abonnement Unibet Coolblue
pi_31060289
Sinds vanmorgen komen er rare kraakgeluiden uit het kozijn van een van mijn ramen. Ik heb het hele raam geïnspecteerd, maar ik zie er niks abnormaals aan. Ook de temperatuur (binnen en buiten) is niet echt veranderd, dus ik denk niet dat het aan het 'werken' van het hout ligt.

Zouden hier hout-etende insecten aan het werk kunnen zijn? In een ander deel van het huis hebben we ooit last gehad van houtworm; toen zaten er echter allemaal gaatjes in het hout, wat in dit geval niet zo is.

En zoja, hoe krijg je die beesten weg?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_31060610
Als je het geluid even nadoet kan ik misschien zeggen wat het voor beestjes zijn
pi_31060699
Misschien heb je last van een kraakgeest...schopje naar TRU?

Geintjeee
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31060710
Wespen kan je horen knagen aan hout. (Ja ik geloofde het ook niet, totdat ik het zelf had gehoord en gezien bij m'n ouders in de tuin) De wespentijd is echter al voorbij, dus ik dénk dat het het werken van het hout is... Maar je weet het niet, gewoon eens opletten of je beestjes ziet kruipen/vliegen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31060724
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:13 schreef bacoman het volgende:
Als je het geluid even nadoet kan ik misschien zeggen wat het voor beestjes zijn
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_31061396
krrggg krrggg krgggg?
pi_31061436
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wespen kan je horen knagen aan hout. (Ja ik geloofde het ook niet, totdat ik het zelf had gehoord en gezien bij m'n ouders in de tuin) De wespentijd is echter al voorbij, dus ik dénk dat het het werken van het hout is... Maar je weet het niet, gewoon eens opletten of je beestjes ziet kruipen/vliegen.
Was afgelopen weekend in Nijmgen en daar STIK-TE het nog van de wespen.

BZzZzZzZz

Signature
pi_31061582
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:13 schreef bacoman het volgende:
Als je het geluid even nadoet kan ik misschien zeggen wat het voor beestjes zijn
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31062108
Zoek eens bij "boktor" .
http://blog.seniorennet.be/kruidenhoekje/archief.php?ID=66
http://www.ongedierte.nl/index.php?id=80
De ingang van de boktor hoeft niet zichtbaar te zijn. Hij vreet gangetjes vlak onder de oppervlakte die je niet ziet.
Je hoort een kloppend geluid. De voorkant van zijn kop, waarmee hij graaft, is keihard en veroorzaakt dat geluid.
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:33:37 #10
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_31073572
Zou het niet door het vocht kunnen komen?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')