abonnement Unibet Coolblue
pi_31154134
Als de Rob Joost en Menno nu genomineerd staan dan mag Rob vertrekken, daar heb ik zelfs wel wat telefoontjes voor over...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:08:20 #127
215 misterDre
Paint it black!
pi_31154136
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef cuall het volgende:

[..]

echte relnicht
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:08:34 #128
88233 Steve
Still the best.
pi_31154141
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef Herald het volgende:
wel vaag dat de bewonders een homo moeten kiezen en BB er verder niks mee doet. Zouden het dan toch verkapte nominaties zijn geweest?
Zal wel in de live uitzending bekendgemaakt worden .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_31154164
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:06 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad erg dubieus dat Joost op zichzelf stemt... Toch denk ik dat dit echt de nominaties zijn, omdat iedereen een voor een iemand op moest geven. Mooie nominatieronde zou dat zijn, dan kan Rob eruit!
Inderdaad!
pi_31154169
Wat is die Rob toch walgelijk!!
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:09:46 #131
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_31154182
Dus de ge-homineerden zijn Rob, Joost, Menno en Lieske....

...wanneer kunnen we SMS-en???
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:10:01 #132
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_31154186
Jammer dat ze de spastische actie van Dido niet lieten zien, met dat masseren. Nu lijkt het net alsof ze het leuk vond, ipv dat ze eerst een kwartier gilde dat ze er geen zin in had .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:10:32 #133
215 misterDre
Paint it black!
pi_31154204
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En wat nu met die homo-nominaties?
Zou leuk zijn als BB nu zegt dat Rob, Joost en Menno nu genomineerd zijn
pi_31154231
gordon enjoling op bezoek bij.......big-brother, en de bewoner met de meeste stemmen mag met hun op de logeerkamer stoeien.Ze zoeken een echte poot, dus rob valt af.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:14:28 #135
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31154320
Joost heeft echt humor
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:15:32 #136
3767 Herald
Come get some
pi_31154354
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:10 schreef k_i_m het volgende:
Jammer dat ze de spastische actie van Dido niet lieten zien, met dat masseren. Nu lijkt het net alsof ze het leuk vond, ipv dat ze eerst een kwartier gilde dat ze er geen zin in had .
he je beschrijft mijn laatste massage bij een meisje
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_31154381
Rob mag van mij part vertrekken , die relnicht.
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:16:46 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31154389
Joost deed het wel leuk.

Verder was dit natuurlijk volkomen flauwekul.
Als ze dit als nominatiesgaan gebruiken zou het schandalig zijn, maar dat gaan ze ook niet doen. Nominaties weer laten zien in de live is veel te spannend om totaal te skippen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31154410
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
gordon enjoling op bezoek bij.......big-brother, en de bewoner met de meeste stemmen mag met hun op de logeerkamer stoeien.Ze zoeken een echte poot, dus rob valt af.


Leuke uitzending weer. Nathalie is echt een super doos met dr rob heeft altijd van die harde tepels dus hij is de homo haha, hoe dom kan je zijn
Everything happens for a reason
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 20:18:04 #140
128220 Peter6000
pi_31154430
Als altijd ook nu weer interessant welke selectie er gemaakt wordt.
Dat reclameblok van 4.40min en Tan in de babykamer met de verloskundige 1.50min had van mij niet gehoeven. Dat is ook de reden dat ik meestal tv programma`s niet live kijk, maar ze opneem, en reclame doorspoel.

Punten:
-- Roel --met zijn 'jongensregels' is wel komisch als je door het streamen een voorsprong hebt in weten wat er is gebeurd. Als ik nu naar hem kijk, denk ik toch: jij bent onaangenaam als jij onder invloed bent. Wat hardhandig, je houdt jezelf wel onder controle, maar je hebt echt geen fijne dronk.
-- Ingrid -- het kan een suggestieve montage zijn, maar in de slaapkamer met Dido, Roel en Rob praten over wie de homo is, dan teruglopen naar de andere slaapkamer om je maatje erover te ondervragen, en dan weer teruglopen om verslag te doen, vind ik niet bepaald een integere omgangsvorm. zeker niet omdat het toch over iets (voor sommige mensen) gevoeligs, als seksuele geaardheid gaat.
-- Dido -- werd na het maken van een grapje tijdens het gesprek van bovenstaand punt heel ff (naar mijn mening terecht) door Roel gecorrigeerd. ze reageerde niet met sorry, je hebt gelijk, maar ging er ook niet tegenin
-- Rob -- wat is Rob toch raar bezig in die kwestie met Menno. ik snap niet wat hij ermee wil bereiken, wat zijn beweegreden is. ook zie ik niet in waarom je niet met een vrouw platonisch lekker naast elkaar zou kunnen liggen.
-- Joost -- op zichzelf stemmen in de homostemming

Morgen kijk ik weer
pi_31154433
Ik vind het van BB toch wel heel vaag deze homo-nominatieronde, zeker omdat ze er verder nog niks mee hebben gedaan.

Zal toch niet waar zijn dat ze dit als echt nomineren gaan gebruiken, dan is het huis te klein denk ik en gaar Rob helemaal uit zijn dak
pi_31154619
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:06 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad erg dubieus dat Joost op zichzelf stemt... Toch denk ik dat dit echt de nominaties zijn, omdat iedereen een voor een iemand op moest geven. Mooie nominatieronde zou dat zijn, dan kan Rob eruit!
ik zou het echt schandalig vinden als dit de echte nominaties zijn!
pi_31154735
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:16 schreef scanman01 het volgende:
Joost deed het wel leuk.

Verder was dit natuurlijk volkomen flauwekul.
Als ze dit als nominatiesgaan gebruiken zou het schandalig zijn, maar dat gaan ze ook niet doen. Nominaties weer laten zien in de live is veel te spannend om totaal te skippen.
ik heb zo'n vermoeden dat ze deze homo nominatie de bewoners in de live-uitzending laten zien en dan kijken wat hun reactie zal zijn
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 20:39:57 #144
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31155126
Aparte uitzending. Iedereen lijkt wel gek geworden met die paranoide speurtocht naar de (vermeende) homo. We leren de bewoners wel steeds beter kennen. Roel is nu definitief door de mand gevallen en Rob bevestigt zijn schoolmeester/dominee/htk-psychiater rol alleen maar. Joost een klein pluspuntje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_31155358
Nee hoor.. ik ben steeds meer overtuigd..
ze hebben al eens een waarschuwing gehad, dat ze niet overal iets achter moesten zoeken..

iedereen die iemand voor homo heeft uitgemaakt, is genomineerd..
dus iedereen behalve joost...

als er zoveel genomineerd zijn kan er gesjoemeld worden.. (mocht tanja weggestemd worden)
en dan wordt het linda of zoiets..
  Moderator maandag 3 oktober 2005 @ 21:29:16 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31156801
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Nou Roel kan na morgen ook inpakken bij de kijkers na zijn geslettebak....

een beetje de jaloerse lul uithangen en bij het eerste de beste feestje als een dronken lul een andere chick pakken.
Ja, wij willen monogame geheelonthouders in het Big Brother-huis.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:52:58 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31157721
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, wij willen monogame geheelonthouders in het Big Brother-huis.
Ik kan me Andries nog herinneren.
Die werd hier door zo ongeveer iedereen (vast ook door jou) afgemaakt vanwege zijn 'sletterige' gedrag.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 21:57:09 #148
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31157860
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me Andries nog herinneren.
Die werd hier door zo ongeveer iedereen (vast ook door jou) afgemaakt vanwege zijn 'sletterige' gedrag.
Maar hij maakte geen toespelingen!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator maandag 3 oktober 2005 @ 22:00:35 #149
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31157953
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik kan me Andries nog herinneren.
Die werd hier door zo ongeveer iedereen (vast ook door jou) afgemaakt vanwege zijn 'sletterige' gedrag.
Viel wel mee, hij was niet mijn favoriet, maar de grote klootzak van BB3 was voor mij PasCoos. Brr, die geniepige kale engerd met dat ratje aan de leiband ernaast.

En met jouw schatje Chucky had ik af en toe ook wat moeite.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31180849
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, wij willen monogame geheelonthouders in het Big Brother-huis.
dat zeg ik niet, maar als je zelf bij iedere dronkenbui zonder enige voorkeur elke vrouw pakt die voor handen komt dan moet je niet gaan zitten miepen als je de meid die je z elf het leukst vind het ook met een andere gozer in het huis goed kan vinden.

Roel is stikjaloers op alles wat bij Dido in de buurt komt maar heeft wat mij betreft dus geen recht van spreken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')