abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 september 2005 @ 11:46:33 #1
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30786135
Wie heeft er ervaring met het zelf bijvullen van inkt ?
beviel het , was het een ramp ?


TS begint

laatst bij de aldi van het merk Zolid een diy kit gehaalt
mijn inkt was net op en nouja , voor die paar euro testen kan geen kwaad

hier staat een HP 930 c , en uitgaande van de tekst op de verpakking (900 series) zou dat goed moeten gaan ...

+ duidelijke handleiding
+ set compleet
+ je krijgt er zelfs een plastic handschoentje bij

ik weet niet of ik het de kit kan aanrekenen want dit stukje stond niet in de handleiding, ik zag een dikke klont opgedroogde inkt aan de onderkant kleven en heb dat weggehaald met meegeleverde doekje

er stond in de handleiding (sinds when do i read them ) dat je moest nakijken of het niet lekte , en op dat moment kon ik er niets van ontdekken

bottom line , bijvullen geen probleem , maar daarna ging het mis

ik deed een proefpagina en die werd nogal :') zwart .. toen ik daarna het patroon eruit haalde kwam ik erachter dat de inkt er ook vrolijk door bleef komen , gelukkig wel heel langzaam dus geen druppels op bureau enzo , dit dus even laten staan met kranten eronder.

update , er zit nog inkt in en heb het vermoeden dat het opgehouden is met lekken .. maar wacht nog even af.. vanavond nog eens goed kijken en vrolijk een nieuwe proefpagina draaien

update , mss heb ik het ook iets anders gepositioneerd de een-na-laatste keer .. is die onderkant drukgevoelig ? ..heb het nu zo staan dat er iets vrije ruimte is tussen krant en inkt ... maar net zag ik dus wel weer een grote zwarte plek
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30787268
ik hoor van iedereen alleen maar verhalen over lekken. Zelf koop ik bij dvdrshop alternatieve inkt, iets duurder, maar werkt een stuk fijner. Zelf geen ervaring met bijvullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')