abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30804324
Nou.. ik ga dus m'n kamer verbouwen(slaap kamer voor de duidelijkheid ). Wil graag tips of leuke ideeen horen voor in een kamer. Van alles mag.. gooi het er maar uit. Van muur tot ontwerp nachtkasje, tot vette licht-effecten of een bepaalde lui stoel. zit zelf beetje te denken aan een moderne studenten kamer, maar afwijkende tips zijn natuurlijk ook altijd welkom. Heb geen miljoenen tot m'n beschikking, dus echt duur kan het niet zijn, maar ben wel "doe het zelfer" dus als er wat te klussen valt is dat geen probleem.

kom maar op.. ben benieuwd...

alvast bedankt

Srry als het verkeert staat, anders schopt iemand hem maar naar lifestyle, algemeen of zelfs design ofzo
"Dude.. they can't get any better than that"
pi_30804747
ik dacht dat je de Tweede Kamer bedoelde!
pi_30804770
Heb je geen plattegrondje of foto's van hoe het nu is?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_30804910
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef Kjew het volgende:
ik dacht dat je de Tweede Kamer bedoelde!
heeft ook wel verbouwing nodig ja
pi_30804968
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:43 schreef nectarientje het volgende:
Heb je geen plattegrondje of foto's van hoe het nu is?
zal ik morgen maken...!!! (ik verhuis mezelf naar de rommer/kantoor kamer, dus veel is er niet te zien, maar de vorm wel...
  woensdag 21 september 2005 @ 23:48:31 #6
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_30809945
Ik vind zo'n ding zoals op het plaatje altijd wel sjiek de friemel..Makelijk zelf te maken en ja kan het in elke kleur verven die je wilt.. Nieuwe dekbedhoezen scheelt ook al een stuk trouwens.

klik

[ Bericht 13% gewijzigd door Conflict op 22-09-2005 08:53:46 (url gefixt, lay-out was verpest) ]
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_30810626
TS waar hou je van? Veel kleuren of juist alles neutraal; strak en modern of druk en gezellig... dat maakt nogal veel uit namelijk!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 22 september 2005 @ 00:13:44 #8
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_30810691
edit: niet grappig

[ Bericht 68% gewijzigd door Conflict op 22-09-2005 08:54:41 ]
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_30827348
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
TS waar hou je van? Veel kleuren of juist alles neutraal; strak en modern of druk en gezellig... dat maakt nogal veel uit namelijk!
hou van alle 2, maar ik ben er nog niet uit wat me kamer gaat worden. Als ik de computer en alles op m'n kamer zet, word het wel strak en modern ja, zo niet is druk en gezellig erg leuk maarja, daar kan je niks mee. MIsschien geven de foto's zometeen antwoord..
pi_30827479
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:11 schreef Eastwood het volgende:

[..]

hou van alle 2, maar ik ben er nog niet uit wat me kamer gaat worden. Als ik de computer en alles op m'n kamer zet, word het wel strak en modern ja, zo niet is druk en gezellig erg leuk maarja, daar kan je niks mee. MIsschien geven de foto's zometeen antwoord..
Foto's zijn wel handig ja Ben benieuwd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_30828626
nou..foto's dan. Zoals al in de openings post stond is het nu nog rommerkamer, maar je kan wel beetje zien hoe de kamer is.

Het schot dat onder de zwarte balk zit, wil ik weg slopen. Daar zit nu een opberg ruimte, maar wil dat weg halen om een ruimere kamer te creeeren. Dus dan loopt de vloer tot bijna het schuine dak door. dit muurtje waar de verwarming tegen hangt dus:
  donderdag 22 september 2005 @ 16:51:53 #12
13250 Lod
Sapere aude!
pi_30828755
Hij lijkt verdachte veel op een kamer die ik ook heb bewoond
GNU Terry Pratchett
pi_30829154
Oké. Wat moet er allemaal minimaal inkomen (qua functies. Bv: computerruimte, kleding kast, luie stoel etc.)?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_30831563
Heb je ook maten?

Staan er foto's, heb ik weer wat te zeuren En wat voor bed heb je? Een- of tweepersoons?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_30831627
nou... ga nog maar niet uit van een computer, dat neemt veel ruimte in beslag. minimaal 1 bed (eenpersoons), kleding kast, 1 luie stoel, een bureau(kleiner als dat er nu staat!!!) met onder het bureau een paar opberg kasten..

Waar ik al wel uit ben is om me bed helemaal in de hoek te schuiven, zodat ie voor de helft onder het schuine deel komt. want daar kan je toch niet lopen/staan, dus dat is dan wel handig voor me bed.
vanuit foto 3 gezien links achteraan tegenover die computer zegmaar

edit: voor luie stoel denk ik aan zo'n jumbo zitzak, van minimaal anderhalve meter dat lijkt me wel wat
  donderdag 22 september 2005 @ 18:31:45 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_30831779
Waar blijft de verwarming als je het muurtje eruit sloopt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_30832221

De toelichting van mijn geweldige paint-creatie
Dat blauwe ding boven je hoofd is een plank voor boeken, boxen, dvd's of wat dan ook. Zeg maar ten hoogte van de zwarte balk in je kamer.
Ik weet niet hoeveel ruimte je overhoudt als je de kast en het bureau tegenover elkaar zet maar dat weet jij wel En dat knalrode ding is je hippe zitzak.

Zo is het volgens mij niet eens nodig om dat muurtje eruit te slopen.. Het ziet er zo netjes afgewerkt uit en ik zou het lekker laten zitten!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  donderdag 22 september 2005 @ 20:04:07 #18
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_30834582
Is het geen idee om in de kastdeuren een balkje te plaatsen en dan daarop een schap/bureaublad. Dan kan je doen wat je moet doen en als je klaar bent dan berg je de schap weer op en heb je weer alleen een kast. Ik zou de kast laten staan waar ie nu staat.Verder zou ik onder de schuine wand kastjes maken zodat je veel opbergruimte hebt,anders gebruik je de ruimte toch niet. En het bed zou ik idd doen wat je zei.Dan heb je in het midden nog ruimte genoeg om zo'n zitzak en eventueel een kastje oid neer te zetten..
  Moderator donderdag 22 september 2005 @ 20:26:55 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_30835391
Misschien 1 muur enorm knallend paars ofzo, en verder weer afsteken tegen een lichte andere muur ofzo.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_30835907
goede ideeen.. maar dat muurtje gaat iig weg. (om meerdere redenen) dus daar hou ik rekening mee. Nou kwam ik net op het idee, en dat past wel goed bij de tekening van nectarientje, om die zitzak idd in een hoek te zetten, en er ook nog een extra matras in te flikkeren, misschien wat oude kussen erbij, echt zo'n hang hoek.. Maar weet nog niet precies hoe dat gaat uitpakken.

hebben julli enog ideetjes om de muren/deuren op te vullen? zoek nog paar leuke dingetjes om het beetje op te vullen..(kale muur is ook niks)
  Moderator donderdag 22 september 2005 @ 20:49:24 #21
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_30836376
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef Eastwood het volgende:
goede ideeen.. maar dat muurtje gaat iig weg. (om meerdere redenen) dus daar hou ik rekening mee. Nou kwam ik net op het idee, en dat past wel goed bij de tekening van nectarientje, om die zitzak idd in een hoek te zetten, en er ook nog een extra matras in te flikkeren, misschien wat oude kussen erbij, echt zo'n hang hoek.. Maar weet nog niet precies hoe dat gaat uitpakken.

hebben julli enog ideetjes om de muren/deuren op te vullen? zoek nog paar leuke dingetjes om het beetje op te vullen..(kale muur is ook niks)
Een grote muurschildering!!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_30838630
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef Renesite het volgende:

[..]

Een grote muurschildering!!!
heb ik ook aan zitten denken maar ik kan dat niet, en ken ook niemand die dat ff´tjes doet. Kan het wel met de computer, dus heb zitte denken aan grote posters, maar ben daar nog niet uit. Enig idee of je je eigen foto op een soort behang kan laten printen? (of papier dat je als behang kan op plakken?)
  donderdag 22 september 2005 @ 23:46:07 #23
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_30843335
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:39 schreef Eastwood het volgende:

[..]

heb ik ook aan zitten denken maar ik kan dat niet, en ken ook niemand die dat ff´tjes doet. Kan het wel met de computer, dus heb zitte denken aan grote posters, maar ben daar nog niet uit. Enig idee of je je eigen foto op een soort behang kan laten printen? (of papier dat je als behang kan op plakken?)
Dan is dit ook best gaaf in je kamer.

http://www.nonplusultra.nl/index.asp?strPageType=categoriepagina&intHoofdGroepID=161&osadcampaign=adwords
pi_30870691
Mijn kamer moet ook nog verbouwt worden
pi_30871560
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:40 schreef MaRySe het volgende:
Mijn kamer moet ook nog verbouwt worden
vertel... ideeen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: