abonnement Unibet Coolblue
pi_31043314
Heey!

Als ik een smsje krijg of gebeld wordt, en mijn telefoon ligt in de buurt van de computer, gaan mijn speakers van de computer helemaal kraken... terwijl het geen draadloze speakers zijn dus je zou denken dat die signalen niks moeten uitmaken ofzo...

niet dat het zo erg is, maar vroeg me af of meer mensen dit hadden en waar het aan ligt

Doei!
pi_31043341
aaah kijk uit gooi snel je mobiel weg wnat adners ontploft je pc! serieus!! kijk uitT11!!ejfoiwsdfsa
  Lieve Belg donderdag 29 september 2005 @ 22:58:20 #3
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_31043531
Als je hem voor een radio legt is dat ook zo. Zijn gewoon de signalen van GSM die andere apparatuur in de buurt "storen".
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_31043694
ja heeft iedereen
Wel irritant idd
  donderdag 29 september 2005 @ 23:17:40 #5
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_31044174
Die golven van je GSM werken op de elektro-magneten door die in je luidsprekers zitten
Electriciteit is namenlijk magnetisme.
Je ontvangt een SMS, electrisch veld ontstaan rond GSM, werkt door op magneten in je luidsprekers.
Magneten gaan trillen, resoneren tegen geluidsvlak, brengen het alom bekende laagfrequente gekraak voort.
Burnt to the core but not broken
  vrijdag 30 september 2005 @ 00:24:32 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_31046220
draadloze speakers hebben er juist nog meer last van. Die maken namelijk óók gebruik van radiogolven, netzoals een telefoon.

Alle mensen die gebruik van speakers die niet goed (magnetisch) zijn afgeschermd hebben hier last van.
So we just called him Fred
pi_31046268
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef FredvZ het volgende:
draadloze speakers hebben er juist nog meer last van. Die maken namelijk óók gebruik van radiogolven, netzoals een telefoon.
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
terwijl het geen draadloze speakers zijn dus je zou denken dat die signalen niks moeten uitmaken ofzo...
Ik heb er ook last van, ook in de buurt van mijn wekkerradio
pi_31046361
Meestal is dat gewoon omdat de GSM inwerkt op de versterker, niet zozeer op de speakers zelf. Wanneer ik mijn GSM naast m'n stereotoren leg, weet ik via mijn koptelefoon ook al dat er een SMS aankomt voordat m'n telefoon begint met trillen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')