abonnement Unibet Coolblue
pi_30802762
Hallo,
Ik probeer mijn computer op m'n versterker aan te sluiten maar ik hoor maar door 1 box en de bass geluid, de andere 4 boxen zijn stil.

Heb de volgende tulp kabel op de versterker (AUX2) aangesloten en de Jack in de line-out van de computer.



De TV en Recorder gingen perfect maar hier doe ik iets fout? Wat me wel opvalt is dat de tulp rood/zwart is en op de versterker rood/wit is.

Iemand suggesties ?
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_30802821
boxxen instellingen wel goed?
Staan die wel als surround?
pi_30802896
Denk toch dat er iets mis is met je kabel dan... want de output van je PC is vrijwel altijd stereo!!
Just say hi!
  woensdag 21 september 2005 @ 21:04:40 #4
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_30803300
Je zit dan mischien in het verkeerde gaatje (subwoofer uitgang?), als er kleur codering is toegepast dan is het line-out gaatje groen.
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
pi_30803315
stomme vraag... maar heb je al gecontroleerd of die stekker in je pc er wel helemaal in zit?

zo ja, heb je je PC dan niet ingesteld op '5.1 surround-output', want op deze manier zijn de aansluitingen anders geconfigureerd.
Don't hurry, be crappy!
pi_30803575
Hm ik heb de kabel gebruikt die in de pc boxen zat die wel rood/wit is en dat werkt wel goed. Is alleen een beetje kort

Zinloos topicje dus, even nadenken mikie
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_30804004
Dus is de andere kabel stuk.
(Rood-wit vs. rood-zwart maakt nl. niets uit).

Ik hoop alleen niet dat je verwacht dat je nu met 5.1 surround kunt genieten. Je hebt stereo, hooguit dolby-surround (links, rechts, achter en bass).
Don't hurry, be crappy!
pi_30950512
Ik heb nu een goede kabel die gelijk wat langer is. Alleen ik hoor steeds een soort geluidsinzinking als ik muziek vanaf de computer op de dvd-reciever speel. Heel vervelend.

Ligt dit nou aan de computer of aan de receiver, bij een normale dvd of cd die ik afspeel hoor ik dit niet.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  maandag 26 september 2005 @ 21:37:10 #9
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_30954607
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:38 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb nu een goede kabel die gelijk wat langer is. Alleen ik hoor steeds een soort geluidsinzinking als ik muziek vanaf de computer op de dvd-reciever speel. Heel vervelend.

Ligt dit nou aan de computer of aan de receiver, bij een normale dvd of cd die ik afspeel hoor ik dit niet.
Heb je wel een goede massaverbinding? Druk alle connectors nog eens extra goed aan.
Ga doorrrrrr!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')