abonnement Unibet Coolblue
pi_30801663
Ben bezig om een forum script te bouwen waar users een useraccount kunnen aanmaken.
Opzich werkt het script naar behoren. Iedere user kan zelf een username verzinnen met de benodigde details zoals email adres.
Echter als iedereen zomaar een username kan verzinnen kunnen er ook usernames ingevoerd hebben die ik misschien niet wil. Namen zoals admin, administrator, webmaster, master zijn al geblokkeerd. Weet iemand of er een redelijk complete lijst bestaat met geblokkeerde users.
Usernamen zoals klootzak en alle overige scheldnamen wil ik voorkomen. Ook die van Allah en Jezus en de bijbehorende vrienden.
pi_30802006
Ik denk niet dat er een lijst is maar dan zou je die zelf toch even kunnen samen stellen!? en je hebt altijd varianten zoals @minitrat0r etc... met 0etjes etc... dus voorkomen is vaak beter dan genezen maar je kan niet alles voorkomen...
Just say hi!
pi_30802115
Wat dacht je van alles gewoon toelaten en zodra je een ongewilde naam ziet deze verwijderen en blokkeren.
pi_30802170
Misschien in feedback
Fok heeft een hele grote lijst
Neem dan ook gelijk de mailadressen over
pi_30802245
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:34 schreef Godlike02 het volgende:
Fok heeft een hele grote lijst
Goed plan : http://forum.fok.nl/fok/show?grotelijst
  woensdag 21 september 2005 @ 20:37:00 #6
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_30802248
ga anders na met levenshtein of een naam op een verboden naam lijkt

het is toch niet te voorkomen dus ik zou lekker alles toestaan en het gewoon in de gaten houden
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_30805586
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef Windsurfbart het volgende:

[..]

Goed plan : http://forum.fok.nl/fok/show?grotelijst
Ik klik nog ook he

Als je een activatielink verstuurd, weet je welk (werkend) emailadres bij de nickname hoort. Gewoon mailen dat ze een andere nick moeten nemen en als het nog een keer gebeurd, ban. Oid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')