abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_31015024
Het fenomeen Tanya is de laatste tijd het gepreksonderwerp bij uitstek wanneer het over Big Brother dan wel zwanger zijn gaat. Ik vroeg mij af of zwanger zijn en Big Brother uberhaupt samen gaan... Stress en slechtere voeding/verzorging zullen altijd voorkomen en natuurlijk ook de verantwoording naar het kind toe wanneer deze ouder is is iets waar een zwangere vrouw mee te maken heeft in een BB huis.

Valt dit goed te praten en te combineren als zwangere vrouw of moeten zwangere vrouwen per definitie niet meedoen aan dit soort realtity programma's?

graag reactiesss!!
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2005 @ 00:45:23 #2
21636 Feestkabouter
pi_31015658
ten eerste gaat het er bij tijd en wijlen redelijk stressloos aan toe in dat BB-huis (wat ik me van de vorige edities herinner dan, ik kijk niet naar de huidige editie), ten tweede ligt er buiten het BB-huis voor de gemiddelde Nederlander een behoorlijke dagelijkse portie stress te wachten.
en qua slechte voeding: zat vrouwen die in hun dagelijkse zwangere leven ook niet gezond eten. als ze graag specifiek gezond zou willen eten zou BB daar zeker aan meewerken (ze kunnen niet anders).
pi_31015697
BB en zwanger zijn kan best samen gaan, echter BB, zwanger en Tanja gaan niet samen.
Haar gedrag lijkt mij niet voort te komen uit haar zwangerschap zo is ze gewoon.

Als ik naar mijn eigen zwangerschap kijk had ik met gemak een verblijf in BB kunnen doorstaan. (niet dat ik dat gewild had, maar goed)
  donderdag 29 september 2005 @ 00:51:29 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31015771
Een zwangere in BB kan niet. Je kunt niet één persoon totaal anders gaan behandelen dan de rest.
Tanja in BB zetten was dus ook de grootste fout van 5 edities BB.

Hummie moet rap weg en er moet een ander aan het roer.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 29 september 2005 @ 01:29:14 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_31016295
Een zwangere kan wél, maar niet een narcistische trut.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31017167
Een BOM, die blij is dat ze zwanger is, was beter geweest.

Zwangeren zijn emotioneler, en daardoor kwetsbaarder dan normaal.
Niet echt een situatie die geschikt is voor een reality programma.
En al helemaal niet voor zo'n probleemgeval als Tanja.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 29 september 2005 @ 03:22:43 #7
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_31017364
Het probleem bij BB is dat ze per definitie patientjes uitzoeken. Je kan gemakkelijk een zwangere in zo'n huis stoppen alwaar je nergens druk over hoeft te maken behalve een of ander kleuter week opdrachtje maar iedereen met een iq die net boven het punt ligt dat je niet elke dag naar de dagboekkamer hoeft te komen om eraan herrinnerd te worden dat je moet blijven ademen wil op voorhand al niet in dat huis.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_31018224
Volgens mij gaan zwanger en BB best samen.
Zoveel stress is er niet en ze wordt aan alle kanten als mevrouw de koningin behandeld. Volgens mij had die muts het thuis een stuk slechter gehad. Ik hoor het d'r moeder nog zeggen "Tanja zorgt thuis niet zo goed voor zichzelf" en dan hier een hoop bombarie over gezond voedsel.
Ach......
pi_31019340
Het leek mij aanvankelijk wel spectaculair, een zwangere vrouw!

Maar naarmate Tanja's labiliteit toeneemt, wordt de situatie steeds zorgwekkender.

Alhoewel ik vermoed dat het meer Tanja's persoonlijkheid is die de situatie verziekt, dan dat het aan haar zwangerschap ligt.
Beter, sneller, leuker, mooier... Versie_Twee!
pi_31019472
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Een zwangere in BB kan niet. Je kunt niet één persoon totaal anders gaan behandelen dan de rest.
Tanja in BB zetten was dus ook de grootste fout van 5 edities BB.

Hummie moet rap weg en er moet een ander aan het roer.
Hier ben ik het helemaal mee eens en dan nog niet zozeer voor Tanja alswel voor de andere bewoners en de baby van Tanja!!!
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
  donderdag 29 september 2005 @ 09:45:19 #11
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31019495
Zijn er nog doden gevallen gisteren?
pi_31019527
geloof het niet.....
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_31028482
Ja hoor,waarom niet
pi_31030294
Waarom zou dat niet kunnen, het is een gewoon huis waar een stel mafkezen inzitten. Trouwens het is goed voor de kijkcijfers en daar gaat het tenslotte om
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')