abonnement Unibet Coolblue
pi_30801551
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef MaJo het volgende:
Ik denk ook dat het bezoekje van Joost in de uitzending komt. Hoop het wel want ik heb het gemist.
Wat was dat dan met Joost z'n bezoekje?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30801555
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef svann het volgende:

[..]

Zo komen straks allemaal zwangere vrouwen Tanja redden van haar medogenloze medebwoners.
Ik 33 weken zwanger vind haar een enorme doos en ken geen een zwangere/ kersverse moeder die haar wel leuk en gezellig/ normaal vind.

Ik erger me groen en geel!
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 20:17:22 #128
128220 Peter6000
pi_30801563
Wat mij wederom opviel in de uitzending is dat Tanja op een reëele manier in beeld gebracht wordt, niet overdreven positief. Tanja is in beeld gebracht als iemand die in de groep een geïsoleerde positie heeft, waar andere zich aan beginnen te storen.
Hier op Fok willen ze haar het liefst als zondebok compleet vernederen, maar ik heb het dus over een reëel beeld van hoe ze is. Dat hele verhaal dat Talpa vindt dat Tanja koste wat het kost in huis moet blijven, zie ik als een aanname die iedereen op Fok van elkaar overneemt.

Verder vielen me dingen op die ik al eerder postte:
--de onzichtbaarheid van Lieske
--de vreemde kwetsbare kant van Ingrid

En ook komisch dat Nathalie niet in staat bleek te zijn zelfstandig eieren te koken
pi_30801595
Laten we even recapituleren.
Gisteravond. Er zijn niet genoeg blaadjes van het één of het ander....
half uur niets doen.
Wat doet Tanja ? Peukjes roken, hangen, zaniken.

Iedereen gaat weer werken
Wat doet Tanja ?

Eten in de magnetron en de groep gaat werken.

Dat is de WAARHEID BB.
Als je bijna flauwvalt ga je DIRECT eten. Niet na een half uur. PUNT. PUNT ! (naar Marc-Marie)
Logisch dat de bewoners pissed raken

Een deel van het kijkgenot naar de BB-TV is zojuist door jullie verknald.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_30801621
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:14 schreef Olio het volgende:
Ruby dat ging over Ralph.
Aaah, ik mag Ralph wel. Het is volgens mij een aardige gast. Niet dat ik 'm zo goed ken natuurlijk maar vooralsnog vind ik 'm een stuk sympathieker dan een aantal andere figuren daarzo.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 21 september 2005 @ 20:19:20 #131
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_30801633
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij wederom opviel in de uitzending is dat Tanja op een reëele manier in beeld gebracht wordt, niet overdreven positief. Tanja is in beeld gebracht als iemand die in de groep een geïsoleerde positie heeft, waar andere zich aan beginnen te storen.
Hier op Fok willen ze haar het liefst als zondebok compleet vernederen, maar ik heb het dus over een reëel beeld van hoe ze is. Dat hele verhaal dat Talpa vindt dat Tanja koste wat het kost in huis moet blijven, zie ik als een aanname die iedereen op Fok van elkaar overneemt.

Verder vielen me dingen op die ik al eerder postte:
--de onzichtbaarheid van Lieske
--de vreemde kwetsbare kant van Ingrid

En ook komisch dat Nathalie niet in staat bleek te zijn zelfstandig eieren te koken
Tanja iemand noemen die goed voor zichzelf en de baby wil zorgen is pure onzin hoor
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_30801730
Ja wat is dat eigenlijk met Menno? Is ie niet meer zo close met Ingrid? Of heeft ie sinds Dido's cock teasing praktijken zijn ogen op haar gericht?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30801777
Ruby dat is gewoon geil zijn zonder er voor uit te willen komen.
  Trouwste user 2022 woensdag 21 september 2005 @ 20:25:14 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_30801846
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:22 schreef ruby het volgende:
Ja wat is dat eigenlijk met Menno? Is ie niet meer zo close met Ingrid? Of heeft ie sinds Dido's cock teasing praktijken zijn ogen op haar gericht?
Lijkt me eerder dat Ingrid zo onzeker is dat ze Menno al niet vertrouwd als ie met andere meiden een beetje te close wordt. Ik kan het mis hebben want ken de screans niet. Maar Ingrid is niet het toonbeeld van de zelfverzekerde vrouw.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 20:25:22 #135
128220 Peter6000
pi_30801849
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef BlaBlub het volgende:
Tanja iemand noemen die goed voor zichzelf en de baby wil zorgen is pure onzin hoor
Daar heb je gelijk in.

Maar anderzijds wordt ze ook rokend in beeld gebracht, en wordt ook haar geïsoleerde positie en de ergernissen die dat bij de overige bewoners begint op te roepen in beeld gebracht.
pi_30801915
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:25 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

Maar anderzijds wordt ze ook rokend in beeld gebracht, en wordt ook haar geïsoleerde positie en de ergernissen die dat bij de overige bewoners begint op te roepen in beeld gebracht.
waarschijnlijk omdat er weinig beelden zijn dat ze niet rookt?
  woensdag 21 september 2005 @ 20:29:26 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30801980
Wat een VERSCHRIKKELIJKE uitzending

Die BB stem die zegt: "Tanja is misselijk van de honger, maar de bewoners gunnen het haar niet"

Onvoorstelbaar. De stem vergat even te zeggen dat ook Tanja anderhalf uur pauze heeft gehad en dus alle tijd om wat te eten. Dat Tanja in haar pauze liever een sigaret of 2 rookt is haar probleem.

De verdediging is begonnen
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 21 september 2005 @ 20:30:41 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30802020
Komt nog bij dat in de dbk waarschijnlijk tegen Tanja is gezegd dat ze net als de anderen ook anderhalf uur pauze heeft... en dus niet langer. Daarom was Tanja ook overstuur in bed gegaan.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30802032
dat is mij totaal ontgaan dat de bb stem dat zei.

in mijn ogen werd tanja afgeschilderd zoals ze is.
irritant, vervelend, en drammerig.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 20:32:20 #140
128220 Peter6000
pi_30802087
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:27 schreef cpcpb het volgende:
waarschijnlijk omdat er weinig beelden zijn dat ze niet rookt?
Wat een makkelijke simpele reactie toch weer.

Voor mijn points verwijs ik naar mijn eerdere posten in dit topic
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 20:33:39 #141
128220 Peter6000
pi_30802146
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef cpcpb het volgende:
dat is mij totaal ontgaan dat de bb stem dat zei.

in mijn ogen werd tanja afgeschilderd zoals ze is.
irritant, vervelend, en drammerig.
Dan zijn we het toch nog (gedeeltelijk) eens.
Wat ik probeerde te zeggen was namelijk, dat ik vind dat er in de tv uitzendingen geen overdreven positief beeld van Tanja wordt neergezet.
pi_30802219
cpcpb nou het werd wel wat anders voorgesteld dan het was. Tanja heeft zich gisteravond afgezonderd en is alleen uit bed gekomen om in de woonkamer een sigaret te roken. De voice-over en het gesprek maakten het allemaal wat softer voor Tanja dan het was. Heel sneu eigenlijk, maar het lag aan haar. Ze gaat notabene een magnetron maaltijd eten terwijl er daarna een verse maaltijd komt. En die zou verantwoordelijk bezig zijn?
Krijgt ze trouwens geen begeleiding van BB? Dit is niet om aan te zien.
pi_30802231
Tanja is gewoon een vreselijk grote egoïst!!
Zelden zoiets gezien.
  woensdag 21 september 2005 @ 20:36:29 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30802233
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dan zijn we het toch nog (gedeeltelijk) eens.
Wat ik probeerde te zeggen was namelijk, dat ik vind dat er in de tv uitzendingen geen overdreven positief beeld van Tanja wordt neergezet.
Dat was voorheen idd zo. Deze uitzending war ENORM pro Tanja. Alles was te wijten aan de bewoners en Tanja was de zielige zwangere die door de bewoners onterecht wordt aangevallen. Dit was echt de meest walgelijke verdraaiing van de werkelijkheid tot nu toe.
Ik snap dat het voor Tanja zwaarder is, maar ze moet niet gaan eten als een pauze voorbij is. Ze heeft net als de anderen genoeg tijd gehad om te eten tijdens de vele pauzes, maar dan zit ze ergens 1 of 2 sigaretten te roken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30802261
De andere bewoners zijn volkomen terecht "pissed off" over het asociale en egoïstische gedrag van Tanja. PUNT Petertje 6000 PUNT


"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_30802310
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dan zijn we het toch nog (gedeeltelijk) eens.
Wat ik probeerde te zeggen was namelijk, dat ik vind dat er in de tv uitzendingen geen overdreven positief beeld van Tanja wordt neergezet.
Dan heeft de laatste uitzending weer alles rechtgezet in jouw ogen

Bah ! Driewerf BAH !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_30802338
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef Olio het volgende:
Dat zou niet eens zo'n slecht idee zijn. Vind de beelden van Tanja zo langzamerhand schokkend. Ze hebben omwille van john de Mol een labiele dame in huis geplaatst die ook nog eens voor tv kijkend Nederland moet gaan bevallen. Hoe sneller ze eruit is hoe beter voor haar.
Ik weet niet.... Die labiele vrouw in haar eentje thuis, echt geen anoniem leventje meer,
allerlei media en mensen met opmerkingen achter haar aan....
Ze lijkt me sterk in het maken van verkeerde keuzes, en het geld lokt natuurlijk.
Ik heb de indruk dat haar sociale netwerk niet veel voorstelt, anders pieker je er niet over om zwanger in BB te gaan.
Ze hadden beter een BOM kunnen nemen.
Dat haar eigen moeder vindt dat dit de beste plek voor haar is maakt me niet echt blij.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_30802542
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:25 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

Maar anderzijds wordt ze ook rokend in beeld gebracht, en wordt ook haar geïsoleerde positie en de ergernissen die dat bij de overige bewoners begint op te roepen in beeld gebracht.
Misschien omdat dat overheerst in het algemeen?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30803025
Ik kreeg echt slaande ruzie met die Tanja....wat een arrogant mens....ze is vals en gemeen en doet alsof ze eerlijk is maar maakt de smerigste opmerkingen over iemand achter zijn of haar rug.
Een vreselijk onprettig mens,in mijn ogen is ze een nul.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_30803325
Ze vindt van zichzelf dat ze zo flink is maar heeft ondertussen wel haar eigen leven totaal niet in de hand, doet dingen die een meisje van 14 nog niet doet,zo onverantwoordelijk met sex omgaan bijvoorbeeld,je wordt toch niet voor niets zwanger,als je dan op zo'n moment niet goed in je vel zit en je wordt verliefd op iemand dan gan je toch niet meteen zwanger worden van zo iemand.
Hoezo is ze slim en verstandig zoals ze zelf doet voorkomen....ze is gewoon een vreselijk dom iemand en met totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel ook nog eens
En vreselijk hooghartig,ze zet zichzelf boven alles en iedereen.


Zo...dat ben ik kwijt....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')