abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30781270
Hallo allemaal,

Ik heb een AMD Duron 900 en daarvan begint de casefan dood te gaan. Nu vroeg ik me af ofdat ik deze nou wel nodig heb, want anders koop ik weer zo'n ding terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is.

Ik heb een 'basic kast' dus geen dure kast ofzo, met aan de zijkant van die gaatjes en een doodnormale voeding met koeling erin. Ik had gehoord dat de fan van je voeding al voldoende was om alles te koelen verder?

Jeffrey
  woensdag 21 september 2005 @ 07:49:53 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_30781278
Je zou eens met het programma 'Speedfan' kunnen controleren hoe warm de boel wordt en aan de hand daarvan die beslissing maken.
pi_30781358
Meestal is het niet echt nodig tenzij je nogal wat aan't overklokken bent, je kan natuurlijk ook Motherboard monitor proberen (ff googlen en je vind't)

Succes!
Just say hi!
pi_30781891
Als die Duron op 900 Mhz draait heb je die zeker niet nodig.
Heb je hem zwaar overclocked dan gelden de adviezen van hier boven
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_30782005
quote:
Op woensdag 21 september 2005 08:49 schreef Sjonnjoop het volgende:
Als die Duron op 900 Mhz draait heb je die zeker niet nodig.
Heb je hem zwaar overclocked dan gelden de adviezen van hier boven
Want?
jij weet hoe heet zijn proc kan worden?
Misschien hefet die duron wel een brakke koeler.
Misschien is zijn kamer heel erg warm?
Zit er stof in zijn kast, etc etc

Kortom altijd even controleren
Daarna pas conslusie trekken
pi_30782100
Ik zou het gewoon doen... is het niet voor de processor, dan is het wel voor de videokaart en harde schijf
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30782750
quote:
Op woensdag 21 september 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Want?
jij weet hoe heet zijn proc kan worden?
Misschien hefet die duron wel een brakke koeler.
Misschien is zijn kamer heel erg warm?
Zit er stof in zijn kast, etc etc

Kortom altijd even controleren
Daarna pas conslusie trekken
Als hij nu al al deze gebreken heeft gaat een casefan echt het verschil niet maken, in de tijd van de Durons was een casefan alleen voor de echte die hards, aangezien de HP's en Dells uit die tijd ook vol met stof e.d. zitten en gewoon lekker doorpruttelen zonder casefan, zou het vast wel goed komen
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_30783254
Meestal zijn casefans niet altijd nodig mits een goede cpu koeler.. maar het is wel zo hoe koeler je pc is hoe langer hij mee gaat.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')