abonnement Unibet Coolblue
pi_30922624
Ik heb dus een 11 jaar oude corsa en nu is de originele radio er mee op gehouden. Hij wil meestal niet meer aan.. soms wel..

Maar ik wil dus een nieuwe, omdat er ook geen cd speler in zit en nu hij kuren heeft is het een mooi moment het weg te doen.

De nieuwe zou gewoon een goede radio moeten hebben en een goede cd-speler. Verder hoeft er niet zo veel op te zitten dus mp3 is niet nodig. Wat zou een goede keuze zijn?
pi_30922773
Ik heb deze (maar dan in mp3 uitvoering) net een kleine maand..



Dit is de JVC KD-G152 en ik ben er heel erg tevreden over. De mp3 uitvoering kostte maar 10 euro meer.. en de normale was er niet meer. Ik moet zeggen dat ik het niet erg vind om mp3 te hebben.

Deze kost 99 euro. Met MP3 109 euro..

Woon je in Eindhoven, ga dan naar Car Care Woensel www.carcarewoensel.nl. Die jongen bouwt het gratis voor je in en netjes.
Trotse mamma :)
pi_30926604
Nou er zijn toch wel meer mensen met een radio?
pi_30927064


Dit zit in me E30.

Bevalt me meer dan genoeg. 4x50 watt Mosfett, speelt MP3/WMA af en heeft genoeg keuzes qua geluid etc.

Enige wat jammer is dat ie geen hou je bek knop heeft (als je bijv. telefoon handsfree wilt praten) moet je die volume helemaal verlagen... Hij heeft wel pauze maar dat werkt alleen bij cd/mp3/wma

Geluid is gewoon super. Instelmogelijkheden ook.
pi_30927185
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef yup het volgende:


Enige wat jammer is dat ie geen hou je bek knop heeft (als je bijv. telefoon handsfree wilt praten) moet je die volume helemaal verlagen... Hij heeft wel pauze maar dat werkt alleen bij cd/mp3/wma
vaak is het bij pioneer zo dat als je de Tuner/CD schakel knop even ingedrukt houd, dat de radio dan helemaal uitgaat, ook een soort van "hou-je-bek" knop voor als je geen handsfree set aangesloten hebt.
Scheren is voor schapen!
pi_30927281
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:26 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

vaak is het bij pioneer zo dat als je de Tuner/CD schakel knop even ingedrukt houd, dat de radio dan helemaal uitgaat, ook een soort van "hou-je-bek" knop voor als je geen handsfree set aangesloten hebt.
Je bedoelt source knop. Duh Ik doe hem uit voordat ik het frontje afneem

Maja ik had liever een soort ATT/hou je bek knop (dus klik uit, niet ingedrukt houden enzo).
pi_30927614
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef yup het volgende:

[..]

Je bedoelt source knop. Duh Ik doe hem uit voordat ik het frontje afneem

Maja ik had liever een soort ATT/hou je bek knop (dus klik uit, niet ingedrukt houden enzo).
Ziet er wel mooi.. maar ook duur uit
pi_30927996
Ik had het ding voor 150 euro nieuw gekocht... Weet niet wat het ding nu kost, denk nog steeds zoeits...
pi_30931419
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:49 schreef yup het volgende:
Ik had het ding voor 150 euro nieuw gekocht... Weet niet wat het ding nu kost, denk nog steeds zoeits...
Dat valt nog mee..
pi_30939418
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef yup het volgende:
[afbeelding]

Dit zit in me E30.

Bevalt me meer dan genoeg. 4x50 watt Mosfett, speelt MP3/WMA af en heeft genoeg keuzes qua geluid etc.

Enige wat jammer is dat ie geen hou je bek knop heeft (als je bijv. telefoon handsfree wilt praten) moet je die volume helemaal verlagen... Hij heeft wel pauze maar dat werkt alleen bij cd/mp3/wma

Geluid is gewoon super. Instelmogelijkheden ook.
Die JVC van mij heeft idd ATT wat echt geweldig is, ook 4 x 50 watt, wat ook geweldig is Dat is super geluid he?
Trotse mamma :)
  maandag 26 september 2005 @ 11:35:28 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30939491
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef yup het volgende:
[afbeelding]

Dit zit in me E30.

Bevalt me meer dan genoeg. 4x50 watt Mosfett, speelt MP3/WMA af en heeft genoeg keuzes qua geluid etc.

Enige wat jammer is dat ie geen hou je bek knop heeft (als je bijv. telefoon handsfree wilt praten) moet je die volume helemaal verlagen... Hij heeft wel pauze maar dat werkt alleen bij cd/mp3/wma

Geluid is gewoon super. Instelmogelijkheden ook.
die heb ik ook in de auto van de zaak zitten enige wat ik nog niet heb kunnen ontdekken is een shuffle knopje , en das best wel lekker met cd's vol mp3's
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30948770
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:35 schreef Klonk het volgende:

[..]

die heb ik ook in de auto van de zaak zitten enige wat ik nog niet heb kunnen ontdekken is een shuffle knopje , en das best wel lekker met cd's vol mp3's
Hij heeft shuffle hoor, maar hoe je het doet moet je in de handleiding checke.
  maandag 26 september 2005 @ 19:01:52 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30949255
die zit er niet bij

ik heb alle knopjes al ingedrukt , en nog steeds niets
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30953474
Ik check effe voor je.
pi_30954689
Voor gewone cd's (dus audio cd's):

1 druk op FUNCTION en selecteer RDM:

Druk op FUNCTION tot RDM verschijnt.

2 druk op de omhoog knop (je weet wel die links rechts beneden boven knop), RDM: ON zal op het display verschijnen. Om uit te schakelen druk op de beneden knop, dan zal er RDM: OFF staan op het scherm.

Voor MP3/WMA is het ietsje anders:

Eerste pagina van uitleg


Tweede pagina van uitleg

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')