abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30975241
Hallo, ik ben Waxxer. .

En ik heb een vraag....



Ik hoop dat "jullie" antwoord op mijn vraag hebben! Maar qua eventuele oplossing: ik ga niks slopen, uit elkaar halen of andere technische dingen... Dus het is óf met het toetsenbord oplossen, óf wegbrengen naar het een of ander....

In ieder geval, ik heb een laptop, een Packard Bell M5250. Helemaal top, beste aanschaf in jaren! Maaaarrrr al een tijdje komt er geen geluid uit de speakers van de laptop zelf, wél als ik speakers aansluit. Nu is dat ook gekomen, nadat ik een tijd speakers langdurig had aangesloten. Maar ik krijg het niet voor elkaar om het volgens de standaardprocedure weer door de laptop-speakers te laten gaan... Bij apparaatcontrole krijg ik de melding dat het apparaat correct werkt. Volume is niet gedempt, enz enz enz....

En er zit dus zo'n aanwijsapparaat op, met een knopje (cirkeltje) waarmee ik tijdenlang gewoon kon scrollen door de pagina's. Deze werkt echter opeens niet meer, en je raadt het al: het zou gewoon correct moeten werken.


Nog één vraag: als ik grote bewerkingen doe met de computer, wordt hij aan de onderkant achteraan gloeiend heet en valt dan uit, de ventilatie loeit volop. Wat kan hier het probleem van zijn??

Je leest het ws al, ik ben niet zo van de technische wetenschap...
pi_30975265
Scrollknopje. .

Scrollbutton, uiteraard.
pi_30975343
Packard Bell... tja... is ook rot te repareren als het om een hardwarefout zou gaan..
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_30975468
Heb ik nu een kutmerk gekocht dan, vorig jaar...?

Hij doet verder perfect, ben alleen érg ontevreden over de helpdesk, alsof ik een neanderthaler (goed gespeld?) uit zijn grot heb gebeld...

Naja, dan bel ik maar weer, en moeten ze het maken...

Maar is het dan een hardwarefout? Althans, naar waarschijnlijkheid? En hoe kan het, dat de foutopsporing dat niet aangeeft?
pi_31033134
........Maar ze doen het dus niet....

*schop*

Maar echt, kan iemand helpen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')