abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:28:30 #1
78353 Aind
Press Any Key
pi_30758856
Ik kan van de een op de andere dag de land instellingen van Windows XP niet meer veranderen.
Mijn laptop is stand alone en ben er niet mee online geweest. Het lijkt erop dat er in het register van windows iets niet goed staat, maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken. Heeft hier iemand dit probleem ook al eens gehad en dit kunnen verhelpen zonder een format enzo te geven?
***De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkwartier***
pi_30758918
configuratiescherm en landinstellingen werken niet?
pi_30759201
Foutmelding is wel handing om te vermelden, nu kan het van alles zijn.....
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:07:10 #4
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_30760261
Even een hele erge 1e lijn vraag..... doe eens rechtsklikken op de taakbalk, kies voor werkbalken en dan taalbalk? Is nu je taalbalk weer terug om je landinstelling te wijzigen zoals je dat misschien voorheen deed?
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:30:56 #5
78353 Aind
Press Any Key
pi_30761080
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef ToMaSZ het volgende:
Even een hele erge 1e lijn vraag..... doe eens rechtsklikken op de taakbalk, kies voor werkbalken en dan taalbalk? Is nu je taalbalk weer terug om je landinstelling te wijzigen zoals je dat misschien voorheen deed?
ik verander mijn landinstellingen altijd via het configuratiescherm.

Als ik mijn landinstellingen ga aanpassen. enbij getallen het decimaal teken verander van een , in een . of het cijfergroeperingssymbool van een . in een , dan krijg ik de melding: Fout in dit veld staan een of meer ongeldige tekens. Probeer het opnieuw met andere tekens. Ik heb deze instelling altijd zonder problemen kunnen veranderen dat is het rare.
***De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkwartier***
  donderdag 22 september 2005 @ 21:51:22 #6
78353 Aind
Press Any Key
pi_30839083
hier kan een slotje op. Het probleem heeft zich vanzelf opgelost (lees formatteren ')
***De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkwartier***
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')