abonnement Unibet Coolblue
pi_30939614
Ergens in de prehistorie werd het topic Icons klaar terwijl u wacht! door TripleM geopend. Een gouden greep, want vele users zijn sindsdien verblijd met een nieuw en/of opgefrist icoontje .

In een niet nader te noemen tijdperk werd echter besloten twee verschillende topic-reeksen te starten voor enerzijds nieuwe en in het andere topic ge-upgrade icoontjes. Veel users zagen het verschil tussen beide topics echter niet en ook voor de creators is het eigenlijk handiger als alles in één topic wordt aangevraagd/aangeboden .

Vandaar is het dus na 17 delen 'Icons klaar terwijl u wacht' en 12 delen 'Upgrade je icoon; klaar terwijl u wacht' werd het wel weer tijd om er één centraal icon-topic (deel 44 alweer dus) van te maken!

De meest recente topics:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #44
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #43
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #42
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #41
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #40
Icons klaar terwijl u wacht! #47

Je kan in dit topic dus een verzoek doen tot upgraden van je icon, maar ook uit eigen beweging van de icoonmakers kan jouw icoon geupgrade worden. Wanneer dat laatste het geval is kun je een berichtje in je Fotoboek verwachten!

Nieuwe icoontjes kunnen dus ook aangevraagd worden, maar geef aub zo duidelijk mogelijk aan wat je wensen m.b.t. je nieuwe icon zijn. Met een opmerking als "maak maar es iets!" kunnen we niks, dus even een paar steekwoorden zouden handig zijn!

HANDIG TE WETEN

Sla je plaatje op!
Lang niet alle makers hebben ruimte beschikbaar of laten hun gemaakte icons de rest van hun leven staan. Sla ze dus zoveel mogelijk op en upload ze naar de Fok! server (of je eigen/een andere server als ze boven de 10KB - de maximale grote toegestaan door de Fok! server - komen), zodat frustraties worden voorkomen.

MSN Icons
Omdat sinds MSN 6 ook steeds meer plaatjes hiervoor worden gevraagd is het ook mogelijk hiervoor aanvraagjes in te dienen. Vermeld dat er wel duidelijk bij, want doorgaans wordt enkel aan de Fok!-afmetingen (60x60 pixels) gedacht, zodat een grotere versie misschien niet altijd meer zo makkelijk gemaakt kan worden.
De grootte van de MSN Icons is overigens 96x96 pixels.

BMP in plaats van GIF/JPG! HELLUP!!
Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (waardoor je af plaatjes alleen als .bmp kan opslaan ipv .gif en/of .jpg), kunnen het beste even het volgende doen:
- Ga naar 'Extra' -> 'Internet Opties'.
- Onder het kopje 'Tijdelijke Internet Bestanden' druk je vervolgens op 'Verwijder bestanden'.
- Klik vervolgens op 'Instellingen' en zet het schuifje (dat bij Slarioux op 250MB staat) naar 40 MB.
- Als je nu je browser restart, kan je het plaatje weer normaal opslaan.


Deze OP kan hier worden gevonden.
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
pi_30939635
Hier verder.



Deze was iets te groot
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
pi_30939880
tvp
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_30940247
JA!

Ik zou wel weer eens een nieuw icoontje willen, ik ben op deze wel een beetje uitgekeken...
Hij mag wel wat minder paars...
Verder mag er wel iets in van bv. Rammstein, System of a down en dergelijke groepen...
O ja, fantasyboeken zijn ook wel een hobby van mij

Ik hoop dat jullie daar wat mee kunnen, ik ben benieuwd
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_30940466
ik heb nog helemaal geen icoon.. en als iemand zin heeft om voor mij iets te produceren.. zou het leuk zijn :-)

leef je uit, heb geen eisen of wensen.. als het maar wel sociaal en politiek aanvaardbaar is ;-)
pi_30940573
Oke, ik heb mijn icon nu zelf een beetje vergroot, maar nu is hij een beetje waziger geworden. Kan iemand hem voor me verscherpen? Dank u.



En dan misschien deze afbeelding er nog achter zetten? Dat je eerst zeg maar de acteur ziet, en daarna de titel van de film. Animatie dus, bedankt!



[ Bericht 12% gewijzigd door Laniboekje op 26-09-2005 14:07:05 ]
pi_30940641
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:18 schreef Laniboekje het volgende:
Oke, ik heb mijn icon nu zelf een beetje vergroot, maar nu is hij een beetje waziger geworden. Kan iemand hem voor me verscherpen? Dank u.

[afbeelding]
pi_30941722
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:56 schreef pc-fr34k het volgende:
MissBliss, zo goed?
[afbeelding]
Hij is leuk ja, maar wat Svensational ook al zei over de avatars die hij gemaakt had voor me: ze zijn veel te groot en binnen no time wordt hij weggehaald door een FA...

Dus bedankt voor de moeite maar ik hou deze nog maar.

Als iemand nog zin heeft van deze de kleuren iets 'op te vrolijken' hoor ik het wel
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_30943289
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:06 schreef teigan het volgende:
JA!

Ik zou wel weer eens een nieuw icoontje willen, ik ben op deze wel een beetje uitgekeken...
Hij mag wel wat minder paars...
Verder mag er wel iets in van bv. Rammstein, System of a down en dergelijke groepen...
O ja, fantasyboeken zijn ook wel een hobby van mij

Ik hoop dat jullie daar wat mee kunnen, ik ben benieuwd
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  maandag 26 september 2005 @ 14:42:52 #10
37217 Trance-Force
.... snurft ....
pi_30943817
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:41 schreef Billekoek het volgende:
Hier verder.

[afbeelding]

Deze was iets te groot


beter zo?
Mja... dusch...
pi_30943851
[14.gif]
pi_30944097
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Hij is leuk ja, maar wat Svensational ook al zei over de avatars die hij gemaakt had voor me: ze zijn veel te groot en binnen no time wordt hij weggehaald door een FA...

Dus bedankt voor de moeite maar ik hou deze nog maar.

Als iemand nog zin heeft van deze de kleuren iets 'op te vrolijken' hoor ik het wel
Een aantal van mij waren onder de 100 kb. en die zagen er beter uit dan degene die je nu hebt. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_30944145
Ik post 'm hier nog maar eens ... anders mist ie 'm

cygnusx:


verkapte tvp
Calm down, please!
  maandag 26 september 2005 @ 15:05:12 #14
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_30944204
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:03 schreef Googolplexian het volgende:
Ik post 'm hier nog maar eens ... anders mist ie 'm

cygnusx: [afbeelding]


verkapte tvp
mooi
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_30945794
Ja ik wil ook graag een nieuwe avatar

Mijn avatar die ik nu heb, maar dan iets 'moderner' mag, maar als dat niet lukt ofzo mag het ook iets compleet anders zijn
pi_30946482
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ja ik wil ook graag een nieuwe avatar

Mijn avatar die ik nu heb, maar dan iets 'moderner' mag, maar als dat niet lukt ofzo mag het ook iets compleet anders zijn
Zoiets?

pi_30946845
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:42 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Zoiets?

[afbeelding]
Thnx! Dit is idd al beter
  † In Memoriam † maandag 26 september 2005 @ 18:01:43 #18
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_30947402
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Hij is leuk ja, maar wat Svensational ook al zei over de avatars die hij gemaakt had voor me: ze zijn veel te groot en binnen no time wordt hij weggehaald door een FA...

Dus bedankt voor de moeite maar ik hou deze nog maar.

Als iemand nog zin heeft van deze de kleuren iets 'op te vrolijken' hoor ik het wel
Ik render hem wel nog een keer en dan zorg ik dat hij wat minder frames is. . Dan heb je wel een iets minder vloeiende beweging maar dat moet je maar op de koop toe nemen als je een kleiner bestand wilt.
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:03 schreef Googolplexian het volgende:
Ik post 'm hier nog maar eens ... anders mist ie 'm

cygnusx: [afbeelding]
Zoals ik al zei, deze vind ik gewoon simpelweg geweldig. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_30948711
Ik zou ook wel eens een niet zo saaie.... gewoon een uberbrute (naam)avatar willen hebben.... het liefst een bewegende

HELP ME OUT!
pi_30949220
als ik iets in elkaar donder waar ik wat werk in heb gestoken dan word er gelijk niet meer gereageerd (zoals mijn kuikentje) , moet ik dit als een stille tip zien?
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_30949327
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:01 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, deze vind ik gewoon simpelweg geweldig. .
thanx ... Tha_Erik ook
Calm down, please!
pi_30949494
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:00 schreef blackmage het volgende:
als ik iets in elkaar donder waar ik wat werk in heb gestoken dan word er gelijk niet meer gereageerd (zoals mijn kuikentje) , moet ik dit als een stille tip zien?
Nee, dan moet je er ff achteraan dat je die avatar gemaakt hebt, de aanvrager is het waarschijnlijk vergeten of gewoon niet online geweest. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_30964306
quote:
Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef Trance-Force het volgende:

[..]

[afbeelding]

beter zo?
Thanks buddy
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
pi_30973988
Niemand die iets met mijn avatar kan doen?
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:34:45 #25
79291 jeroenJJ
huh....no ? musician ?
pi_30974081
aangezien ik het eigenlijk te druk heb nu

iemand een leuke avatar voor me ? (iets met the secret is yourself, die zin erin verwerken ? )
[The less you know][the more you believe]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')