abonnement Unibet Coolblue
pi_30921767
Ik heb een aantal maanden geleden een Logitech Z-5500 gekocht, ik heb hem destijds niet gebruikt.

Nu gebruik ik hem echter wel, en hoor ik bij sommige tonen, vooral in de 'Mid' tonen, gekraak en wordt het geluid slecht weergegeven. Hebben meer mensen hier problemen mee? ik heb gehoord dat de Z-5500 vaak slechte mids hebben, maar zo slecht had ik het niet verwacht.

dus, iemand ervaring mee? en hoe is het met de garantie van logitech?
  zondag 25 september 2005 @ 18:17:35 #2
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_30921817
al geprobeerd met andere geluidskaart, op andere pc bv..

zoniet, terugbrengen, nieuwe vragen.
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_30922409
Misschien stuur je te hard uit vanaf je computer? Zet je master volume en PCM eens op 90%, en dan bijregelen met de volumeknop op je Z-5500.
pi_30922760
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:43 schreef SolarX het volgende:
Misschien stuur je te hard uit vanaf je computer? Zet je master volume en PCM eens op 90%, en dan bijregelen met de volumeknop op je Z-5500.
Doorgaans wordt 75% gebruikt om oversturing tegen te gaan.
Don't hurry, be crappy!
pi_30923435
ik zal het eens een tijdje op 75% proberen, mischien dat het dan minder wordt, ik kan het ff niet meteen proberen, want he tgebuert maar soms dat het zo kraakt...

ik heb een multimedia muis, dus ik regel eht volume vanaf mijn muis, en dat wou ik graag zo houden, de controller van de Z-5500 staat een eindje weg. kan ik ergens op mijn computer instellen dat het gewoon niet harder uitstuurt dan 75%, dat het dus echt niet harder kan met de muis??
pi_30923565
Misschien dat er wel programmatjes voor zijn, maar die 75% is een bovengrens, geen keiharde waarde.

Wat je kunt doen is de PCM op 75% zetten en de master op 50%. Dan zet je het geluid van je speakers zodanig dat het voor jouw naar wens is. Je kunt dan met je muis je geluid tijdelijk ietsje harder of zachter zetten zonder over de 75% heen te gaan.
Don't hurry, be crappy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')