abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30865019
Hallo
Sinds vandaag doet mn HD het weers eens niet *zucht*.
Nu wil ik kijken of ik met een HD recovery tool nog wat bestanden kan terugvinden...
Welk programma kan ik het best gebruiken?
Of met welke programma's hebben jullie goede ervaringen?

bvd
pi_30865066
Getdataback NTFS/FAT
afhankelijk van wat je draait .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_30865255
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef Steve-O het volgende:
Getdataback NTFS/FAT
afhankelijk van wat je draait .
NTFS
pi_30865278
Overigens heb ik met een wat simpel uitziende programma een paar MP3's tjes kunnen redden
(van U2 verdomme )
Kijken wat ik allemaal terug kan krijgen...
pi_30865323
Met Getdataback for NTFS (wel een geregistreerde versie gebruiken ) Heb ik een keer 30 GB aan muziek terug gehaald na een format
Ook een goede manier om je p0rn te verbergen gewoon deleten en dan terughalen als je het nodig heb
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_30865347
Overigens kan ik met Windows niet in de map komen met al mn data..Ik krijg een foutmelding dat de map beschadigd of onleesbaar is ....Is hier misschien een oplossing voor?
pi_30865362
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef Steve-O het volgende:
Met Getdataback for NTFS (wel een geregistreerde versie gebruiken ) Heb ik een keer 30 GB aan muziek terug gehaald na een format
Ook een goede manier om je p0rn te verbergen gewoon deleten en dan terughalen als je het nodig heb


Maar ja...ik wil mn 40GB muziek terug het gaat me daarom...de rest kan aan mn reet roesten
pi_30865687
nog geen minuut bezig en nu al 500+ bestanden gevonden mooi
pi_30866857
Ach gvd
Alles staat er nog op maar ik kan er door kut windows er niet op komen
pi_30866875
Op welke manier kan ik ervoor zorgen dat ik er weer op kan (CHKDSK kan ik niet uitvoeren op HD...Windows weigert )
pi_30867617
geen flauw idee, maar ik heb hetzelfde probleem gehad 2 weken terug volgends mij, 40gig muziek, 100gig iso's en 50gig meuk kwijtgeraakt ben gewoon opnieuw gaan downloaden
pi_30868474
Koop dan toch een dvd-brander, bv een Pioneer dvr-109 (+/- 60 euro) met TDK -R schijfjes (n.a.v. reviews in de CT van september, Nederlandse versie)
HD's kunnen lang meegaan, maar soms ook niet. Backups maken dus

(Voor het geval dat, géén DVR-110 kopen, die heeft slechte reviews, de bios ervan is nog ondeugdelijk )
pi_30868545
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:33 schreef DjDev het volgende:
Ach gvd
Alles staat er nog op maar ik kan er door kut windows er niet op komen
Is het niet zo dat je met bv GetDataBack met de proefversie alleen kunt kijken wat je kunt redden. Om het daadwerkelijk te saven moet je het aanschaffen
pi_30871409
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:34 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Is het niet zo dat je met bv GetDataBack met de proefversie alleen kunt kijken wat je kunt redden. Om het daadwerkelijk te saven moet je het aanschaffen
Klopt daarom moet je ook even een goede versie kopen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_30872178
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Klopt daarom moet je ook even een goede versie kopen
ja ik heb het ff "gekocht"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')