abonnement Unibet Coolblue
pi_30916535
Ik merk dat ik vaak last heb van zeer trage verbinding, zodra ik dan de stekker van de kabelmodem eruit trek voor een paar seconden en deze dan weer terugplaats dan werkt de verbinding weer optimaal (soms wil het resetten vd modem ook wel eens helpen).
Alleen.. ik moet dit tegenwoordig elke dag wel een keer doen, hoe kan dit en wat is er mis?
pi_30921527
moet je het tegenwoordig vaker dan vroeger doen? als dat het geval is dan betwijfel ik dat het aan je modem ligt, dan lijkt het eerder software te zijn.
pi_30921960
veel vaker dan vroeger ja, toen deed ik het eens per 3maanden, nu bijna dagelijks
  zondag 25 september 2005 @ 18:28:15 #4
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_30922068
Is er in de buurt de laatste tijd nog onderhoud geweest ( wegwerkers , kabel trekkers dat soort onzin)? Het kan gewoon zijn dat het signaal sterkte heel zwak is door dat ze ergens in het meterkasje hebben lopen rommelen... dit kunnen ze overigs zien bij de " helpdesk" ...
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_30922085
heb je chello? download quickfix cvan hun site
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_30922134
Hier heb ik de laatste tijd ook last van (@Home). Welke provider heb je
Oh, and that's a bad miss!
pi_30922997
ik heb ook @home.
de helpdesk heb ik inderdaad al regelmatig gebeld om naar de wijkkast te laten kijken, daar kunnen ze echter niks vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')