox.net/mdsouz/0002k1cc.gif
LOTR meets WOW, 1.8MB animated gif
Whahahaha lol
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:31:38 #283
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31605633
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Horde zijn nooit evil, dit is een misvatting.
*kuch* Forsaken *kuch*
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:51:27 #284
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_31606079
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Jij hebt het verhaal van Warcraft echt helemaal niet begrepen. Horde = evil = onzin. Horde zijn helemaal niet evil, ze zijn gewoon een andere alliantie dan de Alliance. Blood Elves sluiten zich aan bij de horde doordat ze vroeger door de Humans zijn gebruikt om tegen de Undead Forsaken te vechten. Daarnaast hebben ze een gigantische hekel aan de Night Elves. Ook de Dwarves en de Gnomes vinden hun verraders omdat ze eerst bij de Human speelden (echter onder 'dwang') en daarna dus hun haat jegens de Humans geuit hebben.

De Blood Elves zijn niet dezelfde figuren als de High Elves. High Elves zijn vriendelijker tegen de Alliance en hebben geen hekel aan bijvoorbeeld Humans. Sterker nog, de mage-trainer van de Humans is een High Elf en die leert human mages hun skills. High Elves zien er weer anders uit dan Blood Elves en Night Elves.

Horde zijn nooit evil, dit is een misvatting. Tauren en Trolls zijn bijvoorbeeld vredelievende volkeren. Vooral Tauren zijn natuuraanbidders en willen in principe geen oorlog. De ene is niet meer evil dan de andere, het zijn alleen twee allianties die het tegen elkaar uitvechten. Ze zijn beide net zo evil dus. Daarnaast hebben de Alliance en Horde in principe dezelfde vijand: de Undead Scourge.
Allemaal Horde propaganda!
Horde is echt wel evil, kijk maar hoe vaak ik geganked werd!
pi_31607294
Gister lvl 60 geworden

Ben nu bezig met mijn epic paladin mount, eerste deel heb ik completed (40x Runcloth - 6x Arcanite Bar - 10x Tears - 5x Stratholme holywater + 150g).

Nu moet ik het 2e deel gaan doen, koste opnieuw 150g. heb alleen nog maar 5g
Waar kan ik goed grinden? Ik zelf zat te denken aan Azhara, die demons die felcloth droppen. Ook doe ik veel instrances, waarbij ik mijn items disenchand. Iemand anders nog andere ideeën om snel gold te verdienen?
Xbox Live: Anormius
pi_31608152
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:52 schreef Mister_T het volgende:
Gister lvl 60 geworden

Ben nu bezig met mijn epic paladin mount, eerste deel heb ik completed (40x Runcloth - 6x Arcanite Bar - 10x Tears - 5x Stratholme holywater + 150g).

Nu moet ik het 2e deel gaan doen, koste opnieuw 150g. heb alleen nog maar 5g
Waar kan ik goed grinden? Ik zelf zat te denken aan Azhara, die demons die felcloth droppen. Ook doe ik veel instrances, waarbij ik mijn items disenchand. Iemand anders nog andere ideeën om snel gold te verdienen?
Tyr's Hand
pi_31608714
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:31 schreef Leshy het volgende:

[..]

*kuch* Forsaken *kuch*
De Forsaken zijn wel het meest evil ja. Maar ik bedoelde de horde vs. alliance als kwaad vs. goed. Dit is niet zo. De Forsaken zijn eigenlijk ook niet echt blij met de andere volkeren in de Horde, ze zijn er meer als noodzaak bij gegaan.

Ik ben zelf trouwens een human en een night elf hoor . Maar als je horde bent zal je ook wel door alliance geganked worden
pi_31609667
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:33 schreef Migwi het volgende:

[..]

Tyr's Hand
Is generfed.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31610880
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is generfed.
Oh ja, damn, klopt. Was ff vergeten.
Asociaal lange respawn timer nou
pi_31611745
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Jij hebt het verhaal van Warcraft echt helemaal niet begrepen. Horde = evil = onzin. Horde zijn helemaal niet evil, ze zijn gewoon een andere alliantie dan de Alliance. Blood Elves sluiten zich aan bij de horde doordat ze vroeger door de Humans zijn gebruikt om tegen de Undead Forsaken te vechten. Daarnaast hebben ze een gigantische hekel aan de Night Elves. Ook de Dwarves en de Gnomes vinden hun verraders omdat ze eerst bij de Human speelden (echter onder 'dwang') en daarna dus hun haat jegens de Humans geuit hebben.
Horde == Evil tot en met WC III. (De evil kant). In WC III wordt het allemaal wat genuanceerd met de Scourge.
quote:
Horde zijn nooit evil, dit is een misvatting. Tauren en Trolls zijn bijvoorbeeld vredelievende volkeren. Vooral Tauren zijn natuuraanbidders en willen in principe geen oorlog. De ene is niet meer evil dan de andere, het zijn alleen twee allianties die het tegen elkaar uitvechten. Ze zijn beide net zo evil dus. Daarnaast hebben de Alliance en Horde in principe dezelfde vijand: de Undead Scourge.
De trolls zijn nog wel de meest 'goede' van de horde. (Ze zijn iig wantrouwig t.o.v. de Forsaken, die onherroepelijk evil zijn.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:49:09 #291
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31613411
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 20:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De trolls zijn nog wel de meest 'goede' van de horde.
Nah, dat zijn de Tauren. De Trolls zijn na de Forsaken waarschijnlijk nog het meest "evil".
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 08:20:37 #292
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31621671
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:49 schreef Leshy het volgende:

[..]

Nah, dat zijn de Tauren. De Trolls zijn na de Forsaken waarschijnlijk nog het meest "evil".
Volgens mij ook, die Trolls zijn niet zulke lieverdjes
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_31622649
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:49 schreef Leshy het volgende:

[..]

Nah, dat zijn de Tauren. De Trolls zijn na de Forsaken waarschijnlijk nog het meest "evil".
Tauren kan ook, maar ik vind de orcs ietsjes meer 'evil' dan de trollen, persoonlijk. Just a matter of taste.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_31623303
Tering blizzard... Eerst een week gezocht naar een gamecard zonder succes, eindelijk een credit card weten te regelen, is die grafsite down .
Bah !
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:12:43 #295
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31625268
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 10:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tauren kan ook, maar ik vind de orcs ietsjes meer 'evil' dan de trollen, persoonlijk. Just a matter of taste.
De Orcs en de Tauren zijn waarschijnlijk twee van de minst kwade rassen in Azeroth. Ze willen allebei gewoon rustig ergens wonen, bloemetjes kweken en vogeltjes kijken. De Darkspear Trolls willen alleen maar tijd en een kans om weer een flink bloeiende samenleving te worden zodat ze alle andere Trolls kunnen onderwerpen en weer een groot Troll Empire stichten om over Azeroth te regeren, en de Forsaken willen gewoon een plaag uitvinden om alles en iedereen uit te roeien.
pi_31629618
Goblins zijn het meest evil natuurlijk, die hakken alle bomen op met hun mechs.
pi_31634279
Ben gisteren voor de grap maar eens een Guild begonnen.
Vandaag al 35 leden. Is ook wel cool
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:52:05 #298
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_31634290
Maar de Orcs zijn wel het aggresiefst.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_31634560
Hmmm, je kon toch na een tijdje je account weer oppakken en verder spelen, right?

PS:
Die cancel account page is te sneu voor woorden. Allemaal gezever over een peon die aan 't huilen is.
WHO CARES?!?!?!?!
I'm a damn Night Elf, I kill peons for pleasure for crying out loud!


[ Bericht 79% gewijzigd door Migwi op 22-10-2005 20:12:04 ]
pi_31635869
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 20:03 schreef Migwi het volgende:
Hmmm, je kon toch na een tijdje je account weer oppakken en verder spelen, right?

PS:
Die cancel account page is te sneu voor woorden. Allemaal gezever over een peon die aan 't huilen is.
WHO CARES?!?!?!?!
I'm a damn Night Elf, I kill peons for pleasure for crying out loud!
Ja, maar als je hem frozen laat ipv cancellen gaat dat een stuk sneller, doe ik altijd, vandaag voor de 2e keer weer gereactiveerd zonder problemen, al ben ik de site waar je recap download vergeten...
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:00:05 #301
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31635951
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:52 schreef GaRleC het volgende:
Maar de Orcs zijn wel het aggresiefst.
Nah, dat zijn over het algemeen Dwarves. Die willen compenseren voor hun lengte ofzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')