abonnement Unibet Coolblue
pi_30950047
Hoe moet ik broccoli bereiden? Hoe lang moet het in de pan enz.?
Jong, rijk, verwend & arrogant
pi_30950535
1-2 cm water in je pan, aan de kook brengen, broccoli erbij, en 5 mins met deksel, evt, iets langer om m wat zachter te maken, maar dat is naar eigen inzicht. Iig niet langer dan 10 minuten, dan heb je pap
pi_30950572
Ik weet niet precies tijden, maar dat weet ik nergens van. Gewoon water aan de kook brengen en af en toe prikken met een vork. Als je twijfelt pluk je een stukje uit de pan, en proef je die even. Ik denk 10 minuten of een kwartier, maar het kan ook nog wat korter zijn.
Je zou er een kaassausje bij kunnen maken uit een zakje.
of bechamelsaus, recept is wel te zoeken met de search denk ik.

Succes!
  maandag 26 september 2005 @ 19:41:26 #4
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_30950599
Je kunt hem ook samen met de rijst aan de kook brengen en dan moet ie net zo lang koken als de rijst.

Zo doen wij het regelmatig.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 26 september 2005 @ 19:45:28 #5
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_30950728
5 minuutjes koken in flink wat water met een beetje maggi, afgieten en een lekker kaassausje bij maken.

Of in hele kleine stukjes snijden en roerbakken, lekker door de pasta of lasagna.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_30952699
Als je echt mooie broccoli wil, dan leg je de brocolli in kokend, gezouten water.
5-tal minuutjes, daarna haal je de brocolli met een schuimspaan uit het kokende water en leg je het in een ijswater-badje.
Zo bekom je mooi groene broccoli.
Het koken van broccoli hoort zonder deksel te gebeuren, anders is de mooie groene kleur ook om zeep door de terugslag van de condens.
pi_30953748
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef _Flash_ het volgende:
5 minuutjes koken in flink wat water met een beetje maggi, afgieten en een lekker kaassausje bij maken.

Of in hele kleine stukjes snijden en roerbakken, lekker door de pasta of lasagna.
Zo heb ik het nu gedaan, het was erg lekker Vooral de kaas-tuinkruiden saus
Jong, rijk, verwend & arrogant
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')