abonnement Unibet Coolblue
pi_30815901
Hallo. Mijn baas heeft spontaan bedacht te gaan plannen via de computer.

Hij heeft bij een klant een planning gezien via outlook.

Het is dus de bedoeling dat we via 3 computers 1 gedeelde planning openen. Waar we dan eigenlijk diverse werknemers in de weekplanning kunnen zetten. Het liefst elke werknemer met zijn eigen kleurtje.

Maargoed, ik dus kijken in outlook en zoeken met de outlook help, maar ik kan dus niks vinden. Ik zoeken met google, maar al die troep werkt ook niet.

Moet ik hier nu een extra stukje software voor hebben, of is het gewoon een instelling in outlook?
  donderdag 22 september 2005 @ 09:48:27 #2
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_30816007
via een exchange server je outlook map delen. hebben wij hier ook. een eigen agenda en een centrale. werkt prima
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_30816376
quote:
Op donderdag 22 september 2005 09:48 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
via een exchange server je outlook map delen. hebben wij hier ook. een eigen agenda en een centrale. werkt prima
En die staat normaliter op de server?
pi_30816432
Nee dat zal je moeten kopen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 22 september 2005 @ 10:20:13 #5
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_30816773
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:03 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En die staat normaliter op de server?
geen idee of jullie exchange gebruiken voor de afhandeling van mail. Kijk in outlook eens bij extra->email accounts. als je daar iets van exchange ziet staan dan zit je gebakken
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')