abonnement Unibet Coolblue
pi_31007390
Laatst nog wilden ze SUV's uit Amsterdam weren.

Waarom halen ze die tering drempels dan niet weg? Al dat remmen gassen remmen gassen kan nooit goed voor het milieu zijn

Stelletje hypocriete linkse knakenbukkers
pi_31007525
Wat ik me afvraag.

Bestaat een SUV wel eigenlijk volgens de wet. WTF is eigenlijk een SUV? Een auto die wat hoog op de poten staat, grote wielen heeft + dikke motorblok

Want een X5 is een opgehoogde 5 serie touring, een Mercedes ML is gewoon een opgehoogde A-klasse

Kort geding en dit soort onzin is direct weggevaagd...
  woensdag 28 september 2005 @ 19:59:36 #4
27538 Kunstgebit666
I have no profit...
pi_31007778
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:48 schreef yup het volgende:

Stelletje hypocriete linkse knakenbukkers
Uh huh, ik dacht dat het een CDA wethouder was die de SUV's wilde weren uit Amsterdam... Lekker links inderdaad
Because the devil doesn't have a toothbrush!!
pi_31007890
Kijk het milieu is belangrijk maar voer dan ajb niet zo een tering hypocriete beleid.

Waarom zo fucking veel belasting op LPG? Gewoon net zo duur als benzine maken (qua belasting). Moet je eens kijken hoe weinig diesels er zullen verkocht worden. Groot probleem opgelost.

Waarom nog 2 takt scooters eigenlijk toelaten? Gelijk die tering klote dingen verbieden viertakt alleen mag nu. En vanaf nu 80cc viertakt blokjes voor scooters.

En zo zijn er nog een paar hypocriete dingen te vinden...
pi_31011257
zit wel wat in, maar voor die kleine motortjes heeft 2 takt gewoon een veel beter rendement enz, ook zo zonde, zit je op je 49cc 4 takt brommer die niet vooruit te schijten is ofzo
pi_31011356
Dude brommers moeten toch begrenst zijn, dan maakt het geen fuck uit of je vooruit komt of niet. Een niet geknepen 4 takt is echt wel sneller dan een geknepen 2 takt...
pi_31011640
tuurlijk maakt het wat uit of je vooruit komt, niemand wil toch op een brommer rijden die niet vooruit te poepen is. Heuvel op moet je ook nog kunnen vlammen, maar wat je zegt; dat ze toch geknepen zijn, daar zit idd wel wat in
pi_31011661
tja als automobilist zijnde wordt je toch al van alle genaaid door balkie dus dit erbij verbaasd me niets.....
alleen jammer dat alle automobilisten alles maar laten gebeuren en in principe ermee toestemmen.....
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  woensdag 28 september 2005 @ 23:42:45 #10
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_31014005
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:48 schreef yup het volgende:
Laatst nog wilden ze SUV's uit Amsterdam weren.

Waarom halen ze die tering drempels dan niet weg? Al dat remmen gassen remmen gassen kan nooit goed voor het milieu zijn

Stelletje hypocriete linkse knakenbukkers
nee snikkel. die drempels zijn er om het tempo laag te houden. niet om te kijken hoe hoge snelheid je kan bereiken tussen 2 drempels in in je bmw.
En dat scheelt wel in de uitstoot.
pi_31017681
Drempels Gelukkig ben ik heel snel aan het vergeten wat dat ook weer zijn. Hier zijn die dingen gewoon verboden, vanwege hulpdiensten en zo.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_31017700
"Hoogrijden", noem ze dat in PC Hooftstraat kringen.

Overigens heeft die B, in Ba-rund en van Dor-rup, gisteravond aangegeven dat hij een Hummer bezit...
Tijdens het tonen van een afbeelding van zo'n ding kirrde hij, "jaah dat is hem!".

[ Bericht 29% gewijzigd door dl3b op 29-09-2005 06:43:06 ]
Karper diem, vis van de dag
pi_31018581
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:42 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

nee snikkel. die drempels zijn er om het tempo laag te houden. niet om te kijken hoe hoge snelheid je kan bereiken tussen 2 drempels in in je bmw.
En dat scheelt wel in de uitstoot.
Kijk wie is er nu de snikkel. Van wat ik zelf zie met mijn eigen ogen zie:

Al die leaserijdende yuppen in die gare auto's van de zaak gaan er keihard voor remmen, en daarna volgas achteraf. Het is toch zijn auto niet. Ga mij niet vertellen dat dit een klein deel is want echt een groot deel van de mensen raken gefrustreerd van die kut drempels. Ik vind ze niet irritant ik heb een E30 die is best hoog, je hoeft niet 2 km/u te rijden om erover te gaan...

Vectra moet je eens voor de lol proberen, of de space wagon van me pa, ga je vliegen als je te hard over die dingen gaat...

De ergste soort is wel die volk in bestelwagens, keihard remmen voor drempels, rustig erover, en daarna gewoon DIK volgas je word vergast in de roetwolken... Niet normaal meer...

Het helpt geen moer qua veiligheid want mensen gaan echt vol op de rem stampen en daarna vrolijk weer volgas verder. Zie dit iedere dag in Amsterdam dus
pi_31019796
Hahaha

Hap!
pi_31019851
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:56 schreef yup het volgende:

[..]

Kijk wie is er nu de snikkel. Van wat ik zelf zie met mijn eigen ogen zie:

Al die leaserijdende yuppen in die gare auto's van de zaak gaan er keihard voor remmen, en daarna volgas achteraf. Het is toch zijn auto niet. Ga mij niet vertellen dat dit een klein deel is want echt een groot deel van de mensen raken gefrustreerd van die kut drempels. Ik vind ze niet irritant ik heb een E30 die is best hoog, je hoeft niet 2 km/u te rijden om erover te gaan...

Vectra moet je eens voor de lol proberen, of de space wagon van me pa, ga je vliegen als je te hard over die dingen gaat...

De ergste soort is wel die volk in bestelwagens, keihard remmen voor drempels, rustig erover, en daarna gewoon DIK volgas je word vergast in de roetwolken... Niet normaal meer...

Het helpt geen moer qua veiligheid want mensen gaan echt vol op de rem stampen en daarna vrolijk weer volgas verder. Zie dit iedere dag in Amsterdam dus
Dan moet je ook geen Opel kopen he....Als je met 70 over drempels wil moet je een auto kopen met hydraulische vering of een frans merk ofzo. Ik heb ooit een Xantia gehad, en daarmee kon ik echt gruwelijk hard over die drempels boeken. Af en toe even naar de garage voor een nieuw bumpertje
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31022022
Amsterdam wil gewoon verpauperen, als de gemeente alle mensen met geld de stad uit wil hebben moeten ze dit doorzetten ja gaan al die mensen A'dam uit en blijven alle turken en marokkanen over. Doei A'dam
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_31022446
amsterdam is altijd al pauper geweest....
pi_31023516
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:00 schreef thefunny het volgende:

[..]

Dan moet je ook geen Opel kopen he....Als je met 70 over drempels wil moet je een auto kopen met hydraulische vering of een frans merk ofzo. Ik heb ooit een Xantia gehad, en daarmee kon ik echt gruwelijk hard over die drempels boeken. Af en toe even naar de garage voor een nieuw bumpertje


en om de maand een nieuwe wielophaning waarschijnlijk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31023588
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:17 schreef Metro2005 het volgende:


en om de maand een nieuwe wielophaning waarschijnlijk
Dude. . Het is wel een Citroën, gewoon in de hoge rijstand en je hebt geen last van die drempels. Misschien willen ze Citroëns ook wel weren uit Amsterdam als ze in de hoge rijstand staan. Dan zijn het immers ook SUV's.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_31023699
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dude. . Het is wel een Citroën, gewoon in de hoge rijstand en je hebt geen last van die drempels. Misschien willen ze Citroëns ook wel weren uit Amsterdam als ze in de hoge rijstand staan. Dan zijn het immers ook SUV's.
In de hoge rijstand over drempels
Veel succes bij de fysiotherapeut daarna. Je hebt dan nagenoeg geen vering meer over namelijk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31023722
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:25 schreef Metro2005 het volgende:
In de hoge rijstand over drempels
Veel succes bij de fysiotherapeut daarna. Je hebt dan nagenoeg geen vering meer over namelijk
Ach jawel, dat gaat best goed. Als je in de hoge rijstand door Franse duinen kan crossen, zouden drempeltjes niet zo'n probleem moeten zijn, dunkt me zo.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_31023856
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ach jawel, dat gaat best goed. Als je in de hoge rijstand door Franse duinen kan crossen, zouden drempeltjes niet zo'n probleem moeten zijn, dunkt me zo.
de hoge rijstand is bedoeld om over hoge obstakels heen te komen (bussluizen bv ) of over extreem slecht terrein en dan is de max snelheid 40km/u wat je mag rijden ermee.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31025720
Hoogste rijstand = stuiteren
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31026806
quote:
Laatste nieuws

Amsterdam en Tilburg gaan dieselmotoren verbieden

BRUSSEL (ANP) - Amsterdam en Tilburg plannen de invoering van milieuzones, waar voertuigen met dieselmotoren niet mogen rijden op dagen met een hoge luchtverontreiniging.


Dat heeft de Gelderse milieugedeputeerde en woordvoerder van de Nederlandse provincies Aalderink woensdag bekendgemaakt in Brussel. Aalderink roept andere Nederlandse steden op het voorbeeld van Amsterdam en Tilburg te volgen.


Door de beperking van sterk verontreinigend verkeer op bijvoorbeeld zonnige dagen hopen de gemeenten de luchtkwaliteit te verbeteren. Daardoor zouden grote bouw- en verkeersprojecten, die nu zijn stilgelegd omdat deze de Europese luchtkwaliteitsnormen overtreden, weer op gang kunnen komen.


Amsterdam kondigde woensdag ook tal van andere maatregelen aan om de luchtkwaliteit te verhogen, waaronder een ban op terreinwagens.


28.09.05 14:13 ANP
Ok praat dan nu dieselgeilertjes? Ik weet zeker dat opeens wel de helft van de bevolking gaat steigeren, uiteraard omdat ze zelf die fantastische oliestokertjes bezitten...
pi_31026949
quote:
Door de beperking van sterk verontreinigend verkeer op bijvoorbeeld zonnige dagen hopen de gemeenten de luchtkwaliteit te verbeteren. Daardoor zouden grote bouw- en verkeersprojecten, die nu zijn stilgelegd omdat deze de Europese luchtkwaliteitsnormen overtreden, weer op gang kunnen komen.
Dát is dan wel weer een goede zaak. De bouwsector lijkt me toch wel van economisch nut.

Bovendien zijn soortgelijke maatregelen al langer in bijvoorbeeld Rome genomen, waar op bepaalde dagen het centrum voor al het gemotoriseerde verkeer is gesloten. Dus ook scooters, spartamets, stepjes met een verbrandingsmotortje, enz. enz.
FOK! verstandig, lees een P.I.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')