abonnement Unibet Coolblue
pi_30991795
In juni heb ik een auto gekocht.
We kregen hierop bovag garantie.
Gisteren kreeg ik een lekke band.
Bij de kwikfit wilde ze me nw banden aansmeren, aangezien ze niet goed meer waren volgens hun.
Tevens beweerde ze dat de hoezen van de aandrijfassen kapot zijn.
De profiel van de banden is prima, alleen zijn ze aan de zijkant een beetje afgesleten door verkeerde stand van de banden. Onzin dus om ze te vervangen.
Maar om die hoezen maakte ik me wel zorgen.
Ik naar de garage waar de auto vandaan komt.
Zegt hij dat dit niet onder de garantie valt. Hij wil ze vervangen, voor onder de normale prijs en gratis uitlijnen, maar moet ik hier wel mee accoord gaan?
pi_30991919
raadpleeg de bovag zelf ff
uit een aspergernest
pi_30992132
Zijn ze überhaupt wel defect, die hoezen?
Kwikfit kan wel meer zeggen
pi_30992209
Ik zou het eerst laten checken door een gewone dealer. Kwikfit hij mij in het verleden meerdere keren proberen te naaien en iedere keer smeerden ze je weer wat aan. Ik heb alles destijds door mijn dealer laten controleren en het bleek allemaal niet nodig te zijn / danwel onzin was.
Feestje? Maak eens een button
<--- www.buttonservice.nl --->
  woensdag 28 september 2005 @ 12:08:25 #5
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_30995606
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:08 schreef turbootje1 het volgende:

Zegt hij dat dit niet onder de garantie valt. Hij wil ze vervangen, voor onder de normale prijs en gratis uitlijnen, maar moet ik hier wel mee accoord gaan?
Ik heb pas een BMW gekocht met 6 maanden BOVAG garantie bij de BMW dealer. En die garantie geld volgens hun op alles. Ze hebben in de garantie het mechanischme van de achterklep gemaakt en heb ik ook nog een nieuwe katalysator gehad. Ik meen dat banden, remblokken en dat soort spul er niet onder valt omdat dit onder normale slijtage gerekend wordt.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')