abonnement Unibet Coolblue
pi_30913733
Heb sinds gisteren een linksys wrt54g met wmp54g gekocht. Ik ben een totale leek als het om netwerken gaat dus vandaar dat ik wel wat hulp kan gebruiken. De PCI kaart werkt naar behoren volgens mij aangezien ie netwerken uit de buurt vind en ik gebruik kan maken van de router van mijn buurman.

Echter de router instellen lukt niet. Zoals ik het begrijp zijn er een aantal mogelijkheden. De geweldige druk-op-de-knop-en-het-werkt, dat lukt alvast niet. Dan via de cd, waarbij ik de foutmelding krijg: "Unable to connect to the router. Check the cable connection from the computer to the router. Contact Linksys Technical support for further assistance.

Ook via het IP proberen te connecten lukt niet zodat ik de gegevens handmatig kan invoeren... Wat hulp of tips zouden dus zeer welkom zijn, waarschijnlijk zie ik gewoon iets over het hoofd maar wat.

Alvast bedankt.
  zondag 25 september 2005 @ 13:56:22 #2
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_30914394
Verbind eerst eens met een fatsoenlijke UTP verbinding en stel hierna in de web interface van je router je draadloze netwerk in.
Ga doorrrrrr!
pi_30917683
Hij zegt toch:
Ook via het IP proberen te connecten lukt niet zodat ik de gegevens handmatig kan invoeren...

lezen is lastig.
Heb je de handleiding op de linksys website gelezen? ziet je pc wel een link?
als je het al geprobeerd hebt met zoals ablaze zegt een kabeltje?
  zondag 25 september 2005 @ 18:07:19 #4
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_30921584
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:50 schreef MrDrako het volgende:
Hij zegt toch:
Ook via het IP proberen te connecten lukt niet zodat ik de gegevens handmatig kan invoeren...

lezen is lastig.
Dat zegt totaal niets over het fysieke medium wat hij gebruikt.
Ga doorrrrrr!
pi_30921858
Wat Ablaze zegt: even wired configgen met een UTP-kabeltje. Dat is wat anders dan handmatig een IP instellen.