abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 september 2005 @ 19:04:20 #1
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_31034513
Hoi! ik heb een probleempje, ik word nu al 3 dagen lastig gevallen door iemand die het leuk vind om te bellen en dan direct op te hangen, (nu al minimaal 15 keer gebeld). en telkens is het nummer "geheim", volgens de telefoon. nu dacht ik dat het heel mischien mogelijk was om via de pc en een telefoonkaartje het nummer alsnog te achterhalen/traceren. en nog wat dieper te gaan dan de standaard "geheim" melding van de telefoon. is dit mogelijk? zo ja, hoe?
alvast bedankt.

p.s. de KPN gaat er al achteraan. maar die kunnen niet veel meer dan de schuldige waarschuwen via de telefoon... en dit kan enige tijd duren zeiden ze.. vandaar, bovendien wil ik graag weten wie zo laf is om mij constant te bellen en dan op te hangen...
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_31034817
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:04 schreef cygnusx het volgende:
Hoi! ik heb een probleempje, ik word nu al 3 dagen lastig gevallen door iemand die het leuk vind om te bellen en dan direct op te hangen, (nu al minimaal 15 keer gebeld). en telkens is het nummer "geheim", volgens de telefoon. nu dacht ik dat het heel mischien mogelijk was om via de pc en een telefoonkaartje het nummer alsnog te achterhalen/traceren. en nog wat dieper te gaan dan de standaard "geheim" melding van de telefoon. is dit mogelijk? zo ja, hoe?
alvast bedankt.

p.s. de KPN gaat er al achteraan. maar die kunnen niet veel meer dan de schuldige waarschuwen via de telefoon... en dit kan enige tijd duren zeiden ze.. vandaar, bovendien wil ik graag weten wie zo laf is om mij constant te bellen en dan op te hangen...
Nee, dat kan niet.
Big dick.
  donderdag 29 september 2005 @ 19:14:17 #3
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_31034854
second opinion?
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_31034891
nee, dat kan niet.. alleen de politie kan dat..
pi_31035000
Ja dat kan, Maar jij helaas niet . Je hebt er speciale apperatuur voor nodig waar jij geen toegang tot heb.
pi_31035005
http://electronics.howstuffworks.com/question409.htm
Kleine uitleg over nummerherkenning.
Als iemand anoniem belt wordt deze informatie niet meegezonden, ergo je kan het ook niet uitlezen.
quote:
16. How do I get the number of people that withhold their number?
Again, you can't really do this without an SS7 connection - if the number is withheld, "WITHHELD" is sent down customer lines, not the real number in some code form. If the caller is hassling you, you will have to bring in BT's Malicious Calls Bureaux (sic) or your phone company's equivalent to trace the number. This is easy for them as they have access to the ANI billing data. If you don't want to do that, all I can really suggest is to use ACR (see below) - that way either you don't hear them, or they have to reveal their number. If they switch to using one of the anonymous methods above, then you might have to use a system that allows you to reject UNAVAILABLE calls as well, perhaps within certain times like at night - this would be easy to implement on a computer system. Apparently the voice mailboxes from Ureach.com identify callers using ANI, so you get a record of their number even if they withhold their number.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_31035096
KPN mag je dit nummer niet geven.....
Ik heb hetzelfde gehad met een ex die bleef bellen.
MAAR ze mogen wel Ja of Nee zeggen dus mocht je een verdachte hebben en je noemt dat nummer mogen ze wel zeggen: Ja dat is het nummer of Nee dat is het nummer niet.
pi_31036036
Sorry, ik zal er nu mee stoppen

Nee, is echt irritant. Ben 's ochtends ook een keer opgebeld door 1 of andere slechtsprekend iemand. Daarna niet meer opgenomen en nooit meer wat van gehoord...
Ehm... ok.
pi_31037515
Vroeger was er altijd iets van #69 ofzo, dan belde je de persoon die jou als laatst heeft gebeld. Ik weet niet dat er nu nog is er of dat werkt...
pi_31037630
Dat zijn waarschijnlijk automatische telefoontjes vanuit een callcenter, met een zogeheten 'predictive dialer'.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31038459
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:27 schreef heiden6 het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk automatische telefoontjes vanuit een callcenter, met een zogeheten 'predictive dialer'.
dat kan, vanochtend ook 2x gebeld. Maar dan zie ik zelf geen Geheim, maar 0000
  Lieve Belg donderdag 29 september 2005 @ 20:50:09 #12
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_31038584
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:24 schreef boyv het volgende:
Vroeger was er altijd iets van #69 ofzo, dan belde je de persoon die jou als laatst heeft gebeld. Ik weet niet dat er nu nog is er of dat werkt...
Misschien wel, maar met een geheim nummer kom je dan nog niet verder
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 29 september 2005 @ 21:04:08 #13
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_31039132
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:27 schreef heiden6 het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk automatische telefoontjes vanuit een callcenter, met een zogeheten 'predictive dialer'.
hoor je daar gerouzemoes van vrouwen ofzo op de achtergrond? en hangen die op zodra ze je stem horen of doorhebben dat hij niet meer overgaat? en bellen die tig keer na mekaar? verspreid over een paar dagen?
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_31039870
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef cygnusx het volgende:

[..]

hoor je daar gerouzemoes van vrouwen ofzo op de achtergrond? en hangen die op zodra ze je stem horen of doorhebben dat hij niet meer overgaat? en bellen die tig keer na mekaar? verspreid over een paar dagen?
Er wordt door een computer automatisch gebeld, en als er niet (of net te laat ) wordt opgenomen, er een in gesprek toon is, etc krijgen de medewerkers niemand aan de lijn. Dat scheelt natuurlijk enorm in de zinloze telefoontjes. Soms zie ik dat mensen 34 keer zijn gebeld, maar pas vier keer iemand hebben gesproken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 29 september 2005 @ 23:04:32 #15
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_31043747
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er wordt door een computer automatisch gebeld, en als er niet (of net te laat ) wordt opgenomen, er een in gesprek toon is, etc krijgen de medewerkers niemand aan de lijn. Dat scheelt natuurlijk enorm in de zinloze telefoontjes. Soms zie ik dat mensen 34 keer zijn gebeld, maar pas vier keer iemand hebben gesproken.
ik had gister de telefoon vlak naast me liggen. na 1 a 2 keer overgaan pakte ik al op. en direct werd er opgelegd.
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')