abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:34:55 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31241107
Drie bewoners op de bank: Linda, Rob en Tanja. Wie moet van jou er persé blijven? Stem gezellig mee!

Poll: Welke van de 3 genomineerden is jouw favoriet?
  • Linda
  • Rob
  • Tanja
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_31241158
    Ik heb zo'n pesthekel aan Rob!!! Dan heb ik nog 10 keer zo graag Tanja (ok, tot ze bevallen is )
    15 jaar te laat geboren...
      donderdag 6 oktober 2005 @ 21:38:28 #3
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_31241242
    Tanja mag van mij nog even blijven om dat kind te werpen
    pi_31241372
    LINDA moet blijven!
    Fantastisch kutfeest!
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_31241482
    Alledrie mogen ze van mij opdonderen. Zal me echt aan mijn reet roesten.

    Probleem is alleen, dit zijn typisch drie mensen waaraan iedereen een hekel heeft. Mensen moeten stemmen op hun favoriet, dus je hebt geen idee hoe de stemming is.

    Mensen die een hekel hebben aan een persoon, moeten namelijk twee keer stemmen om een effectief resultaat te hebben. Was het nou "Wie moet eruit?" zouden veel meer mensen op Tanja of Rob stemmen.

    Ik verwacht dat Rob er dan uit gaat.
      Moderator donderdag 6 oktober 2005 @ 21:47:58 #6
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_31241531
    Linda. Puur voor de feestjes.

    En Tanja is zich al weer zo súperflauw aan het indekken momenteel: "Ik hoop dat ik het ben, ik zou het echt helemaal niet erg vinden. Voor die anderen misschien wel, maar ik vindt het écht niet erg. Laat mij het maar zijn."

    Flauw.

    Afgelopen maandag riep ze nog enthousiast: "Vanaf vandaag mag ik in het Big Brotherhuis bevallen!" (ze doelde op: als de weëen nu komen, hoeft ze niet meer naar het ziekenhuis)

    Maar ik hoop niet dat Tanja er uit gaat natuurlijk. Behalve haar asociale kant, die heerlijk ergerniswekkend is, heeft ze deze week laten zien ook best een tof wijf te kunnen zijn.

    En Rob is een engerd. Een irritante zwetskop. Laat Rob het huis maar uithinkelen.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
    pi_31241564
    Ik hoop dat Rob op moet zouten, maar heb met alledrie helemaal niks...
    pi_31241567
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 21:47 schreef Gert het volgende:

    En Rob is een engerd. Een irritante zwetskop. Laat Rob het huis maar uithinkelen.
    .

    Ik heb op Linda gestemd.
      donderdag 6 oktober 2005 @ 21:50:32 #9
    42151 LuQas
    Dum spiro spero
    pi_31241598
    Linda moet blijven
    Afrika Paprika
      donderdag 6 oktober 2005 @ 21:51:34 #10
    11810 Dr_Greene
    Code Blue! Clear!!!
    pi_31241620
    Wel op Rob stemmen hoor...


    ...ander mag Tanja niet naar huis en zien we Robs dochter niet meer op TV!!!!
      donderdag 6 oktober 2005 @ 21:52:34 #11
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_31241654
    Linda moet weg!!!

    Het is toch leuk om Rob en Tanja als ergenisbronnen erin te houden.
    Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
      donderdag 6 oktober 2005 @ 21:53:06 #12
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_31241663
    Erg om te zeggen, maar ik denk Tanja. Ze trekt echt ontzettend bij.
    Linda is ook leuk maar een beetje te onnozel, Rob is een verschrikkelijk eng figuur, een grote hufter.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      donderdag 6 oktober 2005 @ 21:57:24 #13
    112038 computergenie.nl
    All rights reserved
    pi_31241804
    Ik vraag me echt af wat de motivatie is van mensen om op Rob te stemmen.

    Waarschijnlijk niet omdat hij aardig en leuk is, maar eerder omdat zijn geroddel en gestook vermakelijk is.. toch

    Maar goed, ik heb toch op Linda gestemd.. NIet omdat ze nou zo interessant is.. maar omdat ze wel eerlijk is en me aardig lijkt.. ze manipuleert niet zoals Rob doet.
    When you’re right, you got to fight
      donderdag 6 oktober 2005 @ 21:57:54 #14
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_31241826
    Linda blijven dus !
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_31241982
    ik heb maar op Tanja gestemd voor de baby ik wil Rob eruit hebben het zijn nu 3 niet zo'n leuke mensen die genomineerd staan
    pi_31242259
    Rob en Linda moeten blijven. Tanja eruit. Rob is inderdaad een vuilak, maar dat maakt het nou net leuk om te kijken. Een beetje stoken is nooit weg. En Linda moet blijven vanwege de feestjes.
    Tanja eruit dus.
    pi_31242282
    Ik vind momenteel Rob irritanter dan Tanja.... best vreemd eigenlijk. Linda heb ik niet zo'n moeite mee, die mag wel blijven... Rob eruit dus!
      donderdag 6 oktober 2005 @ 22:15:22 #18
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_31242433
    Linda is niet mijn favoriet

    Maar toch mogen Rob of Tanja weg
    Confidence through competence
    pi_31242451
    uit principe stem ik niet op tanja en ik wil dat rob eruit gaat, dus is mijn favoriet maar linda... alhoewel zij ook wel gauw weg mag van mij.
      donderdag 6 oktober 2005 @ 22:18:12 #20
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_31242530
    Linda mag blijven van mij...

    Het loopt nog wel een keer écht uit de hand tussen haar en Roel
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      donderdag 6 oktober 2005 @ 22:19:48 #21
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_31242575
    Na bijna 100 stemmen is de mening hier al weer duidelijk

    Rob
    My soul is painted like the wings of butterflies
      † In Memoriam † donderdag 6 oktober 2005 @ 22:33:22 #22
    128220 Peter6000
    pi_31243043
    Linda is mijn niet favoriet...

    Kiezend tussen Rob en Tan, kies ik toch maar voor Tan.
    Ondanks dat Rob nog voor leuke beelden kan zorgen met zijn gestook en spelbeleving.

    [ Bericht 2% gewijzigd door Peter6000 op 07-10-2005 17:00:32 ]
      donderdag 6 oktober 2005 @ 22:34:47 #23
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_31243096
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 21:47 schreef Gert het volgende:
    Linda. Puur voor de feestjes.
    Idem, die kan in beschonken toestand voor volks vuurwerk zorgen .

    Rob en Tanja zijn me eigenlijk om het even.
    Nu eerst Rob, daarna mag Tanja wieberen wat mij betreft.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_31243983
    Geen, ze mgen er alle drie van mij uit
    Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
    pi_31244241
    Rob moet weg, maar z'n been moet blijven
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 oktober 2005 @ 23:18:19 #26
    862 Arcee
    Look closer
    pi_31244512
    Tanja.

    Lekker eigenwijs.
    pi_31244911
    Van mij moet Rob eruit...
    Tanja zal sowieso wel blijven omdat BB dat wil.....
    Mijn stem gaat dus naar Linda!!
    Theorie van deze week luidt: "Wil je Rob eruit, stem dan op Linda!!"
      donderdag 6 oktober 2005 @ 23:47:19 #28
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_31245275
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 23:32 schreef Promiss het volgende:
    Van mij moet Rob eruit...
    Tanja zal sowieso wel blijven omdat BB dat wil.....
    Mijn stem gaat dus naar Linda!!
    Theorie van deze week luidt: "Wil je Rob eruit, stem dan op Linda!!"
    Ik ben het er mee eens! Sowieso wordt het wel een leuk kippenhok als er weeeer een man het huis moet verlaten .
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_31245551
    hmmm dit is gewoon moeilijk, geen van 3en boeit me.

    Wordt dan toch Linda, puur omdat ze iedere week zwaarbezopen wordt en voor leuke acties zorgt. Maar de rest van de week is ze boring.

    Maar Tanja en Rob is helemaal
    pi_31245717
    Wat gebruikt Big Brother een vreselijke foto van Linda, bij het reclaametje van het favoriete sms bel gedoe. Moet je maar eens opletten, die van Rob en Tanja zijn gewoon goed. Maar die foto van Linda....ze is dermate opgemaakt dat het er gewoon niet uit ziet.
    Honey ! Take me drunk, i am home !
    pi_31245993
    Ik heb geen voorkeur voor een favoriet, als Rob het huis maar uitmoet

    Misschien voor de verandering eens gaan sms'en deze weerk
    pi_31246017
    Ik hoop echt dat we nu van die achterbakse Rob afkomen. Ik hoop dat Linda nog blijft, die zorgt voor een vrolijke noot in het huis.
    pi_31246065
    Iedereen hier stemt Rob weg, terwijl we even geleden Tanja uitkotsten? Ik blijf bij mn mening, Tanja mag weg.
    Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:36:40 #34
    17121 Rica
    Mais, je rêve!
    pi_31246291
    Tanja

    Vind het alleen knap waardeloos dat ze in de laatste 2 weken nog in onzekerheid moet zitten waar ze gaat bevallen. Maar goed, moet je maar niet zwanger in BB gaan zitten.

    Wie moet vertrekken, Linda of Rob, maakt me eik weinig uit. Aan de ene kant mag Rob nog wel blijven ook, die rooie roeptoeter vind ik niet zo boeiend.
    Don't try and blame me for your games
    Your games are death
    My world is light, the angels fill my eyes
    With every breath
    pi_31246383
    Linda

    Zij moet nog even seksen met roel en dan mag ze naar huis
    pi_31246456
    Ik vind het lastig. Ik vind ze allemaal niet zo geweldig.

    Ik wil dat Rob weggaat. dus dat worden 2 smsjes... een naar Tanja en een naar Linda.
    Ik vind rob vies, en eng. Zeker na dat travestiet gebeuren..... Jakkie.

    in de poll heb ik op Tanja gestemd.
    Babe In Totale Control of Herself
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:53:40 #37
    2764 Trainspotter
    Nu mèt goedkope zonnebril
    pi_31246491
    Ik ga voor Robbie. Ik mag hem wel, ondanks (of misschien wel dankzij) z'n vele tenenkrommende momenten. Ik vind hem een beetje de David Brent van deze BB.
    pi_31246492
    Het is niet relevant wie er favoriet is. Er zijn nog 4 mannen over en nog 7 vrouwen. Er gaat dus een vrouw uit. Nog een man er uit zou de verhouding te veel ondermijnen. Er komt niet voor niets een man voor chantal in het huis er bij.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:57:28 #39
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_31246540
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 08:53 schreef Trainspotter het volgende:
    Ik ga voor Robbie. Ik mag hem wel, ondanks (of misschien wel dankzij) z'n vele tenenkrommende momenten. Ik vind hem een beetje de David Brent van deze BB.
    Wat een goeie typering!

    Ik vind Linda de sympathiekste, maar weet niet of ik haar er in zou houden qua interessante TV to Rob en Tanja
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_31246555
    Wie op Tanja heeft gestemd, moet eens bij zichzelf te rade gaan.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:18:05 #41
    128678 CGJung
    Live with Passion
    pi_31246831
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 08:58 schreef Asskicker14 het volgende:
    Wie op Tanja heeft gestemd, moet eens bij zichzelf te rade gaan.
    Ja dan toch maar Linda. Tanja is Tannee, Rob vind ik gewoon eng
    "Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
    Anthony Robbins
    pi_31247043
    Rob is wel stoer
    pi_31247110
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 08:53 schreef tanjalies het volgende:
    Het is niet relevant wie er favoriet is. Er zijn nog 4 mannen over en nog 7 vrouwen. Er gaat dus een vrouw uit. Nog een man er uit zou de verhouding te veel ondermijnen. Er komt niet voor niets een man voor chantal in het huis er bij.
    Helemaal mee eens.

    En bovendien, het is al vaker gezegd, een paar "irritante" bewoners moet je juist niet wegstemmen.
    Anders wordt het snel een ingekakt zooitje. En moet je ons dan eens horen!!!!
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:48:05 #44
    34915 Blackadder2
    C'est la fuckin' vie
    pi_31247361
    Linda moet beslist blijven hoor! (maar als ik het verhaal hierboven lees, word ik bang...)
    Rob hoeft van mij nog niet weg: laat 'm nog maar lekker zijn doodlopende weg volgen, het karretje rijdt vanzelf wel in de poep. Tanja mag eig. ook nog niet weg, hoewel ze het allang verdient. Zou toch een onaf verhaal zijn.
    Waarom zijn er nog steeds geen nominaties tegen Chantal? Naahtallie? DieDoos?
    'Beam me up Scotty'
    pi_31247839
    Rob is door Menno en Ingrid zwart gemaakt op een heel smerige manier
    Gisteren heb ik Menno en Ingrid samen met Tanja op de bank zien zitten en roddelen,Rob lag toen al in bed,het druipt er vanaf dat Menno wil dat Rob eruit wordt gestemd.
    Ik vind die Menno zo'n ontzettende gluiperd,echt die is zo oneerlijk als maar kan.
    Ik heb gisterenavond ook Ingrid eens goed in de gaten gehouden en telkens weer is ze in iemands gezicht totaal anders als wanneer die ander er niet bij is,ze klets ontzettend anderen achter de rug.
    Als je haar fysiek in de gaten houdt merk je ook dat ze heel erg de blik van de ander ontwijkt,ze weet dat ze niet eerlijk bezig is,en dan voordurend vermelden dat het haar niet om het geld gaat.
    Als dat zo is waarom roep je dat dan zo vaak?
    Ze zit ook steeds ontzettend nerveus op haar lip te bijten en maar weer verhalen te verzinnen om Rob onderuit te halen.
    Echt die twee<Menno en Ingrid zijn met een heel smerig strategisch spel bezig.
    Let maar eens op hun fysiek en hou heel goed hun gesprekken met anderen in de gaten dan is het overduidelijk.
    Tanja hebben ze al bewerkt,anderen zullen volgen,hoewel,daar zijn ze al heel ver in zo te merken.
    Ik moet die twee niet.

    [ Bericht 0% gewijzigd door riri op 07-10-2005 11:03:53 ]
    alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 10:38:37 #46
    34915 Blackadder2
    C'est la fuckin' vie
    pi_31248343
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 10:15 schreef riri het volgende:

    Als dat zo is waarom roep je dat dan zo vaak?
    Dat is inderdaad altijd heel heel verdacht: mensen die zonder enige aanleiding, vanuit zichzelf, dingen gaan roepen, 'inpeperen' lijkt het dan meteen.
    ... Oei ik vond Ingrid tot dusver wel OK. Hoe nu? (Aan de andere kant: wie van de deelnemers heeft géén geheime agenda? )
    'Beam me up Scotty'
    pi_31248431
    Laat ik maar zo zeggen ze zijn heel bewust bezig die twee met dolken in andermans rug te steken.
    Rob zei het gisterenavond nog toen hij al in bed lag tegen joost dat hij menno niet vertrouwd.
    Hij zei letterlijk...dat voel je en merk je aan zoveel zaken....Rob moet eens weten hoe gelijk hij heeft.

    Mij zijn in ieder geval de ogen open gegaan gisterenavond toen de meesten al in bed lagen en Menno,Ingrid en Tanja nog op de bank zaten.
    Nee...griezelige personen die drie......
    alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
    pi_31248828
    ze zijn nog niet wakker en menno en ingrid beginnen weer met het geroddel over rob

    mooie is dat kijkers alles horen
    alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
    pi_31249171
    Tanja
    pi_31249304
    Tanja en Linda moeten blijven. . Rob. . moet eruit.

    Ik wil Tanja's worp wel zien, na al die weken kwelling dat ze op TV was. Sowieso was ze deze week niet irritant of vervelend.
    pi_31249321
    Rob mag van mij direkt weg. Ik vind het echt een irritante, bemoeizuchtige ventje en hij kan niet eens zijn nominatie verwerken.

    Linda is 2es hier, ik kn er niks aan doen, maar ondanks het "hoerenfeest" zou zij nooit mijn vriendin worden

    Tanja: Das een appart verhaal, die lijkt iets te veel op mijja komt u maar met de opmerkingen zie veel dingen terug van mezelf en ja mezelf zou ik er nooit uit stemmen
    pi_31249547
    Rob is een mannetje.. 'k ben al zijn "wijsheden" wel zat..
    pi_31249621
    Ik heb toch voor Tanja gekozen. Linda heeft het voor mij helemaal verspeeld afgelopen feessie... en Rob haalt het bloed onder m'n nagels vandaan... Ik had altijd een hekel aan Tanja... maar ik vind dat ze bijgetrokken is... ze doet echt weer normaal en gaat beter in de groep liggen.... ook ben ik toch wel benieuwd naar de geboorte etc.
    pi_31249810
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 10:42 schreef riri het volgende:
    Laat ik maar zo zeggen ze zijn heel bewust bezig die twee met dolken in andermans rug te steken.
    Rob zei het gisterenavond nog toen hij al in bed lag tegen joost dat hij menno niet vertrouwd.
    Hij zei letterlijk...dat voel je en merk je aan zoveel zaken....Rob moet eens weten hoe gelijk hij heeft.

    Mij zijn in ieder geval de ogen open gegaan gisterenavond toen de meesten al in bed lagen en Menno,Ingrid en Tanja nog op de bank zaten.
    Nee...griezelige personen die drie......
    Ik heb het gisterenavond ook op de streams gevolgd, maar ik ben het helemaal niet met je eens! Het was juist Tanja die uit zichzelf redenen begon op te noemen waarom zij Rob heeft genomineerd. Ingrid hield zich in eerste instantie zelfs op de vlakte, omdat ze niet wilde zeggen wie ze genomineerd had (later toen ze even met Tanja alleen was heeft ze het wel gezegd trouwens).

    Het is juist Rob die al een paar weken tegen iedereen in zijn persoonlijke gesprekjes Menno aan het zwartmaken is. Gisterenavond deed hij dat weer. En ik vind dat Rob daar gemener in is dan Menno, Ingrid en Tanja.

    In ieder geval roddelen ze allemaal over elkaar.

    Om on topic te blijven, van mij mag Rob eruit! Hoezeer ik de afgelopen weken een hekel heb gehad aan Tanja en haar voorkeurspositie en hoe zij daar ook misbruik van heeft gemaakt, vind ik haar sinds deze week iets meer te pruimen en kan ik wel om haar opmerkingen lachen. Ze mengt zich meer in de groep ook. Linda vind ik maar zo zo, heb ik weinig mee.
    dus...
    pi_31249945
    Heb niet echt een favoriet, maar dan maar Tanja omdat ik wel benieuwd ben naar de baby. Rob mag er ook nog inblijven, want hij is vervelend en bewoners haten hem. Linda voegt echt geen reet toe, dus die moet weg.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:17:00 #56
    34915 Blackadder2
    C'est la fuckin' vie
    pi_31251902
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 11:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Heb niet echt een favoriet, maar dan maar Tanja omdat ik wel benieuwd ben naar de baby. Rob mag er ook nog inblijven, want hij is vervelend en bewoners haten hem. Linda voegt echt geen reet toe, dus die moet weg.
    Voegt geen reet toe?! Doet mèn un lol zeg. Niet alleen een reet, maar ook nog enfin, dat hoef ik toch niet uit te leggen?
    'Beam me up Scotty'
    pi_31252040
    Linda heeft anderen gevraagd als er een feest is te zorgen dat ze niet veel drinkt ,met name aan Chantal heeft ze dat gevraagd,dus neem maar van mij aan dat dat een saaie bedoening wordt met Linda
    alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:31:15 #58
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_31252364
    Onbegrijpelijk dat mensen drankorgel Linda en zeur Tanja in het huis willen houden. Het is juist Rob met zijn strategische spelletjes die er voor zorgt dat BB5 nog enigszins interessant blijft.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:33:39 #59
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_31252444
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef riri het volgende:
    Linda heeft anderen gevraagd als er een feest is te zorgen dat ze niet veel drinkt ,met name aan Chantal heeft ze dat gevraagd,dus neem maar van mij aan dat dat een saaie bedoening wordt met Linda
    Chantal een beetje inschattende zal ze het verzoek van Linda maar wat graag naast zich neerleggen.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_31252558
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 13:17 schreef Blackadder2 het volgende:

    [..]

    Voegt geen reet toe?! Doet mèn un lol zeg. Niet alleen een reet, maar ook nog enfin, dat hoef ik toch niet uit te leggen?
    Wat
    pi_31252658
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 13:31 schreef NewOrder het volgende:
    Onbegrijpelijk dat mensen drankorgel Linda en zeur Tanja in het huis willen houden. Het is juist Rob met zijn strategische spelletjes die er voor zorgt dat BB5 nog enigszins interessant blijft.
    Het is niet dat ik het niet met je eens bent, maar het is toch prachtig als Rob door de kijker gestraft wordt voor zijn gedrag (meneer ik ga het winnen)?
    dus...
    pi_31253020
    Nee ik vind Rob eigenlijk geen meerwaarde geven in het huis. En hij irriteert mij zo gigantisch dat ik echt hoop dat hij er uit moet. Opgeblazen arrogante kwal mag wel eens een lesje leren.

    Ik vond de Tanja rook actie prachtig ,heerlijk hoe ze iedereen razend maakte, en Linda zal echt nog wel eens bezopen raken hehehe

    dus ik wil rob er uit en heb op Tanja gestemd
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:40:34 #63
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_31261487
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 13:40 schreef MissE het volgende:
    Het is niet dat ik het niet met je eens bent, maar het is toch prachtig als Rob door de kijker gestraft wordt voor zijn gedrag (meneer ik ga het winnen)?
    De enige die wordt gestraft is de kijker zelf, maar dat zullen de meeste kijkers niet inzien. Rob is op dit moment dé spelbepaler in BB5 en zonder hem zal het voor de kijker zeker niet leuker worden. Tenzij de kijker meer interesse heeft in zaken die al lang en breed in andere tv-programma's aan bod zijn gekomen zoals de bevalling van Tanja en het ordinaire gedrag als gevolg van drankmisbruik van Linda.
    pi_31262891
    Van deze 3 is Linda mijn favoriet
      Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:30:15 #65
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_31263022
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 18:40 schreef NewOrder het volgende:

    [..]

    De enige die wordt gestraft is de kijker zelf, maar dat zullen de meeste kijkers niet inzien. Rob is op dit moment dé spelbepaler in BB5 en zonder hem zal het voor de kijker zeker niet leuker worden. Tenzij de kijker meer interesse heeft in zaken die al lang en breed in andere tv-programma's aan bod zijn gekomen zoals de bevalling van Tanja en het ordinaire gedrag als gevolg van drankmisbruik van Linda.
    Rob was behoorlijk onzichtbaar de laatste week. En weet je: ik heb hem niet echt gemist.
    Ik vind dat jíj iets niet inziet: namelijk dat de impact van drankmisbruik en aanverwant grensoverschrijdend gedrag heel anders is als je met elkaar in een huis opgesloten zit en niet weg kan. Niet te vergelijken met andere programma's dus, waar dergelijke zaken "aan bod" komen.

    Op de achtergrond is Rob natuurlijk immer aanwezig, met het regelen dat de boel schoongehouden wordt, koken etc. Ik ben wel benieuwd hoe dit gaat verlopen als regelneef Rob het huis uit is.

    Dag Rob.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:04:07 #66
    862 Arcee
    Look closer
    pi_31266157
    't Zou qua verrassing wel ijzersterk zijn als Rob er nu al uit moest. Dat had-ie never nooit niet verwacht.

    Voor 't programma zou Linda 't best kunnen gaan, hoewel Rob wel wat ingekakt lijkt de laatste tijd.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:55:39 #67
    17573 Magics
    Ergens ver weg....
    pi_31274619
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Tanja en Linda moeten blijven. . Rob. . moet eruit.

    Ik wil Tanja's worp wel zien, na al die weken kwelling dat ze op TV was. Sowieso was ze deze week niet irritant of vervelend.
    Tanja's worp
    ....in de donkere nacht.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 08:31:06 #68
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_31275614
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 19:30 schreef Gert het volgende:
    Ik vind dat jíj iets niet inziet: namelijk dat de impact van drankmisbruik en aanverwant grensoverschrijdend gedrag heel anders is als je met elkaar in een huis opgesloten zit en niet weg kan. Niet te vergelijken met andere programma's dus, waar dergelijke zaken "aan bod" komen.
    Op grond waarvan zou dat gedrag anders zijn? Bovendien ontgaat mij welk plezier de kijker zou moeten beleven door een stel dronken bewoners te aanschouwen. Dat is voor een keer leuk, maar daarna is de lol er toch wel af. Wat Linda en Roel afgelopen zondag lieten zien is niet meer dan een gênante vertoning.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 10:38:46 #69
    34915 Blackadder2
    C'est la fuckin' vie
    pi_31276613
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 08:31 schreef NewOrder het volgende:

    [..]

    Op grond waarvan zou dat gedrag anders zijn? Bovendien ontgaat mij welk plezier de kijker zou moeten beleven door een stel dronken bewoners te aanschouwen. Dat is voor een keer leuk, maar daarna is de lol er toch wel af. Wat Linda en Roel afgelopen zondag lieten zien is niet meer dan een gênante vertoning.
    Ik begrijp niet wat je bedoelt met 'drankmisbruik'. Wat is er nou helemaal gebeurd? Roel en Linda hebben een leuke avond gehad hoor, zeker weten. En ze hoeven de volgende dag niks: niet naar hun werk, niet voor kinderen zorgen, niks. En ik vond het wel entertainment: Roel die de weg volledig kwijt was en dreigde te gaan pissen op een bed, Tanja die plotseling out of nowhere moederlijke gevoelens kreeg! Linda die haar kans schoon zag, omdat Dido niet doortastend was. (En gelijk had ze. Zij vindt Roel nl. 'echt 'n lekker ventje'! Waarom zou DieDoos meer 'rechten' hebben).
    Perfecte show! Men liet zich ineens veel beter kennen. Ook in bijv. BB3 was dat zo (Frank en Diane). Hele mooie televisie!
    ...Maar als het je te ranzig wordt, kijk je toch gewoon naar GTST of Onderweg naar Morgen of zo?
    Bij RLS kan van alles gebeuren. Dat maakt het wat mij betreft zo leuk, ondanks al het gemanipuleer (en ook wel dankzij !) ...'t Is net zoiets als live-voetbal, je wordt meegesleept van het ene hoogtepunt naar het volgende dieptepunt: alles beter dan 'saai', toch?

    O en p.s.: Natuurlijk is het gedrag van mensen, opeengepakt in een huis en verder afgesloten van de buitenwereld, heel erg veel anders dan in het gewone leven. Komop dat kan je toch niet ter discussie stellen! Hier werd vaak het woord 'snelkookpan' gebruikt. Lijkt me een understatement.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Blackadder2 op 08-10-2005 10:43:59 ]
    'Beam me up Scotty'
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:19:02 #70
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_31277294
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 08:31 schreef NewOrder het volgende:
    Wat Linda en Roel afgelopen zondag lieten zien is niet meer dan een gênante vertoning.
    Dat was juist geweldig.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:10:25 #71
    862 Arcee
    Look closer
    pi_31278289
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 11:19 schreef scanman01 het volgende:
    Dat was juist geweldig.
    NEUK DE ROOOEEELS!
    pi_31278414
    Eigenlijk geen van 3-en. Maar ik heb nét iets meer een hekel aan Tanja en Rob dan aan Linda.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:19:51 #73
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_31279927
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 10:38 schreef Blackadder2 het volgende:
    Ik begrijp niet wat je bedoelt met 'drankmisbruik'. Wat is er nou helemaal gebeurd? Roel en Linda hebben een leuke avond gehad hoor, zeker weten. En ze hoeven de volgende dag niks: niet naar hun werk, niet voor kinderen zorgen, niks.
    Dus omdat je de volgende dag niets hoeft te doen is dat een vrijbrief om je tegenover de rest van de groep zo te gedragen? Ik vind het triest dat iemand die psychologie studeert zich zo gedraagt. Als je weet wat alcohol met je kan doen en vervolgens die wetenschap volkomen negeert, dan moet je je serieus afvragen of je wel de juiste mentaliteit hebt voor deze studie. Ik hoop dan ook voor Roel dat het zijn carrière niet zal schaden.
    quote:
    En ik vond het wel entertainment: Roel die de weg volledig kwijt was en dreigde te gaan pissen op een bed, Tanja die plotseling out of nowhere moederlijke gevoelens kreeg! Linda die haar kans schoon zag, omdat Dido niet doortastend was. (En gelijk had ze. Zij vindt Roel nl. 'echt 'n lekker ventje'! Waarom zou DieDoos meer 'rechten' hebben).
    Perfecte show! Men liet zich ineens veel beter kennen. Ook in bijv. BB3 was dat zo (Frank en Diane). Hele mooie televisie!
    Nou wat een fraaie televisie, als ik jou was zou ik het voordragen voor de Nipkow-schijf.
    quote:
    ...Maar als het je te ranzig wordt, kijk je toch gewoon naar GTST of Onderweg naar Morgen of zo?
    Ranzig is niet het juiste woord. Ik vind het bedenkelijk dat men dit soort acties en beelden nodig heeft om de kijkcijfers op te krikken.
    quote:
    Bij RLS kan van alles gebeuren. Dat maakt het wat mij betreft zo leuk, ondanks al het gemanipuleer (en ook wel dankzij !) ...'t Is net zoiets als live-voetbal, je wordt meegesleept van het ene hoogtepunt naar het volgende dieptepunt: alles beter dan 'saai', toch?
    Dat er van alles kan gebeuren betekent niet dat je dat ook allemaal moet toestaan. Anders zouden we ook wel 'Das Experiment' als show kunnen brengen.
    quote:
    O en p.s.: Natuurlijk is het gedrag van mensen, opeengepakt in een huis en verder afgesloten van de buitenwereld, heel erg veel anders dan in het gewone leven. Komop dat kan je toch niet ter discussie stellen! Hier werd vaak het woord 'snelkookpan' gebruikt. Lijkt me een understatement.
    Het ging specifiek over dronken mensen. Als je iemand het bewustzijn van het feit dat ie in een huis met camera's is opgesloten ontneemt, waarom zou ie zich dan anders gedragen dan buiten het huis?
    pi_31280092
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 21:34 schreef Falco het volgende:
    Drie bewoners op de bank: Linda, Rob en Tanja. Wie moet van jou er persé blijven? Stem gezellig mee!

    Poll: Welke van de 3 genomineerden is jouw favoriet?
  • Linda
  • Rob
  • Tanja
    Tussenstand:
    [afbeelding]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Hoei! Aan die poll te zien gaat Rob vlieglessen krijgen! Als hummie van de heksekreek het voor 1 keertje eerlijk speelt tenminste!

    pi_31318229
    amai ik heb op Tanja gestemd als favoriet, maar dat was dus precies andersom. Allemaal leuk en aardig hoor dat iedereen Tanja opeens begint te mogen... maar ik vergeet niet zo heel wat ze allemaal heeft geflikt!
      zondag 9 oktober 2005 @ 22:15:41 #76
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_31318590
    Ze heft mega-nesteldrang...alle kleertjes wassen, tien keer de kamer poetsen. Zou me niet verbazen als die kleine komende week al komt.
    Prrrrr
    pi_31322135
    Rob moet eruit willen we leuke dingen zien in het BBhuis. Laat het maar een puinhoop worden zonder dat "het" de mensen loopt terug te fluiten, dit en dat mag niet, bah!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_31323334
    laat rob nu maar naar huis gaan. Misschien dat er dan enige aktie in het spel komt.

    Nadat Tanja bevallen is, komt zij wel aan de beurt.
    pi_31325753
    Rob gaat er uit. zeker weten!
    Maar de bewoners krijgen al snel door dat ze deze huisman vreselijk missen...
    pi_31326768
    Het is toch helemaal geweldig als alle mannen eruit gaan! Houden we alleen een stel hysterische wijven over en wordt er pas echt gekonkeld, geroddeld en gevochten. Het kan me echt helemaal niks schelen wie er wint, als we maar leuke TV hebben.
    Duct tape is like the force, it has a light side, a dark side and it keeps the world together - Oprah Winfrey
    pi_31327332
    Nu opeens 900 stemmen voor Linda?..
      maandag 10 oktober 2005 @ 09:15:52 #82
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_31327381
    De poll staat op de log, nu stemmen er veel mensen. .
    Perecentage is vrijwel gelijk gebleven, dus niet gerommeld met de poll.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_31329033
    Ik heb op Tanja gestemd, Rob is echt eng en Linda is ook wel leuk maarja je mag maar op 1 stemmen
    De nakende waarheid.
    En niets dan de nakende waarheid.
    pi_31330719
    waarom stemmen er mensen op dat afschuwelijke mens van een tanja? als ik met haar in een huis zou wonen had ik allang dr nek omgedraaid.
      maandag 10 oktober 2005 @ 13:05:02 #85
    130560 daphne82
    http://www.gratix.info/
    pi_31331978
    Vind ze alle drie verschikkelijk. Een paar weken geleden had Tanja er zeker uitgemogen van mij. Maar op dit moment zeg ik --> ROB EXIT
    pi_31333509
    Linda mag blijven, die zorgt tenminste voor wat leven in het huis, Rob mag er uit, nagemaakte sukkel!!
      maandag 10 oktober 2005 @ 15:05:23 #87
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_31334495
    damn, wat een moeilijke keuze!
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
      dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:29:27 #88
    34915 Blackadder2
    C'est la fuckin' vie
    pi_31357751
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef NewOrder het volgende:

    [..]

    Dus omdat je de volgende dag niets hoeft te doen is dat een vrijbrief om je tegenover de rest van de groep zo te gedragen? Ik vind het triest dat iemand die psychologie studeert zich zo gedraagt. Als je weet wat alcohol met je kan doen en vervolgens die wetenschap volkomen negeert, dan moet je je serieus afvragen of je wel de juiste mentaliteit hebt voor deze studie. Ik hoop dan ook voor Roel dat het zijn carrière niet zal schaden.
    [..]

    Nou wat een fraaie televisie, als ik jou was zou ik het voordragen voor de Nipkow-schijf.
    [..]

    Ranzig is niet het juiste woord. Ik vind het bedenkelijk dat men dit soort acties en beelden nodig heeft om de kijkcijfers op te krikken.
    [..]

    Dat er van alles kan gebeuren betekent niet dat je dat ook allemaal moet toestaan. Anders zouden we ook wel 'Das Experiment' als show kunnen brengen.
    [..]

    Het ging specifiek over dronken mensen. Als je iemand het bewustzijn van het feit dat ie in een huis met camera's is opgesloten ontneemt, waarom zou ie zich dan anders gedragen dan buiten het huis?
    (sorry voor de late reactie). New Order waar stoor je je aan? En heeft iemand die Psychologie studeert een grotere verantwoordelijkheid dan andere mensen? En wat voor gruwelijks is er gebeurd ? Ikzelf ben tig keer zwaar lazarus geworden, ben er allesbehalve trots op, heb daardoor heel veel lol gehad, maar ook heel veel shitzooi. Hoe heeft de groep eronder geleden? En heeft hij, door zo kachel te worden, niet de juiste mentaliteit voor 'n bepaalde studie?

    ...Als ik je goed begrijp, vind je dat mensen tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Daar ben ik het niet mee eens: Roel heeft zich willens-en-wetens in de snelkookpan laten opsluiten, en dat geldt voor iedereen.

    W.b. je laatste opmerking: precies! Hij of zij gaat zich gedragen zoals hij of zij is! Men vergeet de camera's ! Dat is BB op z'n best!

    ..Ik respecteer je mening, maar ben het gewoon niet met je eens.
    'Beam me up Scotty'
    pi_31358765
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef NewOrder het volgende:
    Dus omdat je de volgende dag niets hoeft te doen is dat een vrijbrief om je tegenover de rest van de groep zo te gedragen? Ik vind het triest dat iemand die psychologie studeert zich zo gedraagt. Als je weet wat alcohol met je kan doen en vervolgens die wetenschap volkomen negeert, dan moet je je serieus afvragen of je wel de juiste mentaliteit hebt voor deze studie. Ik hoop dan ook voor Roel dat het zijn carrière niet zal schaden.
    Ik geef je dus wel groot gelijk, het allertrieste vond ik dat ie de volgende dag helemaal ging "vragen wat ie gedaan had" dan ben je echt triest, als dat zo is dan krijg je gewoon een blackout en dat heeft die niet gehad. En ik kan het weten want ik heb dus een keer zo'n blackout gehad en 24 uur doorgeslapen na een nacht zuipen. Ik had geen idee hoe ik was thuis gekomen. Mijn excuus was echter dat ik destijds 17 was, wat is Roel zijn excuus? Het is gewoon een lamer ik mag die gast elke dag een stukje minder. Echt een triest geval die Roel en zijn beestenboel.
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef NewOrder het volgende:
    Ranzig is niet het juiste woord. Ik vind het bedenkelijk dat men dit soort acties en beelden nodig heeft om de kijkcijfers op te krikken.
    Hahahahah ziet nou niemand deze leuke woordspeling?
    pi_31360387
    Miirorman nee, niemand heeft deze dijenkletser gelezen.

    En wat een kouwe drukte om niks, het gedrag van Tanja de afgelopen maand is heel wat schadelijker voor haarzelf dan de dronken toestand van Roel. Een labiele aanstaande moeder, omwille van de kijkcijfers, dat is pas triest. En dit topic gaat over de 3 genonineerden, dus, weg met die tante, al was het maar voor haar eigen bestwil.
    pi_31360686
    quote:
    Op dinsdag 11 oktober 2005 16:28 schreef Olio het volgende:
    Miirorman nee, niemand heeft deze dijenkletser gelezen.

    En wat een kouwe drukte om niks, het gedrag van Tanja de afgelopen maand is heel wat schadelijker voor haarzelf dan de dronken toestand van Roel. Een labiele aanstaande moeder, omwille van de kijkcijfers, dat is pas triest. En dit topic gaat over de 3 genonineerden, dus, weg met die tante, al was het maar voor haar eigen bestwil.
    Drukmaken doe ik me sowieso om niemand anders, die tijd heb ik gehad. Mijn apart slikt die Tanja softenon moet ze helemaal zelf weten, krijgt ze een mongooltje, so what.
      dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:10:32 #92
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_31362584
    quote:
    Op dinsdag 11 oktober 2005 13:29 schreef Blackadder2 het volgende:
    (sorry voor de late reactie). New Order waar stoor je je aan? En heeft iemand die Psychologie studeert een grotere verantwoordelijkheid dan andere mensen? En wat voor gruwelijks is er gebeurd ? Ikzelf ben tig keer zwaar lazarus geworden, ben er allesbehalve trots op, heb daardoor heel veel lol gehad, maar ook heel veel shitzooi. Hoe heeft de groep eronder geleden? En heeft hij, door zo kachel te worden, niet de juiste mentaliteit voor 'n bepaalde studie?
    Iemand die psychologie studeert leert als het goed is de effecten die bepaalde drugs zoals alcohol op de mens hebben. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen weet hoe schadelijk alcohol kan zijn, maar van Roel mag je verwachten dat hij het wel weet. Desondanks drinkt hij door tot hij er bij neervalt. Hij is dus niet in staat om een grens te trekken en zichzelf te beheersen. Dat vind ik voor een toekomstig psycholoog een verkeerde houding. Verder heeft de groep weldegelijk hinder van zijn dronkenschap gehad. Hij was zelf niet in staat om naar de wc te gaan. Als de anderen hem niet hadden geholpen had hij de wc nooit gevonden. Vervolgens ging ie bij Dido in bed liggen die helemaal niet zat te wachten op een zatladder.
    quote:
    ...Als ik je goed begrijp, vind je dat mensen tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Daar ben ik het niet mee eens: Roel heeft zich willens-en-wetens in de snelkookpan laten opsluiten, en dat geldt voor iedereen.
    Soms moet je iemand inderdaad tegen zichzelf beschermen. Dat de bewoners vrijwillig het huis in zijn gegaan wil niet zeggen dat BB geen verantwoordelijkheid draagt.
    pi_31364570
    Rob blijft er wel in, want drie mannen achter elkaar passé kan niet. Tanja laten ze ook wel zitten omdat die bevalling eraan komt. Blijft er één over: bye bye Linda
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
    pi_31368372
    Ik heb op Tanja gestemd, omdat ik Linda en Rob nog vreselijker vind. Linda vind ik echt geen enkel niveau hebben. Rob is gewoon een ouwe zeikerd.. Tanja is ook erg, maar ik vind wel dat ze iets minder erg is als eerst.
      dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:11:21 #95
    129685 Snowhand
    strongest hand around
    pi_31368510
    Tanja denkt eruit te gaan, Linda ook.... Rob weet zeker dat al zijn fans vet gaan stemmen, en dat hij blijft. De realiteit is echter omgekeerd evenredig aan de verwachtingen van BB5 bewoners, als deze thes klopt vliegt Rob eruit...
    Ach we hebben nu al ruim 7 weken die vervelende Tanja (die zich ook irriteert áán) moeten accepteren en we houden ondertussen allemaal wel een beetje van Linda, maar Rob... die MOET er uit!
    Ach ja, het is een spel...
    slowly snowy
    pi_31368706
    Zonder enige twijfel Linda. Omdat naar mijn gevoel in hui zit van, ik zit hier, laat ik het maar zo leuk mogelijk maken. En omdat ik Rob en Tanja niet mag natuurlijk
    pi_31369501
    Het wordt steeds erger met Rob. Vreselijke vent. Hij moet er echt uit donderdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaat die rotkerel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_31389569
    Wat zal Rob's dochter balen morgen, dat haar irritante vadertje weer thuis komt
    A'j mekaar geliek geft, bun ie zo oetproat.
    pi_31404779
    rob mag eruit gaan want ik d4enk als tanja bevallen is dat we nog wel wat kunnen beleven met haar en linda mag eigelijk ook wel gaan net een .... volgens mij heeft ze helemaal geen relatie met bart
      donderdag 13 oktober 2005 @ 13:11:02 #100
    34915 Blackadder2
    C'est la fuckin' vie
    pi_31407642
    quote:
    Op dinsdag 11 oktober 2005 18:10 schreef NewOrder het volgende:

    [..]

    Iemand die psychologie studeert leert als het goed is de effecten die bepaalde drugs zoals alcohol op de mens hebben. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen weet hoe schadelijk alcohol kan zijn, maar van Roel mag je verwachten dat hij het wel weet. Desondanks drinkt hij door tot hij er bij neervalt. Hij is dus niet in staat om een grens te trekken en zichzelf te beheersen. Dat vind ik voor een toekomstig psycholoog een verkeerde houding. Verder heeft de groep weldegelijk hinder van zijn dronkenschap gehad. Hij was zelf niet in staat om naar de wc te gaan. Als de anderen hem niet hadden geholpen had hij de wc nooit gevonden. Vervolgens ging ie bij Dido in bed liggen die helemaal niet zat te wachten op een zatladder.
    [..]

    Soms moet je iemand inderdaad tegen zichzelf beschermen. Dat de bewoners vrijwillig het huis in zijn gegaan wil niet zeggen dat BB geen verantwoordelijkheid draagt.
    O ja, wat dat laatste betreft ben ik het volledig met je eens. Maar het is me duidelijk: jij trekt je grens een stuk 'eerder' dan ik. OK.
    p.s. Ik vind New Order ook goed.
    'Beam me up Scotty'
      donderdag 13 oktober 2005 @ 13:22:15 #101
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_31407924
    2852 mensen gestemd????

    Daar zet ik toch wel mijn vraagtekens bij
    My soul is painted like the wings of butterflies
      donderdag 13 oktober 2005 @ 13:29:08 #102
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_31408095
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
    2852 mensen gestemd????

    Daar zet ik toch wel mijn vraagtekens bij
    Het stond ook op de log, waardoor zoveel stemmers wel mogelijk zijn. De percentages zijn nauwelijks verschoven, dus ik denk dat deze poll wel een goed beeld laat zien .
    &lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
      donderdag 13 oktober 2005 @ 17:15:21 #103
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_31413548
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 13:29 schreef Falco het volgende:
    Het stond ook op de log, waardoor zoveel stemmers wel mogelijk zijn. De percentages zijn nauwelijks verschoven, dus ik denk dat deze poll wel een goed beeld laat zien .
    Of dit ook de echte uitslag wordt is nog maar de vraag; ik betwijfel of iedereen ook echt gaat stemmen zodra het geld kost. En dan nog is het niet gezegd dat BB iedere uitslag accepteert.
      donderdag 13 oktober 2005 @ 17:21:20 #104
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_31413684
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 17:15 schreef NewOrder het volgende:

    [..]

    Of dit ook de echte uitslag wordt is nog maar de vraag; ik betwijfel of iedereen ook echt gaat stemmen zodra het geld kost. En dan nog is het niet gezegd dat BB iedere uitslag accepteert.
    Andere polls gaven ongeveer hetzelfde beeld van wat de uiteindelijke exit-uitslag werd, in ieder geval klopte de volgorde altijd. En mocht de exit-uitslag van Talpa er heel anders uitzien, dan ontstaat er in ieder geval een mooie rel
    &lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
      donderdag 13 oktober 2005 @ 21:33:53 #105
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_31420723
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef Falco het volgende:
    En mocht de exit-uitslag van Talpa er heel anders uitzien, dan ontstaat er in ieder geval een mooie rel
    Nou, laat die rel maar komen.
    pi_31421089
    quote:
    Op dinsdag 11 oktober 2005 19:31 schreef Terreros85 het volgende:
    Rob blijft er wel in, want drie mannen achter elkaar passé kan niet. Tanja laten ze ook wel zitten omdat die bevalling eraan komt. Blijft er één over: bye bye Linda
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
      donderdag 13 oktober 2005 @ 21:51:40 #107
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_31421375
    Ik ben diep teleurgesteld !
    &lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
    pi_31421641
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 21:51 schreef Falco het volgende:
    Ik ben diep teleurgesteld !
    Ja, jammer.

    Raar dat verschil in polls, al denk ik dat de internetkijkers een heel ander beeld hebben dan de mensen die alleen de gemanipuleerde samenvatting op tv zien. En fokforumvolgens zijn nog beter geinformeerd.
    ---- gaat winnen
    pi_31421715
    Dag Linda .

      vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:11:45 #110
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_31437136
    Nog NOOIT heeft een fok poll er zo enorm naast gezeten als dit keer.
    Wel uitermate toevallig dat het net een exit betreft waarbij Tanja een van de genomineerden was.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')