abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:49:26 #1
69872 TETSU
Von Smallhausen
pi_30882343
Mensen,

Ik heb een pc met 2 hd's deze zijn verdeeld zijn in 5 partities (c,d,e,f,g). Nu kan ik alleen nog op de partities c (systeem) en e. Deze partities zijn aangemaakt op één harde schijf. De andere schijf is niet meer toegankelijk. De pc geeft aan "De schijf in station D: is niet geformatteerd. Wilt u de schijf nu formatteren?"
Deze partities zitten met z'n drieën dus op een schijf. Bij config-systeembeheer-computerbeheer-opslag geeft hij wel alle 5 de partities aan, maar diegene die het niet doen zijn volgens het scherm helemaal leeg. In de verkenner staan ze ook, maar deze geeft helemaal geen informatie.
Wie kan mij helpen?

Groet,
Tetsu.
Just like the bunny!
pi_30882415
heb je ze al een goede drive letter gegeven? ennuh heb je ze ook al in computerbeheer geformateerd? geef eens wat meer specs
Just say hi!
  zaterdag 24 september 2005 @ 12:09:53 #3
69872 TETSU
Von Smallhausen
pi_30882867
Het heeft het afgelopen jaar allemaal gewoon prima gewerkt. Het probleems is dat ik nu niet meer op die tweede hd (met 3 part.) kan komen.
Verder nooit problemen mee gehad.
Just like the bunny!
pi_30883141
Doe eens een chkdsk op de kapotte partities. Misschien is de partitietabel van de schijf kapot of zit er een fout in het bestandssysteem. In beide gevallen ziet het er niet zo goed uit voor je data.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')