abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:57:56 #126
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_31454945
mijn spots:

recent op vakantie:

een nieuwe Mustang



Mijn droomauto , Urquattro, helaas niet van de voorkant


lees ook de text achterop de klep


Lelijk gepimpte bak, welke is het eigenlijk? Iets van Kia, want dat stond op het stuur..


en alweer een zaterdagje of 30 geleden...



een trouwauto, uiteraard een Amerikaan





een oude Jaguar, ik dacht een S-type MKIII

[ Bericht 52% gewijzigd door lipje op 15-10-2005 23:29:46 (plaatjes gefixed :)) ]
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_31457071
ik zie alleen kruisjes
pi_31457926
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:47 schreef achla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik vind hem er nie uitzien
Whahhaha Wat een briek bouwwerk
De status 'bagger-user' voorbij
pi_31458132
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Personenwagens die ik 2 oktober jongstleden heb gespot bij de veemarkthallen in Utrecht, bij de Mack en Speciaal Transportdag:


[afbeelding]
Merk en type: Hummer H2
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Utrecht: Veemarkthallen
Datum: 02-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Das een H3, geen H2
pi_31458191
Oh, toch een H2.
my bad.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:25:12 #131
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_31462934
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef lipje het volgende:
mijn spots:

recent op vakantie:
[afbeelding]
een nieuwe Mustang

[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn droomauto , helaas niet van de voorkant

[afbeelding]
lees ook de text achterop de klep
[afbeelding]
[afbeelding]
Lelijk gepimpte bak, welke is het eigenlijk? Iets van Kia, want dat stond op het stuur..


en alweer een zaterdagje of 30 geleden...

[afbeelding]
[afbeelding]
een trouwauto, uiteraard een Amerikaan

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een oude Jaguar, ik dacht een MKIII
Wil je ze ff ergens anders posten dan bij MSN? MSN is kut en aldus zie ik slechts kruisjes.
Ik heb al een boek.
pi_31462977
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:25 schreef Rio het volgende:

[..]

Wil je ze ff ergens anders posten dan bij MSN? MSN is kut en aldus zie ik slechts kruisjes.
MSN groups zou al beter zijn
pi_31467552
lipje, fix je pics eens!

berg crossfires


korfet
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:41:04 #134
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_31468889
Ik zag (hoorde, eigenlijk) vandaag een Dodge Ram SRT-10 rijden
Motherfucker, wat een godvergeten geil geluid komt daaruit zeg
Jammer genoeg kon 'k daar geen foto van nemen, maar mên wat een bak zeg!

Wel een foto genomen van 2x een F430, klaar om naar China te gaan, maar 'k weet nog steeds niet hoe ik ze in godesnaam van m'n T630 naar m'n pc moet krijgen
Hoog tijd voor een nieuwe telefoon...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_31469417
Ik weet dat ik eigenlijk een foto moet posten, maar die heb ik niet en ik wil zo graag weten wat ik nou gezien heb dat ik jullie, kenners, om advies vraag.

Afgelopen dinsdag op de Prins Hendrikkade kwam een auto langsrijden die ik nog nooit gezien had. Van een Ferrari of een Porsche kijk ik niet meer op, maar dit kende ik echt niet en ik kan hem ook nergens vinden op het net.

Het was volgens mij geen carkit, want het leek me een aluminium carrosserie. De voorkant heb ik nooit gezien, de zijkant leek qua wat wel op een deLorean of sommige maserati's uit de late zeventiger jaren. Dus heel laag, vrij hoekige vormgeving, niet zo smooth als de meeste moderne sportwagens. Meest kenmerkend was de krankzinnig grote spoiler. Qua maat en hoogte vergelijkbaar met de McLaren F1.

Zilverkleurige auto (aluminium leek me, maar ik kan me vergist hebben). Hij reed vrij snel langs op een meter of vijftig. Nog nooit zoiets gezien, zeer spectaculair, maar ik heb dus geen idee qua merk.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Qua algemene look een beetje Tomaso, oudere, hoekige Lamborghini's (spoiler a la Countach), maar dan toch echt anders. Als autofiel zit het me al bijna een week dwars, vandaar deze oproep. Weet je een merk dat wel zoiets gebouwd zou kunnen hebben dan help je me al geweldig. Heb je hem ook gezien (NL kenteken!) dan zou dat helemaal helpen.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:11:57 #136
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_31475640
Hopelijk zijn de plaatjes zo wel gefixed.

[ Bericht 52% gewijzigd door lipje op 15-10-2005 23:30:29 ]
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_31481095
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:57 schreef multatuli het volgende:
Ik weet dat ik eigenlijk een foto moet posten, maar die heb ik niet en ik wil zo graag weten wat ik nou gezien heb dat ik jullie, kenners, om advies vraag.

Afgelopen dinsdag op de Prins Hendrikkade kwam een auto langsrijden die ik nog nooit gezien had. Van een Ferrari of een Porsche kijk ik niet meer op, maar dit kende ik echt niet en ik kan hem ook nergens vinden op het net.

Het was volgens mij geen carkit, want het leek me een aluminium carrosserie. De voorkant heb ik nooit gezien, de zijkant leek qua wat wel op een deLorean of sommige maserati's uit de late zeventiger jaren. Dus heel laag, vrij hoekige vormgeving, niet zo smooth als de meeste moderne sportwagens. Meest kenmerkend was de krankzinnig grote spoiler. Qua maat en hoogte vergelijkbaar met de McLaren F1.

Zilverkleurige auto (aluminium leek me, maar ik kan me vergist hebben). Hij reed vrij snel langs op een meter of vijftig. Nog nooit zoiets gezien, zeer spectaculair, maar ik heb dus geen idee qua merk.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Qua algemene look een beetje Tomaso, oudere, hoekige Lamborghini's (spoiler a la Countach), maar dan toch echt anders. Als autofiel zit het me al bijna een week dwars, vandaar deze oproep. Weet je een merk dat wel zoiets gebouwd zou kunnen hebben dan help je me al geweldig. Heb je hem ook gezien (NL kenteken!) dan zou dat helemaal helpen.
Vector? W8 Twin Turbo?

http://images.google.nl/images?q=vector+w8+twin+turbo&hl=nl
(Y)
pi_31483419
Qua styling was het een goeie gok, 't is hem echter niet. De W8 heeft o.a. een veel kleinere en lagere spoiler. Thanks voor de suggestie.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  zondag 16 oktober 2005 @ 11:06:16 #139
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_31484150
Hier reed gisteren een Italiaan met een F430 zich aan te stellen, en ik moet zeggen dat het geluid van die auto mij redelijk ontgoochelde, na een week natte dromen gehad te hebben toen ik eens een paar km achter een 360 aan gereden had (wat een machtig geluid dat die maakte), deed mij het geluid van die F430 (toen hij eens doortrapte op het gas) meer denken aan zo'n sjonnie gepimpte BMW 4-cilinder. Ik was redelijk teleurgesteld
pi_31494568

uit londen, carrera, quattroporte en 7 serie, ik heb nog een filmpje van een phanthom die wegrijd, waar kan ik die uppen?
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:11:28 #141
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_31494853
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:58 schreef alsem het volgende:
[[url=http://img26.imageshack.us/img26/6637/spa05187mh.th.jpg]afbeelding][/URL]
uit londen, carrera, quattroporte en 7 serie, ik heb nog een filmpje van een phanthom die wegrijd, waar kan ik die uppen?
www.putfile.com wellicht?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:18:03 #143
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_31496366
Je zou eens een dagje op de Champs Elyssée in Parijs moeten doorbrengen.

Daar zie je alles: Ferrari's, Aston Martins, Lamborghini's etc.
pi_31497244
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:18 schreef IntroV het volgende:
Je zou eens een dagje op de Champs Elyssée in Parijs moeten doorbrengen.

Daar zie je alles: Ferrari's, Aston Martins, Lamborghini's etc.
valt wel mee, kom ik weleens, zag laatst in londen een enzo, f40 en een f50 rijden en nog vele andere bakken
pi_31514638
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:11 schreef lipje het volgende:
Hopelijk zijn de plaatjes zo wel gefixed.
Die Kia is een Carnival
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:47:21 #146
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_31515661
zo wil ik die carnaval wel vaker zien
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:55:23 #147
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:02:53 #148
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_31520435
uitkijken met parkeren, die schraapt zijn voorspoiler er nog eens af
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_31524979
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:31 schreef masterjoost87 het volgende:
door mij gespot op exoticspotter.com, een clk gtr in leeuwarden..

[afbeelding]

veel exclusiever dan dat wordt t niet..
Die is van Strikweda geloof ik toch?
Yeah baby Yeah!
pi_31525011
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
TERING gewoon een Nederlander
Hij staat volgens mij niet in de Quote 500.

Ik zeg dat we de nieuwe eigenaar hebben gevonden van de bugatti die de 400 moet gaan halen

Er is er 1 verkocht in nederland en de koper wenst anoniem te blijven.

En volgens mij wist niemand van het bestaan van deze auto die in haden is van een Nederlander die in zwitserland woont?
Hij hoeft niet per se in Zwitserland te wonen hoor.

Dat een Nederlander (Strikwerda) die CLK-GTR had was vrij bekend dacht ik zo en dat je als vermogend Nederlander je auto niet in Nederland koopt vanwege de BPM lijkt me ook niet echt onbekend, Zwitserland wordt vaak gekozen.
Zo is er ook een Nederlander met een Enzo op Zwitsers kenteken, scheelt je zo'n dikke 2 ton.

Bovendien telt Nederland een aantal autofielen die interesse hebben in écht exlcusief materiaal dus zou het mij niet verbazen als er een paar Bugatti's besteld worden, die veelal in garages zullen verdwijnen.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')