Omdat je dat niet geleerd hebt.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe komt het dat je met je linkervoet nauwkeurig kan (ont-)koppelen, maar absoluut geen gevoel hebt voor remmen (of gas geven)?
Omdat dat zo aangewend is denk ik. Als we andersom gewend waren had je je daar ook over verbaasd.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe komt het dat je met je linkervoet nauwkeurig kan (ont-)koppelen, maar absoluut geen gevoel hebt voor remmen (of gas geven)?
Mijn neef heeft dat ook ontdekt toen hij voor het eerst in een automaat reedquote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe komt het dat je met je linkervoet nauwkeurig kan (ont-)koppelen, maar absoluut geen gevoel hebt voor remmen (of gas geven)?
Afspraken die gelden over de gehele wereld? Zoals de verkeersborden e.d. ook?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef Klonk het volgende:
ik heb er nog eentje
gewoon licht ''waarschuwingslampje'' is groen
groot licht ''waarschuwingslampje'' is blauw
da's zo in alle auto's, waarom ?
klopt, maar er moet iets of iemand zijn geweest die dat heeft besloten.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef daNpy het volgende:
@Jegorex:
Typisch
Klonk: in alle auto's hetzelfde, omdat dat handig is en je niet bij elke auto andere dingen terggekoppeld krijgt als je iets doet
Wie was dan trendsetter?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef daNpy het volgende:
Klonk: in alle auto's hetzelfde, omdat dat handig is en je niet bij elke auto andere dingen terggekoppeld krijgt als je iets doet
Blauw is meer een kleur van ho pas op en groen is meer een relax kleur zo van: kijk je licht staat aan relaaaxquote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
klopt, maar er moet iets of iemand zijn geweest die dat heeft besloten.
zou je rood moeten doen, maar dan zie je misschien je olie lampie over t hoofdquote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blauw is meer een kleur van ho pas op en groen is meer een relax kleur zo van: kijk je licht staat aan relaaax
Blauw wordt volgens mij ook alleen gebruikt voor de signalering van grootlicht. zo kun je meteen zien of je je grootlicht hebt aanstaan. Rood lijkt me duidelijk, dat is meer van gevaar en stop.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blauw is meer een kleur van ho pas op en groen is meer een relax kleur zo van: kijk je licht staat aan relaaax
hehe ook last van in mn 106 en die vent maar denken waarom ik mn richting uitgeefquote:Op woensdag 21 september 2005 14:48 schreef timmeeeh het volgende:
ik vraag me al de hele tijd af waarom de toeter van mijn peugeot 205 niet gewoon op het stuur zit?! als ik wil toeteren moet ik mijn lichthendel induwen (dus die hendel aan de linkerkant van het stuur). en als ik acuut moet toeteren, dan gaat dus altijd mijn knipperlicht aan omdat ik dan snel een ros tegen die hendel geef. het is veel handiger als ik tegen het stuur kan slaan!
Rood is weer gevaar dus tja.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:50 schreef Tombert het volgende:
[..]
zou je rood moeten doen, maar dan zie je misschien je olie lampie over t hoofd
Ik vind het wel praktisch, druk tenminste niet meer per ongeluk je claxon in en kan je je handjes lekker laten rusten op het stuurquote:Op woensdag 21 september 2005 14:48 schreef timmeeeh het volgende:
ik vraag me al de hele tijd af waarom de toeter van mijn peugeot 205 niet gewoon op het stuur zit?! als ik wil toeteren moet ik mijn lichthendel induwen (dus die hendel aan de linkerkant van het stuur). en als ik acuut moet toeteren, dan gaat dus altijd mijn knipperlicht aan omdat ik dan snel een ros tegen die hendel geef. het is veel handiger als ik tegen het stuur kan slaan!
en mn toeter?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:53 schreef Klonk het volgende:
kijk de vragen beginnen nu te komen.
Het H-patroon lijkt me iets technisch, en aangezien ik daar niet goed in ben laat ik het juiste antwoord aan iemand anders over
En de drie hendels is standaard voor het geval er wel side shift op zit.
Iemand die ook de rest van de transmissie kentquote:Op woensdag 21 september 2005 14:50 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Blauw wordt volgens mij ook alleen gebruikt voor de signalering van grootlicht. zo kun je meteen zien of je je grootlicht hebt aanstaan. Rood lijkt me duidelijk, dat is meer van gevaar en stop.
Heb ik er ook een:
Wie heeft ooit het het H-patroon voor de versnellingsbak gekozen? en de volgorde van de standen van de automaatpook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |