Dat doet de kwikfit niet.quote:Op maandag 26 september 2005 16:46 schreef Klonk het volgende:
termen die ik meekreeg waren, draagarm, schakelmof en syncromesh ringen, klonk allemaal duur zat....
dit gebeurd min of meer standaard bij leasebakkenquote:Op maandag 26 september 2005 22:53 schreef patje74 het volgende:
Tja, mijn ervaring met dealers is alleen gebaseerd op het onderhoud van de leasebakken die ik heb gereden. En op de een of andere manier wist die altijd wel heel veel op de rekeneing te zetten!
Zou het probleem niet mogen zijn maar kom op, een 99'er met versleten synchro's daar zakt echt mijn broek vanaf. Kun je niet iets met de dealer regelen onder coulance ofzo?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:45 schreef Klonk het volgende:
ik heb een '99er, uit de eerste serie dus.
en er word veel met een caravan of aanhanger achter gereden, mischien dat dat de oorzaak is, ik weet het niet maar schakelen gaat echt klote op dit moment, voel me echt een rijbewijsnewbie (kraken bij optrekken enzo )
Vragen wat het in Duitsland kost Misschien is het daar wel veel goedkoper.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:22 schreef Klonk het volgende:
ik woon al vrij oostelijk, als ik een steen hard gooi komt ie in Duitsland terecht
In het algemeen kan je coulance wel vergeten bij ouder dan 3 jaar of/en meer dan 100000 km op de teller.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zou het probleem niet mogen zijn maar kom op, een 99'er met versleten synchro's daar zakt echt mijn broek vanaf. Kun je niet iets met de dealer regelen onder coulance ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |