abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:11:55 #51
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_31072909
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

En toch is't niet gezond in mijn ogen. Als ze bijv op z'n hondjes doen, kan ik 't wel begrijpen dat de ballen wat meer naar het lichaam trekken, maar of 't gezond is dat het helemaal verdwijnt.. nou nee
Ach ja wat is "verdwijnen", als je goed voelt dat voel je de onderkant van de teelbal nog gewoon en je ziet ook nog wel een lichte ronding op de plek waar de teelbaal op dat moment zit, hij is alleen richting de lies getrokken.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_31096171
pi_31096436
Ik heb precies het zelfde en volgens mij nog tig anderen
pi_31100037


[ Bericht 100% gewijzigd door Insomaniac op 02-10-2005 03:14:18 (Opsaute) ]
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
pi_31100051


[ Bericht 100% gewijzigd door Insomaniac op 02-10-2005 03:14:34 (Opsaute) ]
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:21:38 #56
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31102735
Ik heb dat ook wel eens maar moet hem wel doelbewust richting buik duwen, of ik moet te enthousiast met mijn ballen spelen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 2 oktober 2005 @ 03:03:16 #57
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31105742
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef RobbieRicardo het volgende:
Hoe kand it?tijdens het mastruberen schiet mij rechter bal soms weg in onder mijn buik dan is hij gewoon zoek wanneer ik er dan op druk schiet hij were terug is dit normaal?
Heb ik ook wel eens gehad, Bij mij was het nog een graadje erger,
Ik was ook aan het rukken, toen schoot mijn linker bal weg, zomaar spontaan, ik tikte hem tijdens het rukken niet aan ofzo, ik had op dat moment wel een enorme hangzak, zodat m'n ballen alle kanten op klotste. Toen moest ik tijdens het rukken een enorme harde scheet laten, wat er toen gebeurde zal ik mijn levens dagen niet vergeten, mijn linker bal kwam door die enorme scheet, door mijn anus naar buiten, toen hing mijn bal dus aan een zaadleider aan m'n kont.
Toen heb ik met veel vaseline en zeer veel pijn alsnog mijn linker bal terug kunnen stoppen in mijn anus. Het is gelukkig allemaal goed gekomen, Ik heb nog nagevraagd aan mijn dokter of dat meer voorkwam bij mannen tijdens het rukken.
Hij had zoiets nog nooit mee gemaakt.
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
pi_31105888
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:57 schreef Molluck het volgende:
Door de gewichteloosheid op Jupiter merk je daar toch niks van
Nee joh, Jupiter is juist heel zwaar.

Best wel off-topic maar een noodzakelijke correctie.
pi_31105982
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 03:03 schreef deek het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gehad, Bij mij was het nog een graadje erger,
Ik was ook aan het rukken, toen schoot mijn linker bal weg, zomaar spontaan, ik tikte hem tijdens het rukken niet aan ofzo, ik had op dat moment wel een enorme hangzak, zodat m'n ballen alle kanten op klotste. Toen moest ik tijdens het rukken een enorme harde scheet laten, wat er toen gebeurde zal ik mijn levens dagen niet vergeten, mijn linker bal kwam door die enorme scheet, door mijn anus naar buiten, toen hing mijn bal dus aan een zaadleider aan m'n kont.
Toen heb ik met veel vaseline en zeer veel pijn alsnog mijn linker bal terug kunnen stoppen in mijn anus. Het is gelukkig allemaal goed gekomen, Ik heb nog nagevraagd aan mijn dokter of dat meer voorkwam bij mannen tijdens het rukken.
Hij had zoiets nog nooit mee gemaakt.


hahaha bedankt voor dit grappige verhaaltje!!!!
  zondag 2 oktober 2005 @ 03:25:10 #60
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31106031
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 03:20 schreef Troeta het volgende:

[..]



hahaha bedankt voor dit grappige verhaaltje!!!!
Het was niet grappig toen ik mijn linker bal aan mijn kont zag hangen. Was zeer pijnlijk.
Ik ging er in eerste instantie ook bijna opzitten.
Raar dat ik zoiets alleen maar meemaak.
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
pi_31107282
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef no1uknow het volgende:
altijd lastig als je ergens over mee wilt praten terwijl je eigen balletjes nog niet zijn ingedaald.. jouw tijd komt nog wel... jouw tijd komt nog!
pi_31110122
Even ter verduidelijking... er is helemaal niets mis als je bal terug in je "buik" schiet, dit kan in principe bij iedereen maar gebeurt niet heel vaak. De holte waardoor je ballen naar beneden dalen je balzak in als je klein bent, die groeit helemaal niet dicht.
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:54:32 #63
85962 ioko
I Appear Missing
pi_31110713
Al die onzin over dokters en onvruchtbaarheid, als je er niets vanaf weet, hou dan gewoon je mond! Het is bekend dat vlak voor het orgasme je ballen vaak dichter naar het lichaam komen, en het is volkomen normaal dat dat af en toe gebeurd (het hoeft niet natuurlijk) Mocht je er veel last van hebben, zoals pijn, of het indalen duurt erg lang, dan zou ik pas gaan denken aan iets abnormaals, voor de rest, geen probleem.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_31116762
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 03:03 schreef deek het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gehad, Bij mij was het nog een graadje erger,
Ik was ook aan het rukken, toen schoot mijn linker bal weg, zomaar spontaan, ik tikte hem tijdens het rukken niet aan ofzo, ik had op dat moment wel een enorme hangzak, zodat m'n ballen alle kanten op klotste. Toen moest ik tijdens het rukken een enorme harde scheet laten, wat er toen gebeurde zal ik mijn levens dagen niet vergeten, mijn linker bal kwam door die enorme scheet, door mijn anus naar buiten, toen hing mijn bal dus aan een zaadleider aan m'n kont.
Toen heb ik met veel vaseline en zeer veel pijn alsnog mijn linker bal terug kunnen stoppen in mijn anus. Het is gelukkig allemaal goed gekomen, Ik heb nog nagevraagd aan mijn dokter of dat meer voorkwam bij mannen tijdens het rukken.
Hij had zoiets nog nooit mee gemaakt.
wat een onzin maar bedankt aan de rest k maak me nu eene stuk minder zorgen als eerst.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:46:02 #65
131916 pascal-simons
ook een Fok user
pi_31178734
lijkt me heel normaal, zolang hij niet te lang vast blijft zitten
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:54:05 #66
128375 wilwilwel
Momento Mori
pi_31178933
Tis niet schadelijk als het gebeurt.

De ruimte waar het "inschiet" is dezelfde ruimte als waar je ballen zit voordat ze dalen en verder groeien. Die ruimte is gewoon een soort inwendige huidplooi. Zelfs als je ouder/ volwassen bent kune je, je beide ballen gewoon wegduwen in die huidplooi en ook weer zonder problemen terug duwen je zak in. Tis alleen een raar gevoel.

Wel moet je oppassen dat je je ballen niet draaid, waardoor bloedvaten afknellen en je ballen afsterven .... maar voor de rest is het helemaal neit schadelijk
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:41:58 #67
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31196443
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:54 schreef wilwilwel het volgende:
Tis niet schadelijk als het gebeurt.

De ruimte waar het "inschiet" is dezelfde ruimte als waar je ballen zit voordat ze dalen en verder groeien. Die ruimte is gewoon een soort inwendige huidplooi. Zelfs als je ouder/ volwassen bent kune je, je beide ballen gewoon wegduwen in die huidplooi en ook weer zonder problemen terug duwen je zak in. Tis alleen een raar gevoel.

Wel moet je oppassen dat je je ballen niet draaid, waardoor bloedvaten afknellen en je ballen afsterven .... maar voor de rest is het helemaal neit schadelijk
en ze niet te ver doorschieten.... anders moeten ze weg, want daar kunnen ze gaan ontsteken..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31826584
Als je de postings van RobbieRicardo volgt (ach je moet wat op de zondagavond) krijg je dit voorgeschoteld:
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 03:03 schreef deek het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gehad, Bij mij was het nog een graadje erger,
Ik was ook aan het rukken, toen schoot mijn linker bal weg, zomaar spontaan, ik tikte hem tijdens het rukken niet aan ofzo, ik had op dat moment wel een enorme hangzak, zodat m'n ballen alle kanten op klotste. Toen moest ik tijdens het rukken een enorme harde scheet laten, wat er toen gebeurde zal ik mijn levens dagen niet vergeten, mijn linker bal kwam door die enorme scheet, door mijn anus naar buiten, toen hing mijn bal dus aan een zaadleider aan m'n kont.
Toen heb ik met veel vaseline en zeer veel pijn alsnog mijn linker bal terug kunnen stoppen in mijn anus. Het is gelukkig allemaal goed gekomen, Ik heb nog nagevraagd aan mijn dokter of dat meer voorkwam bij mannen tijdens het rukken.
Hij had zoiets nog nooit mee gemaakt.
Hoe krijg je het in godsnaam verzonnen...
maar toegegeven, ik heb in lange tijd niet meer zo hard gelachen, magnifiek!
Please don't sit on my imaginary friend
  maandag 31 oktober 2005 @ 00:08:06 #69
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_31827153
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef Bean. het volgende:

[..]

Denk je dat een wijf met je wil neuken als je maar één bal hebt?
Het schijnt dat je van 1 bal een puntzak krijgt... en daar houden Belgische meisjes van.
pi_31828712
Nee ff serieus..

Je bal kan iets terugschieten en dan enthousiast over het bot ( je schaambeen) blihven liggen. als je een beetje dik bent lijkt het alsof die je buik in verdwijnt maar kun je hem zo voelen, rechts of links in je lies...

Erger is ie als ie tijdens het rukken echt je buik inschiet. Hij zou dan onder het schaambeen moeten zitten en ook moeilijk terugkunnen... Dan zou je hem dat kanaal in terug moeten proppen en dat zou dan niet moeten lukken... Maar geloof dat dit 0,00000001% vorkomt op de wereld..

jongetjes worden altijd gecontroleerd door dokters of hun balletjes zijn ingedaald want:

een bal die achterblijft in de buik heeft grote kans kwaadaardige gezwellen te gaan vormen...
na de leeftijd van 1 jaar ben je allang door je bezorgde ouders onder het mes gelegd voor de chirurg die het balletje op zijn plaats schuift en dat kanaal dichthecht...


ballen helpen ballen...ik bedoel maar
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')