heeft ook wel verbouwing nodig jaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef Kjew het volgende:ik dacht dat je de Tweede Kamer bedoelde!
zal ik morgen maken...!!! (ik verhuis mezelf naar de rommer/kantoor kamer, dus veel is er niet te zien, maar de vorm wel...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:43 schreef nectarientje het volgende:
Heb je geen plattegrondje of foto's van hoe het nu is?
hou van alle 2, maar ik ben er nog niet uit wat me kamer gaat worden. Als ik de computer en alles op m'n kamer zet, word het wel strak en modern ja, zo niet is druk en gezellig erg leukquote:Op donderdag 22 september 2005 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
TS waar hou je van? Veel kleuren of juist alles neutraal; strak en modern of druk en gezellig... dat maakt nogal veel uit namelijk!
Foto's zijn wel handig jaquote:Op donderdag 22 september 2005 16:11 schreef Eastwood het volgende:
[..]
hou van alle 2, maar ik ben er nog niet uit wat me kamer gaat worden. Als ik de computer en alles op m'n kamer zet, word het wel strak en modern ja, zo niet is druk en gezellig erg leukmaarja, daar kan je niks mee. MIsschien geven de foto's zometeen antwoord..
Een grote muurschildering!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef Eastwood het volgende:
goede ideeen.. maar dat muurtje gaat iig weg. (om meerdere redenen) dus daar hou ik rekening mee. Nou kwam ik net op het idee, en dat past wel goed bij de tekening van nectarientje, om die zitzak idd in een hoek te zetten, en er ook nog een extra matras in te flikkeren, misschien wat oude kussen erbij, echt zo'n hang hoek..Maar weet nog niet precies hoe dat gaat uitpakken.
hebben julli enog ideetjes om de muren/deuren op te vullen? zoek nog paar leuke dingetjes om het beetje op te vullen..(kale muur is ook niks)![]()
heb ik ook aan zitten denkenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een grote muurschildering!!!
Dan is dit ook best gaaf in je kamer.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:39 schreef Eastwood het volgende:
[..]
heb ik ook aan zitten denkenmaar ik kan dat niet, en ken ook niemand die dat ff´tjes doet. Kan het wel met de computer, dus heb zitte denken aan grote posters, maar ben daar nog niet uit. Enig idee of je je eigen foto op een soort behang kan laten printen? (of papier dat je als behang kan op plakken?)
vertel... ideeenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:40 schreef MaRySe het volgende:
Mijn kamer moet ook nog verbouwt worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |