abonnement Unibet Coolblue
pi_30943048
kan iemand mij vertellen hoeveel auto's je op naam mag hebben, ik kan het nergens vinden namelijk. mijn vader moet tijdelijk de auto op naam zetten maar heeft er al 2 op zijn naam staan.

alvast bedankt
pi_30943403
Nou drie is iig geen probleem

Ik weet eigenlijk niet of er een limiet aan is, volgens mij mag je er gewoon zoveel op je naam hebben als je wil. Ik kan me wel voorstellen dat als je veel auto's op je naam hebt op een relatief mager loontje, dat je wat extra aandacht van de belastingdienst kan verwachten over hoe je dat financiert

En de verzekering zal misschien ook moeilijk gaan doen als je er zoveel hebt dat het erg onwaarschijnlijk is dat je van alle auto's de reguliere bestuurder bent (m.a.w. dat jij een boel auto's bezit en verzekert waar anderen mee rijden; gebeurt wel eens dat bv zwervers een of meer auto's hebben waar dan vrolijk iemand anders mee rondkart, en alle bekeuringen bij die gast komen, die ze uiteraard toch nooit kan of gaat betalen. Dit dan tegen een extra zwart zakcentje voor de persoon).

[ Bericht 11% gewijzigd door johnwoo op 26-09-2005 14:22:50 ]
pi_30943456
Mag zoveel hebben als je wilt.
  maandag 26 september 2005 @ 15:06:32 #4
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_30944241
Zoveel als je maar wilt, zo was er toch onlangs in het nieuws een bericht van een uitkeringstrekker met honderden auto's op z'n naam?
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_30944920
Is geen limiet denk ik, ik ken een aantal oldtimer verzamelaars met minstens 20 autos op zn naam.
pi_30969028
dank jjullie voor de info ik kon op internet er niets over vinden namelijk
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:37:46 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30970867
Ze kunnen info op gaan vragen als jij veel auto's op naam hebt staan. Als jij aannemelijk kan maken dat het (ook financieel) gerechtvaardigd is is er niks aan het handje.

Lastiger wordt het als er steeds andere auto's op naam staan.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')