abonnement Unibet Coolblue
pi_30799366
Hier te verkrijgen:

http://www.3dgamers.com/news/more/1096482899/
http://www.gamershell.com/news/24969.html
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=28445
http://www.strategyinformer.com/pc/b...downloads.html

De eerste demo vond ik niet zoveel aan. Ik heb BiA dan ook niet gekocht. Toch ben ik erg benieuwd naar deze ....
pi_30805770
Net gedownload en ik zie dat ze niks geleerd hebben van deel 1.
Ik mis gewoon het nodige realisme, als ik iemand een kogel door zijn kop jaag moet ie tegen de vlakte gaan en niet dat ik hem 6 moet raken omdat in dekking zit.
Als ik een hoofd zie en ik raak dat dan moet ie plat gaan klaar.

Ik wil geen overdreven arcade ww2 spel en volgens mij de meeste mensen niet.
pi_30807957
Ook ik ben niet zo onder de indruk.

De figuren zijn mooi gemaakt, bijna levensechte gezichten, de cutscenes zijn netjes, de symfonische muziek doet denken aan Band Of Brothers. Toch spreekt het spel niet zo tot de verbeelding zoals in COD UO waar je de actie ingezogen wordt na een dodenrit over bospaadjes en je uiteindelijk wordt bijgepraat terwijl tanks in de bossen verderop oprukken en de granaten om je oren vliegen. In BIA babbel je na openingcredits -die te lang duren- met je commandant in het slagveld. Je haalt herinneringen op aan het interieur van een jump plane, waarna je schietles krijgt op een provisorische schietbaan. Tja... De control-aanwijzingen kloppen hier alleen als je zelf de controls niet hebt aangepast.

De omgeving van het level waar je een trein moet opblazen is mager. Net een snelgemaakte custom COD UO map, maar dat is m'n persoonlijke mening. Het voelt zo aan en het ziet er zo uit. Ondanks begroeing en dingen erg kaal. Verder standaard geneuzel dat je niet over een hekje of steen kunt omdat de makers dat kennelijk niet willen. Een afknapper op zich vind ik zoiets. Je bestuurt in dit soort shooters een geoefend soldaat, niet iemand die slecht ter been is.

Wat besturingsmogelijkheden betreft ben je erg beperkt. Tegenwoordig wil je kunnen staan, zitten, liggen, sluipen, sprinten, springen etc. Als je alleen kunt lopen, hurken en springen is dat mager. Wat de AI betreft, je strijdmakkers gaan doodleuk midden in de vuurlinie staan als je ze niet voorkauwt wat ze moeten doen. Niet realistisch. De Duitse soldaten leveren veel te veel ingeblikt commentaar waarbij ze aan de lopende band hun posities, status en plannen verraden. Het leek wel een talkshow.

Het kan allemaal aan m'n instellingen liggen, maar nee. Deze game is een paar jaar te laat. Naast BF1942 had ie misschien niet misstaan. Jammer met dit soort producties is dat je ze kunt gaan waarderen als je ze een tijdje gespeeld hebt, maar dan leg je het als producent toch af tegen monstertitels als Battlefield en noem ze maar op. Ik heb de footage gezien vanop die grote beurs in LA en dat leek wel een ander spel.
pi_30808081
Ik heb het spel inmiddels op de Xbox.
Ik vind de graphics echt heel erg goed. Ik vind het ook goed dat de spanningen goed verdeeld zijn met enkele rustpunten. De AI van de tegenstanders is zeer behoorlijk te noemen.
Dus ik vind het spel goed.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_30808376
Ik zit al een tijdje te wachten op weer een echt goed WW2 spel, wanneer word COD2 precies verwacht?
er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze post
pi_30812540
Ik vond er geen zak aan. De demo van BiA kon me niet echt boeien en deze ook niet. En het ziet er allemaal zo 2003 uit.
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef NITR0 het volgende:
Ik zit al een tijdje te wachten op weer een echt goed WW2 spel, wanneer word COD2 precies verwacht?
November. maar met de nadruk op verwacht; nix officieels
  zaterdag 24 september 2005 @ 09:52:30 #7
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30880139
BIA is nooit geweest wat het had kunnen en moeten worden. Met veel bombarie aangekondigt, revolutionair systeem enz. enz. maar ze bakken er in werkelijkheid niks van en dat vind ik erg jammer.... Maar ja, ik ga geen game zitten spelen waar je idd 10x op een helmpje moet schieten
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_30930711
Nog eens gespeeld, nee bedankt.
pi_31023257
Ik was altijd groot fan van BiA tot het uitkwam, het was toch niet echt hoe t eruit zag. Ook met deze nieuwe demo heb ik het idee dat het spel zelf amper is aangepast. Als ik Band of Brothers kijk krijg ik er wel automatisch weer zin in, maar als je spellen als battlefield 2 en nu Call of Duty 2 (de demo gister gespeelt, WOW) ernaast legt ziet het er gewoon niet uit en dat is een flinke misser
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')