Waar trouwens ook erg leuke verslagjes staan van de try-outs die ze nu her en der in den lande spelen.
Zag ze onlangs trouwens spelen bij Barend en Van Dorp, en ik popel al van ongeduld. Erg enthiousiast. Zeker ook de drummer, wat me een superaardige gozer lijkt (en spelen dat 'ie kan). Is toch een beetje beladen, maar hij kan er zeker wat van!
Op de site www.blof.nl.nu (binnenkort gaat ie verhuizen) staan inderdaad foto's en verslagen van een aantal try out concerten. Andere informatie staat op de officiele site: www.blof.nl
De try outs zijn erg leuk, gezellig en knus (ben er inmiddels naar 3 geweest). Ze zingen er erg veel nummers van de nieuwe cd en ik heb inmiddels een stuk of 10 nieuwe nummers gehoord. Ze zijn erg mooi geworden. Op 9 januari komt de cd uit, eventjes wachten dus nog. Inmiddelks is wel de nieuwe single: dichterbij dan ooit uit. Dit nummer is speciaal geschreven voor Chris en erg goed.
Groetjes
quote:Norman is heel entousiast. Elk concert zit ie te stralen achter zn drumstel. Na het concert in Oss even met hem gepraat (van dit concert is ookj een verslag te lezen wa'k heb geschreven op www.blof.nl.nu) Hij is, ook als je met hem praat, erg enthousiast en een hele aardige man. Hij hoort er al helemaal bij en op zich was alleen het aller eerste concert wat beladen. Maar ook daar hadden ze, na 3 nummers, het plezier weer gevonden en werd het een speciaal en zelfs soms vrolijk en gezellig concert! Over het algemeen gaan de optredens best goed en hebben ze weer veel plezier in het spelen.
Op zondag 04 november 2001 15:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Zag ze onlangs trouwens spelen bij Barend en Van Dorp, en ik popel al van ongeduld. Erg enthiousiast. Zeker ook de drummer, wat me een superaardige gozer lijkt (en spelen dat 'ie kan). Is toch een beetje beladen, maar hij kan er zeker wat van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |