abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 september 2005 @ 12:29:34 #1
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_30883392
Ik heb op een van mijn partities een flinke mapstructuur staan (meer dan drieduizend mappen), die ook aardig diep gaat. Nou kom ik daarin regelmatig een lege map tegen, dus zonder inhoud. Die bestanden heb ik zelf ooit eens in een enthousiaste opruimbui weggegooid, maar de mappen bestaan dus nog wel.

Is er een manier in één keer alle lege mappen te zoeken, zodat ik die kan verwijderen? De zoekfunctie van Windows kan me niet helpen en ik ken ook geen geschikt DOS-commando dat dit voor me kan uitvoeren.

Ik draai XP.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:03:43 #2
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_30884266
Hier staat een beschrijving in het engels:
klik

Als je met google zoekt kan je trouwens ook wel wat programma's vinden om lege folders te verwijderen, helaas heb ik daartussen nog geen freeware gezien.

suc6
pi_30884501
Bijv. met Winetuneup Pro(2,6 MB), dit programma kun je gratis proberen. Dit programma zoekt o.a. naar lege mappen, waarna je deze kunt verwijderen. Succes!

Of kijk op Google...
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:16:26 #4
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_30884635
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:11 schreef aswin het volgende:
Bijv. met Winetuneup Pro(2,6 MB), dit programma kun je gratis proberen. Dit programma zoekt o.a. naar lege mappen, waarna je deze kunt verwijderen. Succes!

Of kijk op Google...
Google had ik al in de arm genomen, maar ik wil het kunnen doen zonder third party software.
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:03 schreef OssieMan het volgende:
Hier staat een beschrijving in het engels:
klik
Thanx, ga ik uitproberen!

- edit: OssieMan, het werkt fantastisch! -

[ Bericht 6% gewijzigd door ziggyziggyziggy op 24-09-2005 13:33:18 ]
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')