abonnement Unibet Coolblue
pi_30822238
Ik probeer de beta van Windows Vista via VMware te installeren, echter krijg ik de volgende foutmelding. Ik heb al gezocht naar een oplossing maar kom er niet echt uit. Weet iemand misschien hoe ik dit het beste kan verhelpen?

BlackBerry Hub | www.bbhub.nl
pi_30822704
Eerst booten met een XP cd in dat image, de schijf maken en formatteren, en dan pas Vista proberen, zo lukte het bij mij iig.

Succes!
pi_30822751
Hmm..ik zal dat eens gaan proberen....ik laat het asap weten of het gelukt is.
BlackBerry Hub | www.bbhub.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 13:58:26 #4
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_30823047
Wat je ook zou kunnen proberen is een IDE hd gebruiken i.p.v. een SCSI hd...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_30824572
Ook na het formateren met XP wilde het niet...zelfde foutmelding. Ik ga nu ff proberen de HDD IDE te maken. Hopenlijk werkt ie dan wel.
BlackBerry Hub | www.bbhub.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 14:55:55 #6
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_30825019
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_30825938
Tnx...onder IDE werkte het ook niet. Ik ga nu ff die tips van VMware toepassen. Bedankt nog!
BlackBerry Hub | www.bbhub.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 15:27:04 #8
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_30826024
er is nog geen beta uit van Vista alleen voor beta testers! en die laten het niet zo zien op het forum

tss

[ Bericht 24% gewijzigd door Jump op 22-09-2005 15:50:46 ]
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_30827048
Installatie ging bij mij gewoon goed in VMware
Ik moest alleen eerst een partitie aanmaken, waarna hij wou herstarten.

Daarna kon ik hem gewoon installeren.
Nu met transparante user-icon!
pi_30830134
Het is nog niet helemaal gelukt. Ik zal vanavond het een en ander wel ff proberen. In ieder geval bedankt.
BlackBerry Hub | www.bbhub.nl
pi_30853726
Het staat er inmiddels allemaal op. Echter krijg ik mijn vga ook niet aan de praat. Ik heb al geprobeerd hem handmatig toe te wijzen, maar dan geeft ie aan dat ie door een fout de vga niet kan installeren. Is er nog een andere manier om de vga in vmware aan de praat te krijgen?
BlackBerry Hub | www.bbhub.nl
pi_30854977
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:02 schreef iBenshi het volgende:
Het staat er inmiddels allemaal op. Echter krijg ik mijn vga ook niet aan de praat. Ik heb al geprobeerd hem handmatig toe te wijzen, maar dan geeft ie aan dat ie door een fout de vga niet kan installeren. Is er nog een andere manier om de vga in vmware aan de praat te krijgen?
Volgens mij niet. Ik had ook het probleem dat ie maar 16 kleurtjes wou geven.
Als ik de VMware-tools wou installeren deed ie er gewoon totaal niets mee..
Nu met transparante user-icon!
pi_30855132
Ik heb de oplossing ook nog niet gevonden...eerst ff de netwerkkaart aanslingeren. Misschien dat ie op het internet wel iets vind. Momenteel staat de vga op 4 kleuren...werkt ook niet echt lekker :p
BlackBerry Hub | www.bbhub.nl
pi_30855555
VirtualPC van Microsoft heeft die shit van VMWare-Tools of wat dan ook niet nodig. Dat werkt redelijk goed out-of-the-box!
We'll keep on whispering our mantras.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')