abonnement Unibet Coolblue
pi_30966560
geeft firefox geen borders van div's weer? ik gebruik namelijk nu div's die in ie gewoon zichtbaar zijn en nu valt het me op dat ze dat in firefox niet zijn... nu bekijk ik de bron waar ik het weg heb (www.mycu2.nl) en daarbij is het in firefox ook niet zichtbaar waarom is dit zo?
pi_30967120
dat komt om dat je waarschijnlijk nergens hebt opgegeven dat er borders om heen moeten, en zijn de default/standaard instellingen van firefox en ie anders. als je in je div iets zet van <div style="border-style:solid"> krijg je wel randjes te zien zowel in ie als in firefox.

ps. mycu2.nl is nou niet echt een website om code van daan te halen, zoek eens op "css" dan vindt je hoe je netjes je layout kan maken.
It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream.
pi_30967155
worden zeker wel weer gegeven, maar waarschijnlijk liggen andere elementen dwars.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_30967533
quote:
op dinsdag 27 september 2005 11:22 schreef djexplo het volgende:
dat komt om dat je waarschijnlijk nergens hebt opgegeven dat er borders om heen moeten, en zijn de default/standaard instellingen van firefox en ie anders. als je in je div iets zet van <div style="border-style:solid"> krijg je wel randjes te zien zowel in ie als in firefox.

ps. mycu2.nl is nou niet echt een website om code van daan te halen, zoek eens op "css" dan vindt je hoe je netjes je layout kan maken.
ik weet dat mycu2 niet echt een goede site is daarvoor maar ik moest basisinformatie hebben over de div's in het begin vandaar... nu heb ik http://www.lissaexplains.com/html7.shtml gevonden en werkt het gewoon goed, bedankt. hierop kan weer een slotje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')