abonnement Unibet Coolblue
pi_31032173
Hallo.

Ik heb een probleem met mijn pc.
als ik een wedstrijdje winning eleven 8 aan het spelen ben dan ergens midden in de wedstrijd staat ineens het beeld ongeveer 10 sec stil en dan gaat mijn beeldscherm op standby maar het spel gaat weer verder maar ik krijg mijn beeldscherm dan niet meer aan.

heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen en nog beter hoe ik het op kan lossen
er zit trouwens een ati radeon 9500 in de pc.
  donderdag 29 september 2005 @ 17:57:04 #2
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_31032833
controlleer ff of je aansluiting op de pc goed vast zit
had ik een keer
viel het beeld om de paar minuten uit
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_31032985
misschien heeft dit te maken met de refreshrate van je monitor. Als de refreshrate hoger staat dan je monitor aankan krijg je geen beeld meer. Zorg ervoor dat in het spel een refreshrate insteld is van 60 Hz, of als je monitor dat aankan iets meer (kijk daarvoor ff in de handleidingvan je monitor). Maar 60 Hz moet altijd werken.

edit:
hmm ik denk toch dat het wat anders is.
Het updaten van je videodrivers kan geen kwaad overigens.

[ Bericht 2% gewijzigd door sociologist op 29-09-2005 18:09:11 ]
pi_31033218
-gebruik de laatste drivers
-check alle kabels
-check of de refreshrate goed is

als dat gedaan is kan het misschien zijn dat een programma ligt te bokken met je videokaart, had een zelfde soort probleem en toen ik Norton GoBack uninstallde ging het gewoon weer goed.
Doelpunt! Naar wij dachten.
pi_31035047
ik heb de laatste drivers geinstalleerd en als ik nu speel gebeurt het nog steeds.maar ik kreeg het net voor mekaar om nog in windows even te kijken voordat het beeld wegviel en toen had die het over de grafische versnelling weet iemand waar ik die instellingen kan veranderen.
pi_31035374
mijn beste gok

Configuratiescherm-->Vormgeving en thema's-->Beeldscherm-->tab Instellingen-->Geavanceerd
Doelpunt! Naar wij dachten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')