abonnement Unibet Coolblue
pi_31052825
ik verkoop maar één produkt, maar wil er toch een (supersimpel) webshoppie voor op mijn website hebben.
dus, op het moment dat je het produkt echt wil kopen, dat je dan op de link 'bestellen' klikt, en dan in het webshop gedeelte komt.
betalingen gaan via vooruitbetalen op mijn postbank of contant (rembours).

bestaat er een eenvoudig dingetje (is dat dan een script??) dat ik in mijn bestellen.html plaats?
ik gebruik dreamweaver 8. ja, ik weet het, dat is veeeeel te zwaar voor mij, maar ja.
pi_31053001
postbank heb je handtekening voor nodig... kan dus niet via internet. paypal wordt het dan ofzo. en dan moeten je bezoekers een pay pal ding hebben. en het script weet ik niet maar zal vast wel ingewikkeld zijn want de lay out moet natuurlijk ook een beetje lijken ook nog.



wat is je website eigenlijk?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2005 11:07:26 ]
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:07:36 #3
76783 rezjeh
"maņana maņana"
pi_31053017
dit soort systemen zijn niet extreem ingewikkeld maar als je alleen kennis hebt van dreamweaver is het stevige koek. hier zijn vast mensen (waaronder ik) die het voor een kleine vergoeding wel voor je willen maken, mooi geintegreerd met je layout uiteraard.
wat heb je er voor over?
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:09:07 #4
76783 rezjeh
"maņana maņana"
pi_31053060
quote:
op vrijdag 30 september 2005 11:07 schreef #ANONIEM het volgende:
postbank heb je handtekening voor nodig... kan dus niet via internet. paypal wordt het dan ofzo. en dan moeten je bezoekers een pay pal ding hebben. en het script weet ik niet maar zal vast wel ingewikkeld zijn want de lay out moet natuurlijk ook een beetje lijken ook nog.



wat is je website eigenlijk?
het hoeft alleen een nummer op te slaan dat je dan onder opmerkingen meestuurt naar de postbankrekening van de ts, als deze hem heeft ontvangen kan hij het nummer op een admin gedeelte op de site invoeren, deze update de status en hij kan het pakketje verzenden.
pi_31053156
de website staat nog niet online. domein is al van mij, maar staat nog niet online. website is ook nog niet helemaal af. geen flash-toestanden enzo. allen wat tekst, en twee fotootjes.
wat heb ik ervoor over? laat eens zien wat je zoal gebouwd hebt?
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:12:27 #6
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_31053163
kijk eens naar mambo cms dat is lekker makelijk
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_31053215
www.cubecart.com harstikke simpel
Hooray for boobies!
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:15:06 #8
76783 rezjeh
"maņana maņana"
pi_31053249
quote:
op vrijdag 30 september 2005 11:12 schreef nacasante het volgende:
de website staat nog niet online. domein is al van mij, maar staat nog niet online. website is ook nog niet helemaal af. geen flash-toestanden enzo. allen wat tekst, en twee fotootjes.
wat heb ik ervoor over? laat eens zien wat je zoal gebouwd hebt?
toegevoegd op msn, anders spam ik hier en dat vinden de mods niet lief
pi_31053611
waarom open je niet bij ebay een webshopje, linkje daarheen en klaar. doet ook bijv. de bijenkorf momenteel met de dwaze dagen nacht verkoop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')