abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 september 2005 @ 00:57:04 #1
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30933561
Sinds kort steekt een oud probleem weer de kop op en dat is dat een geluidsbestand niet normaal afgespeeld wordt en uitgerekt over meerdere minuten gaat 'chippen' of stotteren; een fragment van het geluid wordt constant herhaald en dan weer het volgende fragment. En dan steeds harder in volume. Eerst had ik dat met geluidjes van MSN, dat heb ik allemaal maar gedisabled, maar nu steekt het weer de kop op met de demo van Battlefield 2 of met videoafspeelprorgramma's zoals BS Player. En ook met WinAmp bij vlagen.
Heel erg irritant, want er kan niks anders afgespeeld worden als het geluid weer aan het kloten is.

Ik heb een Terratec Aureon Sky 5.1 geluidskaart van bijna 2 jaar oud, de laatste drivers (beta) zijn van begin dit jaar, omdat het bedrijf erg laks is met drivers voor dit type geluidskaart.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Is de geluidskaart (nu al) aan vervanging toe?
The Internets, I needs it..
  maandag 26 september 2005 @ 00:58:58 #2
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_30933600
Beta drivers? Heb je al geprobeerd om de laatste stabiele driver te installeren?
Hope for the best, prepare for the worst.
  maandag 26 september 2005 @ 01:46:11 #3
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30934300
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:58 schreef cyberstalker het volgende:
Beta drivers? Heb je al geprobeerd om de laatste stabiele driver te installeren?
Ja, dat was de vorige driver, uit de verpakking met de geluidskaart. Maar ik kreeg toen onverklaarbare crashes met games (incompatible gedoe met EAX?). Daarna zijn er geen drivers meer uitgebracht, behalve de beta.
The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')