abonnement Unibet Coolblue
pi_30798962
Ik was zojuist bezig met de installatie van Fahrenheit (PC game) toen mijn lieve moeder het nodig vond om zowel de grill als de frituurpan op dezelfde groep aan te sluiten waardoor de stoppen het begaven: mijn pc viel hard uit. Sorry als ik verkeerde termen gebruik hiervoor; ik heb geen ruk verstand van stroom en stoppen e.d., maar goed.

Nu wilde ik de installatie weer oppakken door gewoon setup te runnen maar nu klaagt het programma dat de installatie onderbroken was, en dat ik setup opnieuw moet runnen om hem af te ronden. Maar als ik dat doe, geeft ie juist deze melding! Dus nu zit ik in een viceuze cirkel rondjes te draaien en ik schiet nergens wat mee op. Wie kent dit probleem en weet hier een oplossing voor?
pi_30799068
Wat doe je pc in de buurt van huishoudelijke dingen

Maar ontopic

installatie map verwijderen
En registry door lopen en daar alles verwijderen wat die game heeft neergezet
pi_30799124
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:03 schreef Godlike02 het volgende:
Wat doe je pc in de buurt van huishoudelijke dingen

Maar ontopic

installatie map verwijderen
En registry door lopen en daar alles verwijderen wat die game heeft neergezet
Ik weet niet welke electricien dit heeft aangelegd, maar de grill en de frituurpan staan in de garage, ik zit op zolder en dat zit op dezelfde groep
de grapjas.

Ik heb het registry doorgespit en daar staan geen entries in van het spel, dat zegt setup zelf ook. maar toch is er ergens een plek op mn pc waar dus nog installatieinfo staat, anders zou hij niet zeggen dat hij onderbroken was... ik heb echt géén idee.
pi_30799137
misschien ff bij de geïnstalleerde software kijken in het configuratiescherm, als ie daar bijstaat moet je hem ff verwijderen en dan opnieuw proberen.
pi_30799189
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef Burbo het volgende:
misschien ff bij de geïnstalleerde software kijken in het configuratiescherm, als ie daar bijstaat moet je hem ff verwijderen en dan opnieuw proberen.
staat ie ook niet bij...
pi_30799245
RegCleaner >> alle zooi eraf en dan opnieuw proberen. Succes
pi_30799540
Kijk in C:\Program Files\ of daar iets in staat onder de naam Fahrenheit of de naam van de maker van het spel (weet zo niet welke dat is). Indien gevonden: wegflikkeren.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_30799621
Ik heb het registry gecleant met behulp van RegCleaner, en de boel is schoon en de installatie doet het weer Bedankt voor de reacties! Hier mag een slotje op..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')