abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:26:31 #1
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_31192634
De mobiele telefoon van de toekomst is een armbandachtig apparaatje met een vloeibare batterij, spraakherkenning, een flexibel touchscreen en aanrakingsgevoelige behuizing. Dat is althans de visie van Nokia, dat het conceptmodel '888' heeft bedacht.

De Nokia 888 heeft vele functies en mogelijkheden, waaronder GPS, PDA, alarmklok, e-mail en digitale portemonnee. Ook dient de 888 meteen als 'sieraad'. Alles is te zien op de site www.designawards.nl (de Nokia 888 heeft de Design Awards van Nokia gewonnen). Hier is tevens een filmpje te vinden over de Nokia 888.




In 1 smiley:
Leverdata: niet bekend. Prijs: niet bekend.
Status: te gruwelijk
pi_31194937
wellicht in het jaar 2154
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:29:00 #3
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_31195001
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:23 schreef Uiruru het volgende:
wellicht in het jaar 2154
Een jaartje of drie, gok ik.
pi_31195020
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 02:29 schreef broer het volgende:

[..]

Een jaartje of drie, gok ik.
Het oprolbare beeldscherm behoort inmiddels bijna bij de categorie vaporware... Denk je dat dit dan iets wordt?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 02:32:43 #5
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31195041
What Shall We Do Today?...

Hoezo een beetje geleend van Microsofts "Where Do You Want To Go Today?" of iets in die richting.

Maarre, leuke boekenlegger. Kan het me even kort samenvatting wat ik ervoor heb gelezen.
The Internets, I needs it..
pi_31200313
misschien wel nooit. Dit toestel is namelijk niet ontworpen door nokia. maar door een student die mee heeft gedaan aan een design wedstrijd van Nokia.

en niet zoals Timmy zegt door Nokia ontworpen!

zie tekst en link http://www.nu.nl/news/603(...)a_Design_Awards.html

Turkse student wint Nokia Design Awards

Uitgegeven: 4 oktober 2005 12:42
Laatst gewijzigd: 4 oktober 2005 12:45

AMSTERDAM - De 23-jarige student Tamer Nakisçi heeft de Nokia Design Awards gewonnen. Nakisçi heeft een futuristische uitziende telefoon ontworpen die geheel van vorm kan veranderen. Hij heeft zijn ontwerp de Nokia 888 genoemd.

De doelgroep van Nakisçi's Nokia 888 is jonge consumenten. "Deze mensen zijn zeer mobiel en hebben constant op verschilende manieren interactie. Mijn ontwerp past zich aan naar moment, plaats en functie." De gedachte erachter is dat de 'perfecte vorm niet bestaat'.




Het apparaat maakt volgens de ontwerper gebruik van vloeibare batterij, spraakherkenning en een flexibel touchscreen. "Je hoeft de Nokia 888 niet per se in je zak of om je pols te dragen. Je kunt het overal dragen, in elke vorm. Je kunt hem rollen, buigen, of op je kleren schuiven", aldus Nakisçi.



De jury van de Nokia Design Awards besloot Nakisçi's ontwerp te belonen met de eerste prijs. "Dit verfrissende, nieuwe idee is perfect uitgevoerd", aldus het oordeel van de jury. "De telefoon vertelt gebruikers wat er gebeurt (bijvoorbeeld als er wordt gebeld) door van vorm te veranderen. Hij werkt zonder toetsenbord en lijkt gemakkelijk in gebruik. Een simpel maar stijlvol en futuristisch design: de Nokia 888 is slechts 0,5 cm dik! Goede grafische uitvoering. In z'n geheel uitstekend."



Nakisçi heeft een animatie (.zip) van zijn ontwerp op zijn website geplaatst. Nakisçi krijgt een geldprijs van 5000 euro, een reis naar het hoofdkantoor van Nokia in Helsinki en een ontmoeting met de Nokia ontwerpers.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:09:08 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_31200520
Goed .. dat duurt dan wel nog ff
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:20:36 #9
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31200689
Vet ding
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')