abonnement Unibet Coolblue
pi_30785778
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef TerrorTimm het volgende:

[..]

en jalouzie is voor de dommen haha
Dom? Jij kan geeneens jaloezie schrijven. En welke idioot is jaloers op een man van 31 met een scirocco en een scooter die je kan kopen voor het geld waar ik nog geen fatsoenlijk pak voor kan vinden.

Ik zou nog maar ff wachten met dat eigen bedrijfje.

Edit: Ik zie dat meneertje het al snel heeft aangepast.
pi_30785824
Of je koopt een puch van 200 euro, als je ook maar een beetje handig bent, is het geen probleem zoiets zelf te onderhouden
pi_30785831
lachuh van die studentjes die denken dat ze alles weten! maar geloof me jongen de wijsheid komt met de jaren(hoop ik voor je )
pi_30785870
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Scirocco is ook voor paupers vooral als je 31 bent en ook nog "terror" tim heet.
Jij voelt je erg goed of niet?
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_30785888
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef TerrorTimm het volgende:
lachuh van die studentjes die denken dat ze alles weten! maar geloof me jongen de wijsheid komt met de jaren(hoop ik voor je )
Ik ben 25 en ik hoop niet dat ik net zo wijs als jou ben op mijn 31ste.

Ik zie mezelf al zitten in een scirocco van 20 jaar oud en een gare scooter van 25 euro met een MBO diploma en de communicatieve vaardigheden van een clown. En dan roepen dat andere jaloers op je zijn.
pi_30785910
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef TerrorTimm het volgende:
lachuh van die studentjes die denken dat ze alles weten! maar geloof me jongen de wijsheid komt met de jaren(hoop ik voor je )
]

Ik werk elke dag met deze 'slimme' studentjes en wijsheid komt iid met de jaren. Althans da hoop ik als ik sommige van die gastjes hier rond zie lopen....
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_30785968
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Geqxon het volgende:
Of je koopt een puch van 200 euro, als je ook maar een beetje handig bent, is het geen probleem zoiets zelf te onderhouden
Ik heb een perfecte puch gekocht voor ¤ 100,- met een extra motorblok.
Paar nieuwe banden en pakkingen erop gezet en klaar was ik.
Ik heb heel lang 3 auto's gehad en nu maar 1 en een Puch scheelt een hoop geld kan je een hoop leuke dingen van doen.
pi_30786019
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:40 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik ben 25 en ik hoop niet dat ik net zo wijs als jou ben op mijn 31ste.

Ik zie mezelf al zitten in een scirocco van 20 jaar oud en een gare scooter van 25 euro met een MBO diploma en de communicatieve vaardigheden van een clown. En dan roepen dat andere jaloers op je zijn.
En jij vind door zo te reageren dat je erg communicatief bent? En wat zegt een scooter nou over iemand??
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_30786030
Mijn piemel is groter dan jullie piemels.

Vrede op aarde enzo.
pi_30786082
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef yup het volgende:
Mijn piemel is groter dan jullie piemels.

Vrede op aarde enzo.
pauper!
pi_30786109
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:40 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik ben 25 en ik hoop niet dat ik net zo wijs als jou ben op mijn 31ste.

Ik zie mezelf al zitten in een scirocco van 20 jaar oud en een gare scooter van 25 euro met een MBO diploma en de communicatieve vaardigheden van een clown. En dan roepen dat andere jaloers op je zijn.
nou even voor de duidelijkheid: mijn auto is van 1984 , dus zelfs ouder als 20 jaar! en dat jij de schoonheid van een oldtimer niet kunt waarderen zegt mij al genoeg! en over mijn communicatieve vaardigheden? goh knap hoor dat jij moeilijke woorden mag gebruiken van je mama
als je goed zou lezen dan gaat dit topic over mensen van 20+ die op een brommer/scooter rijden! en is volgens mij niet bedoeld voor "wijze"stuudjes"die zichzelf al een hele pief vinden
dus dream on jongen.....
(oh en mijn "gare"scooter is van 94, staat amper 15000 km op en is als nieuw !) en zoals ik al zei ik heb em puur voor de lol zomers!
pi_30786130
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef Sapientiea het volgende:

[..]

En jij vind door zo te reageren dat je erg communicatief bent? En wat zegt een scooter nou over iemand??
Leer eerst eens lezen want je zit weer aannames te doen. En een scooter zegt niks, maar komen patsen met een "mooie scirocco" en een scooter van 25 euro en vervolgens meteen gaan happen als iemand voor de grap pauper roept is iets anders. Dat zegt wel wat over je denk ik. En een persoon als jij die schijnbaar ook op zijn teentjes is getrapt terwijl het niet eens over jou gaat vind ik helemaal sneu.
pi_30786215
Mijn overbuurman gaat altijd op de scooter naar zijn werk (die man is 45 ofzo) en een bijstandsmoeder die verderop woont heeft ook alleen een scooter, maar dat is uit geldgebrek denk ik
En inderdaad, voor de middelangeafstand of voor moeilijk te bereiken plekken ideaal vervoersmiddel.
Er zouden meer mensen voor moeten kiezen, maar dan moeten ze die dingen wel wat milieuvriendelijker maken. Mengsmering en 2 takt is nou niet echt meer modern zeg maar. En 's ochtends als de mensen wegrijden staat de halve straat blauw vd onverbrande olie.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_30786236
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:45 schreef TerrorTimm het volgende:

[..]

nou even voor de duidelijkheid: mijn auto is van 1984 , dus zelfs ouder als 20 jaar! en dat jij de schoonheid van een oldtimer niet kunt waarderen zegt mij al genoeg! en over mijn communicatieve vaardigheden? goh knap hoor dat jij moeilijke woorden mag gebruiken van je mama
als je goed zou lezen dan gaat dit topic over mensen van 20+ die op een brommer/scooter rijden! en is volgens mij niet bedoeld voor "wijze"stuudjes"die zichzelf al een hele pief vinden
dus dream on jongen.....
(oh en mijn "gare"scooter is van 94, staat amper 15000 km op en is als nieuw !)
Een stuudje? Maar beste vriend ik studeer niet meer. En als jij een scirocco een oldtimer noemt be my guest. Ik noem het een oude frikandel uit 1984. Hij is nog niet eens belastingvrij man.
pi_30786297
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Een stuudje? Maar beste vriend ik studeer niet meer. En als jij een scirocco een oldtimer noemt be my guest. Ik noem het een oude frikandel uit 1984. Hij is nog niet eens belastingvrij man.
goh toch knap dat je een oordeel hebt over mijn auto, terwijl je em niet eens gezien hebt!
heet jouw moeder toevallig jomanda?
pi_30786386
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:50 schreef TerrorTimm het volgende:

[..]

goh toch knap dat je een oordeel hebt over mijn auto, terwijl je em niet eens gezien hebt!
heet jouw moeder toevallig jomanda?
Ik heb een oordeel over de auto omdat ik het model goed ken. Of dacht je dat die van jou uniek was? Vooral een jaartje of 10 - 15 geleden reden er alleen maar paupers in. Jij weet niet wat een oldtimer is ga snel je mond spoelen jongeman.

Laat de eerste de beste autoleek ernaar kijken en vragen wat ie ziet: Een prachtige ouderwetse oldtimer of gewoon een ouwe vierkante gare jaren 80 bak?
  woensdag 21 september 2005 @ 11:53:55 #42
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30786408
Mja je hoeft ook niet op een brommertje te rijden omdat het persee goedkoper is he. Als ik een beetje klussen moet hier in de buurt is een scootertje makkelijk omdat ik niet met me vieze pak in de M3 stappen wil en ik ben ook te lui om te fietsen
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30786470
Voor korte ritten zou ik een M3 ook niet graag gebruiken. Slijtage enzo.
pi_30786471
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:46 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Leer eerst eens lezen want je zit weer aannames te doen. En een scooter zegt niks, maar komen patsen met een "mooie scirocco" en een scooter van 25 euro en vervolgens meteen gaan happen als iemand voor de grap pauper roept is iets anders. Dat zegt wel wat over je denk ik. En een persoon als jij die schijnbaar ook op zijn teentjes is getrapt terwijl het niet eens over jou gaat vind ik helemaal sneu.
Nou ik heb eventjes snel leren lezen en dit is wat ik tegen kwam:
[b]QUOTE: HALFGEDRAAIDE ZEI : ''Ik zie mezelf al zitten in een scirocco van 20 jaar oud en een gare scooter van 25 euro met een MBO diploma en de communicatieve vaardigheden van een clown.'[/b]

En misschien kan je zelf ook even terug lezen, want want het is U die begint!

Trouwens ben ik niet zo snel op mn teentjes getrapt, want ik hoef mezelf niet beter voor te doen door anderen af te zeiken.....
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_30786479
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Een stuudje? Maar beste vriend ik studeer niet meer. En als jij een scirocco een oldtimer noemt be my guest. Ik noem het een oude frikandel uit 1984. Hij is nog niet eens belastingvrij man.
Je hebt oude frikandellen uit 1984 en je hebt classics uit 1984 (citroën GS, CX, BX digit, dat soort dingen )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_30786505
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef Sapientiea het volgende:

[..]

Nou ik heb eventjes snel leren lezen en dit is wat ik tegen kwam:
[b]QUOTE: HALFGEDRAAIDE ZEI : ''Ik zie mezelf al zitten in een scirocco van 20 jaar oud en een gare scooter van 25 euro met een MBO diploma en de communicatieve vaardigheden van een clown.'[/b]

En misschien kan je zelf ook even terug lezen, want want het is U die begint!

Trouwens ben ik niet zo snel op mn teentjes getrapt, want ik hoef mezelf niet beter voor te doen door anderen af te zeiken.....
Ik noem het niet afzeiken ik noem het mensen op hun plaats zetten. Maar ik ben er vandoor ik ga genieten van mijn vrije dag en het mooie weer.
pi_30786569
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:53 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik heb een oordeel over de auto omdat ik het model goed ken. Of dacht je dat die van jou uniek was? Vooral een jaartje of 10 - 15 geleden reden er alleen maar paupers in. Jij weet niet wat een oldtimer is ga snel je mond spoelen jongeman.

Laat de eerste de beste autoleek ernaar kijken en vragen wat ie ziet: Een prachtige ouderwetse oldtimer of gewoon een ouwe vierkante gare jaren 80 bak?
ja voor de leek (zoals jij dus overduidelijk wel). maar voor de liefhebbers van goede jaren 80 sportwagens ligt dat anders. en natuurlijk heb jij er meer verstand van als de vele scirocco clubs in nl/de/belgie enz. en mocht het je interresseren: mijn rocco is inderdaad een speciaal model!
maar goed...einde discussie, zal weer eens aan t werk! veel plezier verder hiero
pi_30786608
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Een stuudje? Maar beste vriend ik studeer niet meer. En als jij een scirocco een oldtimer noemt be my guest. Ik noem het een oude frikandel uit 1984. Hij is nog niet eens belastingvrij man.
WHAHAHA euhhhmmm

Halfgedraaide Halfgedraaide - dinsdag 26 juli 2005 @ 23:10
Ik ga verhuizen naar een eigen studio die staat aangeschreven als een "zelfstandige woonruimte".
Ik heb een eigen keuken, eigen wastafel en een eigen huisnummer voor mezelf. Ik deel alleen het toillet en de douche met 1 ander persoon met een ander huisnummer. Het zijn dus bv 10 A en 10 B.
Ik heb gehoord van iemand anders die in het complex woont met dezelfde woonsituatie dat die huursubsidie ontvangt dit zou bij mij dan ook het geval moeten zijn? Maar nu lees ik op de site van het VROM dat ik ook een eigen toilet moet hebben? Is dit ook het geval of kan ik hier omheen?

Op de site staat dit:
De woonruimte waarbij de huurder beschikt over alle voorzieningen (woon/slaapkamer, keuken, douche en toilet) die hij niet met huurders van andere woonruimten hoeft te delen. Een of meerdere voorzieningen moeten afsluitbaar zijn. Er kan wel sprake zijn van een gemeenschappelijke voordeur en/of gang.

Er staat dus een of meerdere voorzieningen moeten afsluitbaar zijn. Nou mijn keuken heb ik dus afsluitbaar want die zit in mijn studio zelf.

Schijnbaar omdat ik een eigen huisnummer voor mijzelf heb kan ik huursubsidie ontvangen volgens een andere bewoner. Maar ik sprak hem in de kroeg dus ik weet niet in hoeverre dit klopt.

PS: Ik ben student dus verdien niet zoveel bij, met inkomen kom ik in aanmerking voor huursubsidie.


Beste vriend als je dan al niet meer aan de stuud bent dan is dat niet al te lang.... en andere mensen uitlachen he ......
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_30786911
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:59 schreef Sapientiea het volgende:

[..]

WHAHAHA euhhhmmm

Halfgedraaide Halfgedraaide - dinsdag 26 juli 2005 @ 23:10
Ik ga verhuizen naar een eigen studio die staat aangeschreven als een "zelfstandige woonruimte".
Ik heb een eigen keuken, eigen wastafel en een eigen huisnummer voor mezelf. Ik deel alleen het toillet en de douche met 1 ander persoon met een ander huisnummer. Het zijn dus bv 10 A en 10 B.
Ik heb gehoord van iemand anders die in het complex woont met dezelfde woonsituatie dat die huursubsidie ontvangt dit zou bij mij dan ook het geval moeten zijn? Maar nu lees ik op de site van het VROM dat ik ook een eigen toilet moet hebben? Is dit ook het geval of kan ik hier omheen?

Op de site staat dit:
De woonruimte waarbij de huurder beschikt over alle voorzieningen (woon/slaapkamer, keuken, douche en toilet) die hij niet met huurders van andere woonruimten hoeft te delen. Een of meerdere voorzieningen moeten afsluitbaar zijn. Er kan wel sprake zijn van een gemeenschappelijke voordeur en/of gang.

Er staat dus een of meerdere voorzieningen moeten afsluitbaar zijn. Nou mijn keuken heb ik dus afsluitbaar want die zit in mijn studio zelf.

Schijnbaar omdat ik een eigen huisnummer voor mijzelf heb kan ik huursubsidie ontvangen volgens een andere bewoner. Maar ik sprak hem in de kroeg dus ik weet niet in hoeverre dit klopt.

PS: Ik ben student dus verdien niet zoveel bij, met inkomen kom ik in aanmerking voor huursubsidie.


Beste vriend als je dan al niet meer aan de stuud bent dan is dat niet al te lang.... en andere mensen uitlachen he ......
Inmiddels niet meer dus. Ik heb ook nergens gezegd dat ik allang niet meer studeer. Ik heb mijn HBO diploma behaald en ik werk als accountmanager bij een reclamebureau. Vandaar dat ik geen stuudje meer ben. En ik lach graag mensen uit ja.
pi_30787158
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:53 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik heb een oordeel over de auto omdat ik het model goed ken. Of dacht je dat die van jou uniek was? Vooral een jaartje of 10 - 15 geleden reden er alleen maar paupers in. Jij weet niet wat een oldtimer is ga snel je mond spoelen jongeman.

Laat de eerste de beste autoleek ernaar kijken en vragen wat ie ziet: Een prachtige ouderwetse oldtimer of gewoon een ouwe vierkante gare jaren 80 bak?


Dude... Scirocco is a classic....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')