abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_31270286
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Deďnstallatiemogelijkheid is niet aanwezig... Heb zojuist de hele map in de prullebak geflikkerd maar hij blijft bij het opstarten van vrijwel al m'n programma's de verkennerschermpjes automatisch opstarten... Ik snap er geen hol van en ben inmiddels helemaal over de z**k......

Het lijkt wel of ik nog verder van huis ben dan voorheen....
Vervelend, heb je dat mannetje nog on hand? Vraag hem nog eens....
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:26:40 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31270301
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:25 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Vervelend, heb je dat mannetje nog on hand? Vraag hem nog eens....


Mijn mannetje en verstand van pjoeters....

Dan snap ik er nog meer van dan hij.....

I'm doomed
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31270319
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:15 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb het tweede progje ook gedeďinstaleerd, maar bij het eerste progje (van LekkerSimpel) lukt dat dus niet....
Je zou LekkerSimpel ook nog effe kunnen mailen...
pi_31270397
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Deďnstallatiemogelijkheid is niet aanwezig... Heb zojuist de hele map in de prullebak geflikkerd maar hij blijft bij het opstarten van vrijwel al m'n programma's de verkennerschermpjes automatisch opstarten... Ik snap er geen hol van en ben inmiddels helemaal over de z**k......

Het lijkt wel of ik nog verder van huis ben dan voorheen....
Je zou een systeemherstel kunnen doen vlak voor install van dat progje van LekkerSimpel... Dan zou je er ook vanaf moeten zijn... Ik moet wel zeggen dat ik geen fan ben van Systeemherstel maar het is een optie...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:31:30 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31270419
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:27 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Je zou LekkerSimpel ook nog effe kunnen mailen...
Ach, tis m'n eigen domme schuld.... Ik zou toch moeten weten dat je nooit dingen zomaar moet downloaden...

Ik begin morgen wel helemaal opnieuw met installeren van m'n pjoeter.... Rescue disc ofzo.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:32:07 #81
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31270435
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:30 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Je zou een systeemherstel kunnen doen vlak voor install van dat progje van LekkerSimpel... Dan zou je er ook vanaf moeten zijn... Ik moet wel zeggen dat ik geen fan ben van Systeemherstel maar het is een optie...
Heb net gekeken, laatste herstelpunt ligt ergens eind september... Dan ben ik wel een hele hoop dingen kwijt...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31270586
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:31 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ach, tis m'n eigen domme schuld.... Ik zou toch moeten weten dat je nooit dingen zomaar moet downloaden...

Ik begin morgen wel helemaal opnieuw met installeren van m'n pjoeter.... Rescue disc ofzo.
Suc7!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:47:48 #83
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31270780


Flugel is zo'n ontzettende DOMME DOOS

Probleem is al opgelost... Ik had daarstraks dus de pjoeter opgeruimd en wat programma's uit het startmenu die in de weg stonden onder het lege mapje 'opstarten' geplaatst.....

En die programma's werden dus idd netjes opgestart zodra ik de computer aanzette

Problem solved!!!



Nu m'n streams nog
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31271248
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:47 schreef flugeltje het volgende:


Flugel is zo'n ontzettende DOMME DOOS

Probleem is al opgelost... Ik had daarstraks dus de pjoeter opgeruimd en wat programma's uit het startmenu die in de weg stonden onder het lege mapje 'opstarten' geplaatst.....

En die programma's werden dus idd netjes opgestart zodra ik de computer aanzette

Problem solved!!!



Nu m'n streams nog


Mp op 256kbps (omdat je basis hebt... 1000kbps)
Floris gebruiken met versatel of xs4all streams en dan MOET het werken

Anders stream voor stream opstarten zoals woejsss al aangaf...

Ik zou zeggen KWW (Kieken wat wordt..)
pi_31303446
Help ik heb een nieuwe pc ( of ja niuew, 2e hands) en mn streams doen het niet meer!!

Heb windows geupdate. Kazaa codec geinstalleerd. Maar als ik de streams aanzet zegt ie eerst verbinden.....Dan openen van media, dan gereed. Maar dan zie ik niks anders dan een zwart scherm!!

Wie o wie weet raad?
Veni, Vidi, Vici
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:07:06 #86
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_31303917
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 10:36 schreef Lautje1983 het volgende:
Help ik heb een nieuwe pc ( of ja niuew, 2e hands) en mn streams doen het niet meer!!

Heb windows geupdate. Kazaa codec geinstalleerd. Maar als ik de streams aanzet zegt ie eerst verbinden.....Dan openen van media, dan gereed. Maar dan zie ik niks anders dan een zwart scherm!!

Wie o wie weet raad?
Zorg dat je minimaal mp 9 of 10 hebt. Bij lagere versies kan hij idd 'gereed' aangeven...
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:16:06 #87
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_31304033
Als je trouwens problemen hebt met af en toe haperende streams zou je ook kunnen rechtsklikken op die stream en kiezen voor 'statistieken'. Daar kan je zien hoeveel kbit/sec de stream op dat moment gebruikt en (belangrijker) hoeveel er nog van je internetverbinding over is. Het kwaliteit-balkje wat je hier ook ziet zou op 100% moeten staan. Als dit lager is heb je vermoedelijk te weinig bandbreedte beschikbaar en weet je meteen wat de oorzaak is. Een optie die je dan zou kunnen gebruiken is een andere stream proberen (zie mijn site ) of de bitrate lager zetten (zie hierboven).

Verder kan het op bedrijfsnetwerken dat de streamlinks geblokkeerd worden, aangezien die bij een aantal providers van een niet-standaard poort gebruik maken. Echter, Garnier streamt als één van de enigen over de standaard poort 80, die ook wordt gebruikt voor het surfen over webpagina's. Als je dus problemen hebt kan je een keer expliciet die uitproberen.

En tot slot nog een antwoord van de MS-site:
quote:
Question:
Content plays, but there are a lot of pauses and the player says "buffering."

Answer:
The player is most likely experiencing network congestion, meaning there is not enough available bandwidth to stream the selected file. When using a TCP connection, the data in the player's buffer will be used to supplement the stream until the buffer is depleted. Once the buffered data is gone, the player will pause, replenish the buffer, and resume playing, using this new buffer to supplement the playback stream bandwidth. This cycle will continue until network conditions improve. Try again when the network is less congested, or select content that is authored for lower bandwidths.

Another option is to use UDP as your protocol by ensuring that it is the only protocol option selected in the advanced properties. This will reduce the amount of buffering but will have the adverse effect of dropping data in cases of high congestion or insufficient bandwidth. If you are located behind a firewall, you may not be able to use UDP as your protocol.
Ohja, wat me net nog te binnen schoot is dat als je wel geluid, maar geen beeld hebt, je de oorzaak ook kan zoeken in het niet goed functioneren van de hardwareversnelling. Dit zou je kunnen oplossen door te gaan naar Windows Media Player en daar naar Extra -> Opties -> tabblad Prestaties en daar 'videoversnelling' op 'geen' zetten -> OK.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sirolf op 09-10-2005 11:32:21 ]
pi_31313104
ik heb weer aquarium beeld op alle streams echt niet kijkbaar zo
pi_31326402
Ik heb versie 10, maar hij doet nog steeds nx
Veni, Vidi, Vici
pi_31328725
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 06:30 schreef Lautje1983 het volgende:
Ik heb versie 10, maar hij doet nog steeds nx
Probeer eens mp los op te starten en geef dan eens bij openen/url
http://streams.versatel.nl/streamgate23 in.

Krijg je dan wel beeld?
Wat je ook nog effe kunt proberen om RealPlayer te starten en daar hetzelfde te doen.... Als je daar wel beeld krijgt dan moet het aan mp liggen.... (Je zou dan mp10 eens kunnen deinstalleren en herinstalleren...)
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:38:02 #91
2651 svann
night-hawk
pi_31328805
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:16 schreef Sirolf het volgende:
Ohja, wat me net nog te binnen schoot is dat als je wel geluid, maar geen beeld hebt, je de oorzaak ook kan zoeken in het niet goed functioneren van de hardwareversnelling. Dit zou je kunnen oplossen door te gaan naar Windows Media Player en daar naar Extra -> Opties -> tabblad Prestaties en daar 'videoversnelling' op 'geen' zetten -> OK.
Fantastische tip!

Heb dank!

Eindelijk doen ze het allemaal, in plaats van maar eentje.
Nu maar hopen dat het geen problemen elders geeft.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:22:09 #92
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31332333
hmz, nu doen gillesdesmit en floris streams het niet....vaag...niemand anders hier last van?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_31332784
Deze stream-pagina postte Sonique gisteravond: http://members.chello.nl/ptbuys/bb1.htm
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:46:18 #94
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31332863
damn, die doen t ook niet....denk nu toch echt dt t aan mijn cmputer ligt. voordat ik itunes 5 met quicktime 7 installeerde deden ze het nog wel...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:04:08 #95
2651 svann
night-hawk
pi_31333213
Floris doet het bij mij via de xs4all-server.
Uninstall wat je er net bij hebt geinstalleerd?
Misschien heeft het je instellingen verziekt.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:32:03 #96
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_31333812
Overigens maakt het NIET uit via welke pagina je kijkt, aangezien alle pagina's standaard openen met de Garnier-streams (tenzij anders aangegeven). Werken ook andere streamserves (zoals XS4ALL en Versatel) niet? Dan moet je het probleem op je eigen PC zoeken.


Doet helemaal niets het? Probeer dan eens een andere player voor het afspelen van de streams. Een speler die dit type streams o.a. kan afspelen is Media Player Classic, welke op kan downloaden via deze pagina (aparte versies voor 9x / ME en NT / 2000 / XP). Ook de bekende RealPlayer kan deze streams afspelen en er zullen er vast nog wel meer zijn die deze zgn. MMS-streams kunnen afspelen.
pi_31442401
De streams lopen niet lekker....lopen steeds vast en zo... slecht beeld...


Ben ik de enige?
  zondag 16 oktober 2005 @ 11:01:06 #99
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31484057
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31484465
Graag gedaan hoor
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')