abonnement Unibet Coolblue
pi_31116727
de rol van de vrouw in onze sameneleving is te groot daar kunnen we lang of kort n discussie over hebben. Vrouwen willen teveel als een man zijn en het is nu zo dat vrouwen geen mannen zijn er is een verschil en dat is er niet voor niet tegenwoordig draaien we alemaal te ver door n vroegere tijden dacht men daar anders over nu is het zo dat ik niet zeg dat vroeger alles beter was als nu maar op dit gebied wel dus.het is in de wetenschap bewezen dat vrouwen sterkere haren hebben als mannen dat kun je ook emrken omdat vrouwen nooit kaal worden en veel mannen wel dat is niet zomaar. In de oertijd trokken mannen hun vrouwen aan hun haar mee naar de grot voor de sex of de liefde of voor het eten te klaar maken daar is dus niet zoveel aan verandert met nu behalve dan dat haartrekken
mij stellling is dat we een beetje terug moeten dnaar die tijd van toen niet in alles maar het haartrekken moet terugkomen om te laten zien wie er de baas is natuurlijk niet hard trekken en mannen die misbruik maken en daaromt e hard trekken moeten HARD gestraft worden... kort gezegtdus als een vrouw dreigd de verkeerde kant op te gaan met haar gedrag en de woorden van de man helpen niet als je zegt van Hee schat denk je ook nog aan mij? dan is een corigerende trek aan het haar een goed idee mischien kan de politiek daar wat aan doen zijn er nog meer voorstanders of tegenstanders?
pi_31116769


Ik zo het geweldig vinden.
Je moeder uit bed trekken aan de haren omdat ze je brood nog niet gesmeerd heeft.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_31116824
maak er een poll van...
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_31116855
Het is ook algemeen bekend dat vrouwen een hoger IQ hebben, dus wil ik je met klem verzoeken om de spelling te corrigeren. Veel succes ermee!
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_31116886
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:58 schreef Sjakie01 het volgende:


Ik zo het geweldig vinden.
Je moeder uit bed trekken aan de haren omdat ze je brood nog niet gesmeerd heeft.
Je moet mij stelling beter lezen ik zeg Als woorden niet meer helpen dus eerst wakker maken en net vragen of ze ze wil smeren
pi_31116892
wad heevt IQ nauw met zpelling te maken ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31116949
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:02 schreef MartiniRosso het volgende:
Het is ook algemeen bekend dat vrouwen een hoger IQ hebben, dus wil ik je met klem verzoeken om de spelling te corrigeren. Veel succes ermee!
Bron?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:07:34 #8
64781 bonke
pipo koeie
pi_31116959
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:04 schreef longinus het volgende:
wad heevt IQ nauw met zpelling te maken ?
hij heeft waarschijnlijk zo`n hoog iq dat hij er wel een link mee kan leggen en niemand hem snapt dus daardoor maar totaal of topic gaat ( net als jij en ik )
pies on joe toe
pi_31116971
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:02 schreef MartiniRosso het volgende:
Het is ook algemeen bekend dat vrouwen een hoger IQ hebben, dus wil ik je met klem verzoeken om de spelling te corrigeren. Veel succes ermee!
klopt niet mannen hebben een hoger iq.
pi_31117025
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:07 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

klopt niet mannen hebben een hoger iq.
Inderdaad.
Vrouwen hoeven ook alleen maar te kunnen koken en poetsen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_31117065
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:09 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Inderdaad.
Vrouwen hoeven ook alleen maar te kunnen koken en poetsen.
hohoho dat zijn jou woorden niet de mijne ik heb groot respect voor vrouwen en waarding die 2 dingen zijn niet het enigste wat ze moeten kunnen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:13:13 #12
64781 bonke
pipo koeie
pi_31117107
naakt op handen en voeten door de stad moet ook kunnen vind ik
pies on joe toe
pi_31117134
En ondertussen mag ik lekker buiten de deur neuken? Geweldig topic!
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_31117296
Natuurlijk kun je een vrouw aan haar haren trekken als ze iets doet wat jou niet aan staat, maar geloof mij; bij heel veel vrouwen wil je dat niet proberen.
pi_31117358
Je moet haar laten zingen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:25:51 #16
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_31117462
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:56 schreef RobbieRicardo het volgende:
hoop bladibla
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_31117464
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:20 schreef Kauki het volgende:
Natuurlijk kun je een vrouw aan haar haren trekken als ze iets doet wat jou niet aan staat, maar geloof mij; bij heel veel vrouwen wil je dat niet proberen.
niet zomaar bij iedre vrouw maar bij vrouwen die je al wat langer kent en die weten waar ze aantoe zijn met jou dat ze weten van Hee dat Is RR die denkt zus en zo en dat zei zijn regels. Hup RR ik begrijp je standpunt en heb respect voor jou mening er valt over te praten
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:29:24 #18
64781 bonke
pipo koeie
pi_31117525
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:25 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

speel ff mee zeg
pies on joe toe
pi_31117636
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:25 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

niet zomaar bij iedre vrouw maar bij vrouwen die je al wat langer kent en die weten waar ze aantoe zijn met jou dat ze weten van Hee dat Is RR die denkt zus en zo en dat zei zijn regels. Hup RR ik begrijp je standpunt en heb respect voor jou mening er valt over te praten
Ik snapte dat je het niet bij iedere vrouw bedoelde, maar dan nog.
Stel; ik heb een vriend, we wonen samen en ik wil op een avond met mijn vriendinnen een filmpje kijken. Jij zou daar als vriend niet blij mee zijn en we praten erover. Jij geeft als enige reden waarom ik niet zou mogen, dat jij graag wil dat ik met jou Big Brother kijk omdat we dat altijd doen terwijl ik daar geen fluit om geef. Om mij te corrigeren zou jij mij dan aan mijn haren willen trekken?
Maat, ik zou het echt maar niet wagen. En ik denk dat vrijwel iedere vrouw in de rol van de 'vriendin-die-aan-haren-getrokken-moet-worden' net zo reageert als dat ik zou doen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:34:35 #20
25737 spookie
Banaantje?
pi_31117653
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:56 schreef RobbieRicardo het volgende:
de rol van de vrouw in onze sameneleving is te groot daar kunnen we lang of kort n discussie over hebben. Vrouwen willen teveel als een man zijn en het is nu zo dat vrouwen geen mannen zijn er is een verschil en dat is er niet voor niet tegenwoordig draaien we alemaal te ver door n vroegere tijden dacht men daar anders over nu is het zo dat ik niet zeg dat vroeger alles beter was als nu maar op dit gebied wel dus.het is in de wetenschap bewezen dat vrouwen sterkere haren hebben als mannen dat kun je ook emrken omdat vrouwen nooit kaal worden en veel mannen wel dat is niet zomaar. In de oertijd trokken mannen hun vrouwen aan hun haar mee naar de grot voor de sex of de liefde of voor het eten te klaar maken daar is dus niet zoveel aan verandert met nu behalve dan dat haartrekken
mij stellling is dat we een beetje terug moeten dnaar die tijd van toen niet in alles maar het haartrekken moet terugkomen om te laten zien wie er de baas is natuurlijk niet hard trekken en mannen die misbruik maken en daaromt e hard trekken moeten HARD gestraft worden... kort gezegtdus als een vrouw dreigd de verkeerde kant op te gaan met haar gedrag en de woorden van de man helpen niet als je zegt van Hee schat denk je ook nog aan mij? dan is een corigerende trek aan het haar een goed idee mischien kan de politiek daar wat aan doen zijn er nog meer voorstanders of tegenstanders?
Als een man aan mijn haar zou trekken om ta laten zien wie de baas zou van mij een dreun krijgen
oops ohh my ...
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:35:12 #21
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_31117663
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:29 schreef bonke het volgende:

[..]

speel ff mee zeg
Dat doe ik ook.. irl zou ik m de huid volgescholden hebben.. hahaha
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_31117721
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:35 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

irl zou ik m de huid volgescholden hebben..
Dan hou jij het nog netjes
pi_31117780
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:33 schreef Kauki het volgende:

[..]

Ik snapte dat je het niet bij iedere vrouw bedoelde, maar dan nog.
Stel; ik heb een vriend, we wonen samen en ik wil op een avond met mijn vriendinnen een filmpje kijken. Jij zou daar als vriend niet blij mee zijn en we praten erover. Jij geeft als enige reden waarom ik niet zou mogen, dat jij graag wil dat ik met jou Big Brother kijk omdat we dat altijd doen terwijl ik daar geen fluit om geef. Om mij te corrigeren zou jij mij dan aan mijn haren willen trekken?
Maat, ik zou het echt maar niet wagen. En ik denk dat vrijwel iedere vrouw in de rol van de 'vriendin-die-aan-haren-getrokken-moet-worden' net zo reageert als dat ik zou doen.
ja dat zeg je nu maar mij ervaring is anders ik weet dat vrouwen graag zeggen van Ik wil geen echte man maar als ze de moeten keizen dan nemen ze toch een echte man ik spreek nu uit ervaring. haren trekken is dan voor haar mischien niet prettig maar wanneer ze dr aan de regels houd heeft ze daar geen last van en ze krijgt er veel voor terug de meeste vrouwen beseffen dat zich maar al te goed het komt er alleen niet altijd meteen uit. een echte man is veel meer waard dan iets anders.
pi_31117782
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:34 schreef spookie het volgende:

[..]

Als een man aan mijn haar zou trekken om ta laten zien wie de baas zou van mij een dreun krijgen
Maar dan word er wederom aan je haren getrokken.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_31117891
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:39 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

ja dat zeg je nu maar mij ervaring is anders ik weet dat vrouwen graag zeggen van Ik wil geen echte man maar als ze de moeten keizen dan nemen ze toch een echte man ik spreek nu uit ervaring. haren trekken is dan voor haar mischien niet prettig maar wanneer ze dr aan de regels houd heeft ze daar geen last van en ze krijgt er veel voor terug de meeste vrouwen beseffen dat zich maar al te goed het komt er alleen niet altijd meteen uit. een echte man is veel meer waard dan iets anders.
Jij vindt dat mannen die aan de haren van dames trekken echte mannen zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')