abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 september 2005 @ 15:48:39 #1
130844 RutgerM
Ja, zeg het maar.
pi_30793471
Hallo,

Ik ben bezig een ISDN-centrale van Panasonic te configureren. Het apparaat werkt geheel naar behoren maar neemt niet het nummer op zoals het zou moeten. Het gaat om een KX-TD612 De CO heb ik al goed ingesteld, poort 1 staat alleen als geconnect.

Wat gebeurt er ?

Deze centrale is als extra centrale toegevoed op een NT1-kast waaraan ook een Quattrovox hangt. Er is een nummer over dat NIET in de quattrrovox staat en daarvan wil ik dit dat deze overgaat op de Panasonic centrale.

Hetgeen dat er nu gebeurd is dat het nummer dat over is, noem het 67890, alleen over gaat op de panasonic-centrale wanneer je dit belt. Echter is het zo dat de andere nummers die op de quattrovox ingesteld staan ook op de Panasonic over gaan.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling en is lastig omdat ik dan niet weet of er op mijn nummer of op een van de nummers op de quattrovox gebeld wordt, zoalng men alleen mijn nummer belt gaat hij in ieder geval iet op de quattrovox over, dit is goed ingesteld.

NU is de vraag die ik heb vrij simpel: Hoe zorg ik ervoor dat de Panasonic alleen op 67890 over gaat en niet op de overige nummers ? Ik ben bezig met de software en de handleidingen al een dag of wat maar zonder resultaat. Volgende de handleding moet ik een "Verkort kiezen" nummer aanmaken. Wanneer ik dit gedaan heb en mijn mobiel bel vanaf de Panasonic zie ik gewoon het eerste aansluitnummer van de ISDN-lijn. Daar gaat het dus ook niet goed, dit is namelijk dezelfde werking als op een Quattrovox; Wanneer er geen nummer gespecificeerd is op een poort dan geeft de centrale het algemene nummer af.

Wie heeft er ervaring met deze centrales ? Ik denk dat er best wel mensen op dit forum zijn die dagelijks met deze apparaten werken, of misschien een idee hebben ?

[ Bericht 0% gewijzigd door RutgerM op 21-09-2005 19:56:30 ]
Als je dit kunt lezen doet mijn signature het ;)
  woensdag 21 september 2005 @ 20:55:47 #2
130844 RutgerM
Ja, zeg het maar.
pi_30802962
Als iemand ook weet hoe je een nieuwe Firmware kunt Flashen op het apparaat hoor ik dit graag. Het is namelijk nergens op internet of in een manual te vinden
Als je dit kunt lezen doet mijn signature het ;)
  donderdag 22 september 2005 @ 13:53:20 #3
130844 RutgerM
Ja, zeg het maar.
pi_30822878
Het Flashen van de Firmware is gelukt !!!! Nu de rest nog.
Als je dit kunt lezen doet mijn signature het ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')