abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30911781
Is het jullie niet opgevallen?
precies op het einde van de leader van BB staat de groep er zoals het lijkt helemaal op.
Als je goed kijkt zie je Rikkert al uit de groep.
Maar na weken kijken (of ik ben enorm kippig) viel het mij op dat Tanja niet op die foto staat.
je kunt ook zien dat ze alle persoontjes appart naast elkaar hebben gezet... dus de Groepsfoto is niet in zijn geheel zo genomen.

Maar waarom staan Tanja er dan niet bij???
Je ziet haar wel vorbij komen in een bruin jasje/bloesje maar ze hebben haar niet op de groepsfoto gezet.
Ik ben niet zo goed in het maken van screenshots, ik weet niet of iemand dat van jullie kan???
of dat het überhoupt mogelijk is.

Het lijkt mij gewoon met een reden gedaan...
zoeits zie je niet over het hoofd.... vandaardat ze waarschijnlijk de groepsfoto maar zo kort laten zien... zo kort dat het eigenlijk bijna niet opvalt.

Daydreamer
Een manier om de man van je dromen in uw armen te sluiten: ga in de trein vlak tegenover hem zitten en dan maar hopen dat er iemand voor de trein springt.
  zondag 25 september 2005 @ 12:05:37 #2
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_30911807
Tanja ligt op bed
pi_30911876
En wat voor reden zou daar achter moeten zitten?
Misschien was ze er die dag niet, weet ik veel, boeiuh.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 25 september 2005 @ 12:14:17 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30911968
Of ze was nog niet geselecteerd. De groep was toch al rond toen er nog naar een zwangere vrouw gezocht werd?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30912002
Het ging toch om de bewoners én een zwangere vrouwTanja ? Het is toch ook de groep én Tanja ?
  zondag 25 september 2005 @ 12:16:05 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30912005
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:14 schreef Sanne het volgende:
Of ze was nog niet geselecteerd. De groep was toch al rond toen er nog naar een zwangere vrouw gezocht werd?
Voor zover ik weet is de 'groepsfoto' samengesteld uit allemaal losse fotootjes.
Ze leerden elkaar ook pas kennen in het huis.

Heb er overigens nooit op gelet of ze er nu wel of niet allemaal opstaan.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30912020
Ja, dat is ook zo, San.

Nah, opgelost.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30912031
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:15 schreef Dwaashaas het volgende:
Het ging toch om de bewoners én een zwangere vrouwTanja ? Het is toch ook de groep én Tanja ?
Ja, zo komt het wel over.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30912039
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:04 schreef Dagdromertje het volgende:
Is het jullie niet opgevallen?
precies op het einde van de leader van BB staat de groep er zoals het lijkt helemaal op.
Als je goed kijkt zie je Rikkert al uit de groep.
Maar na weken kijken (of ik ben enorm kippig) viel het mij op dat Tanja niet op die foto staat.
je kunt ook zien dat ze alle persoontjes appart naast elkaar hebben gezet... dus de Groepsfoto is niet in zijn geheel zo genomen.

Maar waarom staan Tanja er dan niet bij???
Je ziet haar wel vorbij komen in een bruin jasje/bloesje maar ze hebben haar niet op de groepsfoto gezet.
Ik ben niet zo goed in het maken van screenshots, ik weet niet of iemand dat van jullie kan???
of dat het überhoupt mogelijk is.

Het lijkt mij gewoon met een reden gedaan...
zoeits zie je niet over het hoofd.... vandaardat ze waarschijnlijk de groepsfoto maar zo kort laten zien... zo kort dat het eigenlijk bijna niet opvalt.

Daydreamer
poeh heej wat goed opgeled ,mij was het ook al niet opgevallen
  zondag 25 september 2005 @ 12:25:08 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30912203
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:16 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is de 'groepsfoto' samengesteld uit allemaal losse fotootjes.
Ze leerden elkaar ook pas kennen in het huis.

Heb er overigens nooit op gelet of ze er nu wel of niet allemaal opstaan.
Klopt, die foto is samengesteld uit meerdere foto's, zou een mooie boel zijn als ze elkaar al ontmoet hadden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 25 september 2005 @ 12:26:45 #11
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30912247
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:25 schreef Sanne het volgende:

[..]

Klopt, die foto is samengesteld uit meerdere foto's, zou een mooie boel zijn als ze elkaar al ontmoet hadden.
Kijk, dát zou nou pas een echte skoop zijn.... Als ze elkaar gewoon al een paar keer gezien hadden
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30912254
het is niet zo dat ik er nachten wakker van lig ofzo... maar BB kan wel een foto van Rikkert weghalen... maar Tanja er niet bij zetten???
het lijkt mij echt dat het met een reden is gedaan hoor.
Tanja zie je ook in de voorstukjes voorbij komen, dus er is wel degelijk van haar ook zon klein filmpje gemaakt.... dan staat ze over haar buik te aaien (zoals altijd)
die groepsfoto komt ook maar heel snel voorbij.... alsof het niet belangerijk is (is ook niet het belangerijkste) maar het lijkt dan net alsof ze iets verbergen ofzo... zo komt het over.
Nou weten we wel dat BB nu ook niet helemaal fai is en dat Tanja als princes op de erwt word behandeld... maar goed, ik vroeg het me gewoon af... en of jullie het dan niet raar vonden
Een manier om de man van je dromen in uw armen te sluiten: ga in de trein vlak tegenover hem zitten en dan maar hopen dat er iemand voor de trein springt.
pi_30912326
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Kijk, dát zou nou pas een echte skoop zijn.... Als ze elkaar gewoon al een paar keer gezien hadden
als je goed leest zeg ik toch dat die foto niet in zijn geheel is genomen??? en trouwens dat is mijn vraag ook helemaal niet...
Waarom hebben ze zoals al die anderen Tanja er dan ook niet gewoon bijgezet.... niet dat ik verwacht dat jullie daar het antwoord op hebben, maar gewoon of jullie het je ook niet afvragen...

let vanavond maar eens op
Een manier om de man van je dromen in uw armen te sluiten: ga in de trein vlak tegenover hem zitten en dan maar hopen dat er iemand voor de trein springt.
pi_30912877
Mij was het ook opgevallen, steeds weer doe ik moeite om te zien of ze er bij staat en steeds weer kan ik het niet zien...kan dus niet met zekerheid zeggen dat ze er niet opstaat...
  zondag 25 september 2005 @ 12:53:44 #15
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30912918
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:29 schreef Dagdromertje het volgende:

[..]

als je goed leest zeg ik toch dat die foto niet in zijn geheel is genomen??? en trouwens dat is mijn vraag ook helemaal niet...
Waarom hebben ze zoals al die anderen Tanja er dan ook niet gewoon bijgezet.... niet dat ik verwacht dat jullie daar het antwoord op hebben, maar gewoon of jullie het je ook niet afvragen...

let vanavond maar eens op
Ik heb ook goed gelezen... Zie mijn eerdere post

Ik gaf een quasi grappige reactie op de post van Sanne....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30922318
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:29 schreef Dagdromertje het volgende:
let vanavond maar eens op
Het is zondag Zondag is geen BB uitzending

[ Bericht 11% gewijzigd door TRiXeS op 25-09-2005 19:28:49 ]
pi_30922450
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:39 schreef TRiXeS het volgende:
[quote]Op zondag 25 september 2005 12:29 schreef Dagdromertje het volgende:
let vanavond maar eens op
[/quote
Het is zondag Zondag is geen BB uitzending
Jammer is dat hé? Had ook wel leuk geweest als Talpa 24/7 Big Brother met onderbrekingen voor ER zou uitzenden maar goed, dat is schijnbaar teveel gevraagd.
pi_30923082
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Kijk, dát zou nou pas een echte skoop zijn.... Als ze elkaar gewoon al een paar keer gezien hadden
volgens mij hebben de meeste elkaar wel bij de voor rondes gezien
pi_30923336
Maker groepsfotro zag Tanja's foto en gebruikt die nu om de kinderen uit z'n buurt bang te maken als ze weer eens kattekwaad uithalen..

"kijk jantje, als je dat nog een keer flikt word dit jouw nieuwe moeder!"
pi_30923984
Ja maar Tanja is zwanger
  zondag 25 september 2005 @ 19:57:18 #21
130560 daphne82
http://www.gratix.info/
pi_30944998
Yep, Tanja in het midden. Precies waar de ijskoningin hoort, heel BB draait om haar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 september 2005 @ 17:50:21 #23
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_30947126
De werkelijke reden is dat Tanja al vier jaar dood is.
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:16:01 #24
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_30973572
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:50 schreef doordevil het volgende:
De werkelijke reden is dat Tanja al vier jaar dood is.
Shit, en ik maar denken dat ze al 100 jaar ondood was.
[smerige crack- vampirella]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')