abonnement Unibet Coolblue
pi_30865133
Goeie savonds

Ik heb vanwege verhuizing een nieuw internet abbo genomen
CHELLO EXTREME met bellen

Nu heb ik hier op adsl alles gefinetuned maar nu bedenk ik mij eigen :
mijn linksys wag54g router modem heb ik weinig meer aan
heb nog wel een sitecom wl-025 met een wan poort maar die trekt waarschijnlijk de 20mbits niet

maar kan ik nu mijn linksys toch gebruiken door de kabel van de kabelmodem aan te sluiten
op een gewone netwerk poort van mijn router of gaat dit problemen geven
omdat ik aan het verhuizen ben zit ik een beetje krap bij kas dus een nieuwe kopen zit er ff nioet in

maar omdat ik niet precies weet wat voor modem bij dat abbo wordt geleverd kan ik er nu nog weinig uit opmaken
iemand al zón abbo die mij wat kan vertellen over dat modem

is het al standaard een multipc zit er wifi op of kan ik hem moeiteloos aansluiten op een router zonder wan poort , ik weet dat dat niet de bedoeling is maar ik wil wel gebruik kunnen maken van de 20 mbits

want downloaden doe ik veeeeeel

misschien een link naar de site waar ik specs kan vinden van het modem zou zeer fijn zijn
pi_30866216
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:30 schreef siekman het volgende:

maar kan ik nu mijn linksys toch gebruiken door de kabel van de kabelmodem aan te sluiten
op een gewone netwerk poort van mijn router of gaat dit problemen geven
omdat ik aan het verhuizen ben zit ik een beetje krap bij kas dus een nieuwe kopen zit er ff nioet in
Nee dat kan niet, omdat de andere poortjes voor het doorsturen zijn en niet als firewall of wat dan ook te configureren zijn.Lees ook de beschrijving die je bij je wag54g hebt gekregen.Dit is geen kabel router.
Het word dus een nieuwe kopen.
Een dag niet gedownload, is een dag niet geleefd...
pi_30866299
Je krijgt een arris tm402 modem of een webstar EPX2203 scientific atlanta. je zult inderdaad een nieuwe router moeten kopen, deze modems hebben slechts een (1) utp aansluiting.
pi_30868209
Maar hoe zit het met de doorstuur mogelijkheden van de sitecom wl-025 van een internet verbinding met 20 mbit
is het erg vertragend of is het te doen , als tijdelijke oplossing

en hoe zit het met modem > router wl-025 ( zonder modem ) > modem router wag54g

of word dit helemaal knudde

alvast bedankt voor jullie reacties ben al wat wijzer over de modems
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')