abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:14:51 #76
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31463898
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:12 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Is dit dan de vernieuwende televisie ? En de crossover naar het internet waar John het over had ? Die vind ik ook nog steeds niet terug
Niet alleen kun je alle programma's van Talpa terugkijken op de site, maar er is ook een live-stream.

Daarnaast gaat bv bij Big Brother het programma nog een half uur door op internet, terwijl de tv-uitzending al is afgelopen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_31463954
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:14 schreef Mike het volgende:

[..]

Niet alleen kun je alle programma's van Talpa terugkijken op de site, maar er is ook een live-stream.

Daarnaast gaat bv bij Big Brother het programma nog een half uur door op internet, terwijl de tv-uitzending al is afgelopen.
Ik reageerde eigenlijk op Americas Funniest Home Videos . Terugkijken op internet is niet echt vernieuwend
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31464004
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:14 schreef Mike het volgende:

[..]

Niet alleen kun je alle programma's van Talpa terugkijken op de site, maar er is ook een live-stream.

Daarnaast gaat bv bij Big Brother het programma nog een half uur door op internet, terwijl de tv-uitzending al is afgelopen.
Dat is wel netjes ja, ook de kwaliteit is bij Talpa iets van 750k ipv de 500k van uitzendinggemist.

Maar ik snap niet waarom Talpa zoveel uur uitzendt, kunnen ze niet eerst beginnen om 4 uur per dag uit te zenden ipv van 18 tot 02 uur?

Als door een gebrek aan programma's dingen als America's Funniest Home Video's gaat uitzenden doet dat toch een grote afbreuk aan je zender?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:19:40 #79
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31464005
Dat kun je bij 'Mooi Weer De Leeuw' ook eerst televisie en naar afloop van de tv uitzending
half uur op internet.
pi_31464035
Overigens is dat langer uitzenden via het web in strijd met de theorie dat kijkers blijven haken bij de daaropvolgende programma's.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:22:13 #81
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31464064
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:19 schreef pberends het volgende:


Als door een gebrek aan programma's dingen als America's Funniest Home Video's gaat uitzenden doet dat toch een grote afbreuk aan je zender?
Ja, dat ben ik wel met je eens. Ik hoop ook maar dat het tijdelijk is en dat er iets beters voor in de plaats gaat komen als de zender een aantal maanden verder is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:11:09 #82
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31466439
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:12 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Is dit dan de vernieuwende televisie ? En de crossover naar het internet waar John het over had ? Die vind ik ook nog steeds niet terug
Een typisch geval van veel beloven, maar weinig waarmaken.

Ik ben zo teleurgesteld in het weekprogrammaoverzicht van Talpa. Het is daarom voor te stellen waarom veel van die programma's van de buis gekickt worden. Ik zelf zou als ik John de Mol was met een rits nieuwe programma's beginnen en niet zomaar alles wegkapen om er zelf beter van te worden.
pi_31483813


Eigenlijk scoort alles slecht op De Wedstrijden na .

Nog schrokkender is dat America's Funniest Home Video's hoger scoort dan Thuis en NSE . Goeie zet van De Mol . En dat Commisaris Rex ofzo scoort als een van de meest slechte.
  zondag 16 oktober 2005 @ 10:48:37 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31483868
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 10:45 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Eigenlijk scoort alles slecht op De Wedstrijden na .

Nog schrokkender is dat America's Funniest Home Video's hoger scoort dan Thuis en NSE . Goeie zet van De Mol .
Daar houdt ik helemaal niet van van die Home video
Sneu voor Rex 149.000 kijkers.
Had ik ook opgenomen op de video
  zondag 16 oktober 2005 @ 11:42:37 #85
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31484801
Hoe gaat 't met Lieve lust? <--Enige serie samen met de wedstrijden die ik op Talpa kijk
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  Moderator zondag 16 oktober 2005 @ 11:58:09 #86
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31485069
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 11:42 schreef HomerJ het volgende:
Hoe gaat 't met Lieve lust? <--Enige serie samen met de wedstrijden die ik op Talpa kijk
Dat is tijdelijk gestopt vanwege de slechte kijkcijfers.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_31486475
Wat zitten jullie nou te zeiken? RTL pikte in het beginjaren heel de publieke omroeppresentatoren in, en schrapte het een na het andere programma. Zelfs GTST werd verzet ..
  Moderator zondag 16 oktober 2005 @ 13:18:06 #88
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31486530
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:14 schreef Nano het volgende:
Wat zitten jullie nou te zeiken? RTL pikte in het beginjaren heel de publieke omroeppresentatoren in, en schrapte het een na het andere programma. Zelfs GTST werd verzet ..
RTL had nieuwe gezichten en de presentatoren die daar later bijkwamen zoals Henny Huisman, Jos Brink, etc, werden niet ingepikt van de publieke omroep, maar die waren daar buitengegooid. Omdat de publieke omroep niks meer met Joop van den Ende te maken wilde hebben. Lijkt me nogal een andere situatie.

En GTST werd niet verzet vanwege tegenvallende kijkcijfers, maar juist omdat het zo'n groot succes was en RTL de concurrentie aan wilde gaan met het 8 uur Journaal.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator zondag 16 oktober 2005 @ 13:19:54 #89
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31486556
Overigens gaat het 'gezeur' op dit discussieforum voornamelijk over de kijkcijfers en niet zozeer over wie Talpa weggekocht heeft.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:02:25 #90
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_31488470
Het enigste aantrekkelijke van Talpa is voor mij het voetbal. De rest is pure tijdvulling en kan me dan ook gestolen worden.
Aangezien de vooravond door de 'kenners' hier als het strategisch meest belangrijke gedeelte van de tv-avond wordt genoemd, lijkt een verandering van de topictitel in "Hoe Talpa te redden?" voor de hand liggend.

Het antwoord op die vraag moet ik echter schuldig blijven. Het is te moeilijk om in te schatten wat het NL'se publiek voor de buis trekt en houdt. Zo is het "beyond me" hoe programma's als o.a. BB, Expeditie Robinson, GTST kijkers aan zich weten te binden.

Ikzelf zou het geweldig vinden als er een leuke late night show uit de States in de vooravond geprogrammeerd zou worden. Ik denk dan in eerste instantie aan Jay Leno of Conan O'Brien, maar Letterman kan ik ook mee leven. Dat Comedy Central-'journaal' zou trouwens ook geen slecht idee zijn .
Boost voor de kijkcijfers? Waarschijnlijk niet.
Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
  Moderator zondag 16 oktober 2005 @ 15:05:08 #91
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31488525
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:02 schreef PhatRabbit het volgende:

Ikzelf zou het geweldig vinden als er een leuke late night show uit de States in de vooravond geprogrammeerd zou worden. Ik denk dan in eerste instantie aan Jay Leno of Conan O'Brien, maar Letterman kan ik ook mee leven. Dat Comedy Central-'journaal' zou trouwens ook geen slecht idee zijn .
Boost voor de kijkcijfers? Waarschijnlijk niet.
Zou ik ook leuk vinden, maar inderdaad, ik denk dat de kijkcijfers er alleen nog maar lager door zullen worden. Er is in Nederland helaas een te klein publiek voor, iets dat pijnlijk duidelijk werd toen RTL5 Letterman uitzond een jaar of 10 geleden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_31488529
De Daily Show moeten ze gaan uitzenden, of was dat al op CNN?
  Moderator zondag 16 oktober 2005 @ 15:20:12 #93
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31488881
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:05 schreef pberends het volgende:
De Daily Show moeten ze gaan uitzenden, of was dat al op CNN?
Op CNN is inderdaad een soort van internationale versie te zien.

The Daily Show is natuurlijk geweldig, maar zou hier weinig doen...te kleine doelgroep. Daarnaast snapt 95% niet waar het over gaat omdat het allemaal over het Amerikaanse nieuws gaat.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:21:43 #94
96599 SlagerKorrel
wat doe je daar?
pi_31530091
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:02 schreef PhatRabbit het volgende:
....
een leuke late night show in de vooravond
....
Hmm...

wat klopt hier niet...
ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
pi_31539668
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:21 schreef SlagerKorrel het volgende:

[..]

Hmm...

wat klopt hier niet...
pi_31639988
Ik dacht dat films vaak herhaald werden, maar bij Talpa slaat het echt alles. Binnen een maand ofzo is The Fifth Element gister herhaald .
pi_31643252
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:08 schreef pberends het volgende:
Ik dacht dat films vaak herhaald werden, maar bij Talpa slaat het echt alles. Binnen een maand ofzo is The Fifth Element gister herhaald .
Dat is vernieuwende televisie! Kijken on demand! Alles zien op het moment dat jij dat wilt zien. Met zoveel herhalingen gaat dat op een gegeven moment vanzelf.
pi_31643473
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:57 schreef Juichtoon het volgende:

[..]

Dat is vernieuwende televisie! Kijken on demand! Alles zien op het moment dat jij dat wilt zien. Met zoveel herhalingen gaat dat op een gegeven moment vanzelf.
.
pi_31648072
gisteravond sport ook al onder de miljoen kijkers , het begint echt een drama te worden
rosmalen
pi_31648112
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 10:21 schreef rosmalen het volgende:
gisteravond sport ook al onder de miljoen kijkers , het begint echt een drama te worden
Dat is normale fluctuatie als de Ajax, PSV en Feyenoord niet aan bod komen. Vanavond zal het door PSV-Ajax juist weer meer kijkers trekken dan andere weken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')