abonnement Unibet Coolblue
pi_30860164
hoi allemaal,

ik heb net als velen van jullie een hekel aan dat je per windowsmedia player 1 stream kan zien. ik heb daarom net wat in elkaar geknutseld dat je in een applicatie alle 4 streams tegelijk kan zien.

het is een beta versie, maar vooledig werkend. verder wordt t ontwikkeld.

ik heb even geen hosting ervoor, mail me als je interesse hebt. het is 86kb groot.

GEEN spyware zit erin mocht je dat denken,.

mail: fjvdmeulen@gmail.com
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
pi_30860199
Wow geweldig.. en ik heb een applicatie ontwikkeld waarin je software vanuit raampjes kan starten, zodat je dus niet meer hoeft te typen in een zwart venster met witte letters! Je kan nu alles gewoon met een muis doen!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:48:32 #3
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_30860219
mja niet lullig verder, maar dat programmatje bestaat al lang...
pi_30860257
dat klopt, ik heb iets ooit in een grijs verleden gezien, maar kon niet meer vinden. tis geen wereldwonder, maar ja wel handig. als ik er iemand een plezier mee kan doen, is het al mooi.
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
pi_30860289
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30860389
ja je hebt gelijk. ach. beetje hobbyen is nooit weg.
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
pi_30860425
Je mag 'm van mij best doorontwikkelen hoor.. die bovengenoemde tool werkt bij lange na niet perfect. Je kan niet klikken per venster om 'm fullscreen te krijgen, en bij selecteren van fullscreen in het menu krijg ik een runtime error.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30860512
Dan ontwikkel je nog ff lekker door, we kunnen 'm later toevoegen aan het sticky-topic, ok?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30875845
aangepast: nu kan je per windows de stream helemaal in fullscreen zien, zonder fouten.

voor versie: fjvdmeulen@gmail.com
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
pi_30877240
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:24 schreef Fidelio het volgende:
aangepast: nu kan je per windows de stream helemaal in fullscreen zien, zonder fouten.

voor versie: fjvdmeulen@gmail.com
Bestaat al een maand http://bb5.florisd.nl/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')