abonnement Unibet Coolblue
pi_30783065
Ik heb dus een Canon PIXMA MP 750. Prima printer overigens. Heb al veel plezier gehad van deze printer.
Nu heb ik laats via internet nieuwe cardridges besteld, want alle cardridges waren op.

Nu wilde ik gisteren wat DVD covers uit gaan printen en tot mijn verbazing kwamen de printjes die er normaal met een zwarte achtergrond uit moeten komen, er geheel in het roze uit.
Je zag wel de teksten en achtergronden zoals ze moeten zijn, maar wat zwart moet zijn leek allemaal roze te zijn.

Iemand een idee waar dat aan kan liggen. Of hoe dit te verhelpen is?
pi_30784857
Haal het stukje plastic eens van je nieuwe zwarte cartridge af
pi_30785207
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:04 schreef Intrepidity het volgende:
Haal het stukje plastic eens van je nieuwe zwarte cartridge af
Ja dat heb ik al allemaal wel getest hoor...

Gekke is hij print gewoon zwarte tekst uit bijv Word wel
  woensdag 21 september 2005 @ 12:34:24 #4
107652 Quincy5
Back to the future
pi_30787660
Gaan andere kleuren wel goed (testrasters afdrukken)?
Mogelijk dat het zwart van je cover niet echt zwart is en de printer het daarom met de kleurencartridge afdrukt. Als dan de blauwe kleur (en de gele?) het niet doet krijg je roze.
Bij mij thuis staat ook een Canon PIXMA (weet zo niet welk nummer) en die heeft in het begin soortgelijke problemen gehad. Na veel uitproberen (ook met nieuwe cartridges) en zelfs terugbrengen naar de winkel (daar deed hij het ineens wel ) doet hij het nu wel goed. Waarschijnlijk vuil in de printkop geweest wat bij het vervoer is losgekomen.

Bij jouw lijkt het op een slechte cartridge.
www.bttf.com
I hate mornings
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')